LSK-spillere på utlån i 2009 - hvordan presterer de?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Intervju med TAG etter gårsdagens scoring:

    Kommentar

    • BlodigHøne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2007
      • 729

      #22
      Oh, fishy, fishy, fishy fish!
      That went wherever I... did go!

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        #23
        Songdal-Ham Kam på NRK2 nå. Mittun Lie spiller fra start. Også Påsan og Tom Kristoffersen starter for Ham Kam
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • CFD
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2319

          #24
          Sogn Avis

          Jon Midttun Lie 5. Det byrja veldig dårleg for den innlånte spelaren, men han spelte seg stort opp. Er mannen bak 1–0 scoringa då han gjentatte gonger vinn ballen på midtbana, før han sentrar vidare til Furebotn. Gjer ein stor jobb defensivt etter pause.
          Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #25
            Godt at Jooooon begynner å levere varene i vikarligaen, jeg begynte å bli alvorlig bekymret for at vi skulle få han i retur.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #26
              Moderatormelding:
              Jeg har slettet noen innlegg som var farlig nær hetsing av spillere som fremdeles er under kontrakt med LSK. Skjerp dere på dette, neste gang vanker det røde kort. Husk også at tråden er på hovedforumet, og vil bli moderert deretter.

              Kommentar

              • Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2776

                #27
                Tore Andreas Gundersen scoret for Nybergsund i dag, og har nå scoret i tre kamper på rad. Ikke verst!

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #28
                  Erik Bertehussen får skryt. Og tromsdalen er på tredje plass i 1.divisjon.

                  Stenbergs bunnsolide forsvarsspill er en betydelig del av årsaken til at Tromsdalen UIL nå befinner seg på tredjeplass i 1.-divisjon.
                  Midtstopperen fra Harstad leverte en kjempekamp i TUIL-trøya da Moss ble slått 2–1 søndag, og hadde sammen med utleid Lillestrøm-spiller Eirik Bertheussen full kontroll på mossekråkenes angripere.


                  – Jeg må si meg tilfreds med egen innsats. Når det er sagt, er det en fryd å spille sammen med stoppermakker, Eirik Bertheussen. Han er en fantastisk tilvekst for klubben, påpeker Stenberg



                  Stopperpar bygger festning


                  kunstgresset i Tromsdalen blitt en fryktet arena for førstedivisjonsklubber.


                  Mye takket være stopperparet til TUIL. Eirik Bertheussen roser samarbeidet med Erlend Stenberg.

                  - Det var veldig bra. Det var mye bedre enn mot HamKam. Nå har jeg og Erlend (Stenberg) spilt noen kamper sammen og jeg tror vi bare kommer til å bli bedre og bedre utover sesongen, sier Bertheussen til NRK.

                  - Midtstopperne gjør en helt fantastisk jobb i dag, går inn i mange viktige dueller og vinner mye, så jeg er veldig fornøyd med dem, sier Pedersen.

                  Nå skal Bertheussen og Stenberg forsterke fortet i Tromsdalen.

                  - I Tromsdalen blir de fleste å slite mot oss, det skal være en slags festning der ingen skal komme å kødde med oss, sier Bertheussen
                  Eirik Bertheussen og Erlend Stenberg sikrer poeng i hver hjemmekamp for Tromsdalen.
                  Last edited by KrisB; 08.05.2009, 19:41.

                  Kommentar

                  • KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

                    #29
                    Slenger på at Eirik Bertheussen ble matchvinner i cupkampen i dag, da Tromsadalen vant med ett mål mot Alta. På en corner så gikk Bertheussen opp å stanga inn kampens eneste mål.

                    Ikke bare er han bunnsolid i midtstopper plassen sin men han scorer mål også.

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #30
                      Skal hilse fra Jooooon og si at han ønsker LSK lykke til resten av sesongen. Han sa også at han hvis man får bestemme selv så kommer han ikke tilbake til LSK etter sesongen.

