der scora han jaggu igjen
LSK-spillere på utlån i 2009 - hvordan presterer de?
Collapse
X
-
Sant nok, mest en syrlig kommentar det der
God kamp av Gundersaen, men enda bedre av Ojo. Gode individuelle kvaliteter. En byttedeal med Sundet? Selv om jeg gjerne ser at Gundersen får en ny mulighet i LSK også.Kommentar
-
Tror en litt ydmyk Gundersen, dersom han er blitt det gjennom oppholdet i vikarligaen, kan bli en bra innbytter i høstsesongen.
På den annen siden har jeg nå sett to hele Nybergsundkamper på TV, den i dag og den hjemme mot Kongsvinger. Ingen av de har vært av en sånn karakter at jeg har sagt "hvordan kunne vi sende fra oss den mannen". Vi har minst tre spisser som er bedre i stallen pr i dag.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Den ene scoringen han satte i dag var intet mindre enn en heftig, stor enkeltprestasjon. På høyde med og egentlig nokså langt over det endel av våre offensive A-lagsstall spillere presterer, les Mykle, karim etc
Langt viktigere er det blitt at han faktisk scorer nokså regelmessig.
Da er det litt surt at de er her, og El Gundo er der...
(greit, Mykle har andre egenskaper men avslutningene hans suger lut)LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
-
Forutsetter ikke at vi får godt betalt en gang. Vi kan ta Jacob Sørensen i bytte samt at dem dekker lønna hans det første året, så har vi gjort en kjempedeal. Jeg vil mye heller se Gundersen på laget igjen enn Occean; og det er ikke fordi jeg på død og liv higer etter å se Gundo tilbake.
Når det er sagt er jeg imponert over alle målene, og det tyder jo på et vist innstinkt han tross alt aldri har fått vise frem i Tippeligaen for LSK. Man spiller ikke to kamper fra start og fire som innbytter og slår ut i full blomst.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jeg tipper også lotto hver helg ;-)
Nei jeg syntes ikke han har imponert i sin tid i LSK, men jeg ser heller Gundersen på topp enn en kamp til med skada spillere på banen...
Han veit i det minste hvor målet står, selv om han har mange svakheter...!Kommentar
Kommentar