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Emil B
                        Skal hilse fra Jooooon og si at han ønsker LSK lykke til resten av sesongen. Han sa også at han hvis man får bestemme selv så kommer han ikke tilbake til LSK etter sesongen.
                        Er nok musikk i Bennys ører

                        Kommentar

                        • Kanarifugl84
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2007
                          • 2319

                          #32
                          Solan med ny scoring i går da NIL-Trysil slo HamKam 1-3. Årets fjerde pinne for TAG.

                          Kommentar

                          • KrisB
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2008
                            • 2923

                            #33
                            Tore Andreas Gundersen scorte det første målet etter bare 11 min da Nybergsund vant 1-3 over HamKam.

                            Etter bare 11 minutter tok gjestene fra Trysil ledelsen.
                            Joseph Lapira klinket til på et frispark fra noen og tjuemeter og på returen var Tore Andreas Gundersen.
                            – Litt Inzaghi vis fikk jeg høre i garderoben etterpå, gliser Gundersen.


                            Tag er på 4 plass på toppscorer lista i førstedivisjon med 4 mål på 6 kamper.
                            Og nybergsund er på andreplass på tabellen, rett bak KIL.

                            Kommentar

                            • Bondern
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Mar 2004
                              • 150

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av KrisB
                              Tore Andreas Gundersen scorte det første målet etter bare 11 min da Nybergsund vant 1-3 over HamKam.





                              Tag er på 4 plass på toppscorer lista i førstedivisjon med 4 mål på 6 kamper.
                              Og nybergsund er på andreplass på tabellen, rett bak KIL.
                              Og i Østlendingens nettutgave er det en annen LSK'er på tur som får dagens blomst:

                              Hele laget skal ha honnør for innsatsen, men vi gir også en ekstra stjerne til Viktor Bjarki Arnarsson. Islendingen var overalt og fikk sitt store gjennombrudd i Sundet-drakta.

                              My cat's breath smells like catfood.
                              -R.Wiggum

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Bondern
                                Og i Østlendingens nettutgave er det en annen LSK'er på tur som får dagens blomst:

                                Hele laget skal ha honnør for innsatsen, men vi gir også en ekstra stjerne til Viktor Bjarki Arnarsson. Islendingen var overalt og fikk sitt store gjennombrudd i Sundet-drakta.

                                http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs...515463531/1108
                                Han er vel ikke utleid, men ferdig i LSK.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  #36
                                  Samme det, han er islending. Da er man automatisk LSKer bare man er god nok. Eidur Gudjohnsen, for eksempel. Avgjort LSKer. Han bare veit det ikke sjøl.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • Hel1017
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2008
                                    • 196

                                    #37
                                    FORBEREDT: Steinar Pedersen ser fram til kamp mot LSK og gamle lagkamerater. Han er forberedt på et tøft oppgjør, men skal gjøre sitt for å gjøre situasjonen enda verre for LSK. FOTO: PER KRISTIAN TORVIK
                                    Tent på å vise LSK

                                    DRAMMEN:
                                    Han ble leid ut til Strømsgodset før seriestart. Torsdag skal Steinar Pedersen gjøre det han kan for at situasjonen for LSK skal bli enda verre i bunnen av Tippeligaen.
                                    Av Per Kristian Torvik
                                    Publisert 19.05.2009 - 08:07 Oppdatert 19.05.2009 - 08:24
                                    Tips en venn om denne saken
                                    Skriv ut denne siden


                                    Se større bilde
                                    SLAGPLAN: Steinar Pedersen (t.v.) kan med sin kunnskap om LSK gi trener Ronny Deila (nest ytterst til høyre) og Strømsgodsets øvrige forsvarere god kunnskap om torsdagens motstander.


                                    – Ingenting vil glede meg mer enn om jeg gjør en kjempekamp og blir utropt til banens beste, sier Steinar Pedersen.
                                    Han er ikke bitter over å ha blitt vraket av LSK-trener Henning Berg. Men han syntes det var merkelig etter at han spilte samtlige minutter i 2008-sesongen.
                                    – Jeg aksepterer trenerens suverene rett til å velge de han synes er best. Jeg ønsker å spille og være med å bidra til at laget gjør det bra. For meg var det frustrerende ikke å få en real sjanse til å vise meg fram i treningskampene i vinter. Jeg går ikke rundt og sutrer, og er sjeleglad for at Strømsgodset ville satse på meg.
                                    Si din mening nederst i saken!
                                    Profesjonell

                                    En halv time etter at lagkameratene hadde gått til lunsj, ruslet Steinar Pedersen ut av styrkerommet som sistemann i går.
                                    – En tvers gjennom profesjonell spiller, som jeg ikke kan få fullrost, sier Strømsgodsets trener, Ronny Deila.
                                    – Sånn er det. Jeg har alltid likt å trene og er nøye med det, sier Steinar.
                                    Han innrømmer at det blir meget spesielt å møte gamle lagkamerater i det som for LSK blir en av flere overlevelseskamper.
                                    – Det er klart det er spesielt. For min del gjelder det å normalisere det hele så godt som mulig, og fortelle meg sjøl at dette handler om tre poeng.
                                    Steinar er overrasket over LSKs tabellsituasjon.
                                    – At de ikke skulle få en seier på de ni første kampene hadde jeg aldri trodd.
                                    Utleid til august

                                    – Du skal jo tilbake til LSK om litt over to måneder?
                                    – Jeg er utleid til 1. august og forholder meg til det. Skal det skje noe annet, må det komme et initiativ fra klubbene om en dialog.
                                    – Litt merkelig å være med å senke en klubb som eier deg, og som du kanskje skal spille høstsesongen for?
                                    – Det er en situasjon jeg ikke kan gjøre noe med. Jeg skal gjøre så god jobb som mulig for den klubben jeg spiller for nå.
                                    LSK møter et Strømsgodset-lag i form torsdag.
                                    – Vi er gode på Marienlyst og slo Aalesund i forrige hjemmekamp. Mange skal få merke styrken vår her.
                                    – Er i god form

                                    16. mai ble det storfine 1-1 mot Viking i Stavanger. De som så intervjuene med trenerne Ronny Deila og Uwe Rösler etter kampslutt kunne tro de hadde befunnet seg på to forskjellige kloder.
                                    – Ingen tvil om at Ronny Deilas oppfatning av kampen var riktig. Det var en solid bortekamp av oss.
                                    Deila sier Strømsgodset begynner å framstå som han ønsker. Samtidig gir håper han på fullt hus torsdag.
                                    – Vi er i god form og begynner å spille som jeg ønsker. Jeg håper på stor stemning under kampen med mange fra Lillestrøm. Kanarifansen er i mine øyne landets beste supportere til å støtte sitt lag, sier han.
                                    Steinar Pedersen er spent på mottakelsen fra bortesupporterne.
                                    – Kanarifansen vet jo hvorfor jeg dro. Så jeg håper de skjønner min situasjon, sier han.



                                    (sakset fra RB nettavis i dag)
                                    ---------------------------------------------------------------------------
                                    Jeg har ikke noe problem med å forstå slike ting, jeg.

                                    Men med slike uttalelser i media, er det lett å forstå at SP ikke vil tilbake til LSK.

                                    Det skjer vel kanskje heller ikke etter denne saken?
                                    Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

                                    Kommentar

                                    • Skinke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2007
                                      • 3914

                                      #38
                                      Jeg håper og tror SP kommer tilbake, vi trenger han så sårt når vi sliter med de skadene vi gjør....
                                      Daukjøtt Felt C

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #39
                                        Smart å låne ut dårlige spillere til konkurrenter. Årets første seier det.

                                        Klovnskred sover på 1-1, og har elendig rekkevidde på 1-2. Pedersen sleiver en kjempesjanse utenfor, og er ellers ræva.

                                        Hvorfor klarte vi ikke å prakke Joooon på søpla, eller Kriseneber på bartene? Kjempestrategi.
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        • BlodigHøne
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jun 2007
                                          • 729

                                          #40
                                          [QUOTE=BennyLem;349839]sleiver en kjempesjanse utenfor, og er ellers ræva.
                                          QUOTE]


                                          Dette høres jo mistenkelig ut som våre egne spillere denne sesongen.
                                          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                                          That went wherever I... did go!

                                          Kommentar

                                          Working...