For en balanse Iggy har! Corner, inn med kula!
Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
latterlig av lodotten på nrk som prøver å sammenligne målet til tromsø med målet til ronaldo mot porto tidligere i uka... var jo bare 10-15 meter nærmereCustodesI med og motgangKommentar
-
jaja.....greit nok.......men misbrukte sjanser og alt for mye stang ut, dårlig keeperspill(med unntak av møtet utenfor 16meter på overtid), fomlete angrepsspill noe svake markeringer i forsvar.........lukter uavgjort av sånt.....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Så jævla fortjent med scoringa. Snytt for straffe, hatt mange store sjangser, og så får vi en imot.
Alt i alt et meget sterkt resultat.
Satan så god Nordtveit er!Kommentar
-
Ikke gæli resultat, men poengfangsten er jo litt tynn fortsatt. Det virker som laget er rimelig bra trent, for de tar over på slutten akkurat som mot vif. Men jeg håper vi kan begynne å roe ned litt mer og få til litt mer fart i spillet, for da får motstanderne problemer. Det kommer!Kommentar
-
Og en ting til.
Bergmann; du blir stor i Lillestrøm!Kommentar
-
Kommentar
-
Utrolig sterkt av LSK i dag. Jeg var kjempepessimist før kampen (som jeg alltid er når vi spiller på Alfheim), men her har vi ikke noe å skamme oss over. Det var enkeltpersoner som spilte direkte dårlig, men som lag var vi fullt på høyde med Tromsø.
Noterer denne kampen som seier, jeg!Kommentar
-
Neste match:
----------Hansen-----------
Lunan-Nordtveit-Kippe-Ringen
------------Kiko------------
--Riise------Nosa-----Bolly--
-----Edwin----Bergmann----
De unge er eldst, eller noe sånt...."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Bergman kommer til å bli bra ja! Han virket meget aggressiv i presset mot ballfører og virket også kvikk i tankegangen. Han kombinerte også fint med Occean en gang eller to så dette lover bra. Ellers synes jeg det er rimelig håpløst å hamre løs mot Occean i dag. Han får så sinnsykt lite å jobbe med og gjør faktisk en ganske bra jobb i dag med de mulighetene han får. Et knallhardt skudd i stanga og en heading i duell med keeper kunne begge gått i mål. Han og Bergman kan bli knallbra sammen og med Edwin som superinnbytter har vi faktisk en god del å spille på!Kommentar
-
Forövrig er jeg sikker på at vi får TLs beste pasningsspill når relasjoner og spillemönster begynner å bli innarbeidet, og gamle middelmådigheter dankes ut av unggutta. Mye ballsikre spillere nå"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Å et satans ungt bra lag, men ville kanskje hatt kippe og riseth som midtstoppere , Nordtveit på høyre og Ringen på venstreKommentar
-
Det er forøvrig deilig å se LSK spekket med unge åpenbart talentfulle spillere! Bergmann, Nosa, Edwin, Nordtveit og co kommer alle til å bli kanon på sikt.gravinhoKommentar
-
Bergman kommer til å bli bra ja! Han virket meget aggressiv i presset mot ballfører og virket også kvikk i tankegangen. Han kombinerte også fint med Occean en gang eller to så dette lover bra. Ellers synes jeg det er rimelig håpløst å hamre løs mot Occean i dag. Han får så sinnsykt lite å jobbe med og gjør faktisk en ganske bra jobb i dag med de mulighetene han får. Et knallhardt skudd i stanga og en heading i duell med keeper kunne begge gått i mål. Han og Bergman kan bli knallbra sammen og med Edwin som superinnbytter har vi faktisk en god del å spille på!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Greit fornøyd med poeng. Kunne blitt seier, men sånn er det. Iggy virker å være ett scoop. Håper Ringstad kommer tilbake til neste kamp. Synes Riseth revansjerer seg litt mens jeg holder Nordtveit som LSKs beste.
Liten børs.
Otto 3 Famlende
Nordtveit 6,5. Kontroll defensivt og kommer også framover på banen. Solid
Riseth 5. Grei kamp. Innpisker
Kippe 5. Får trekk for målet. Altfor dårlig press.
Gabrielsen 3 famlende både offensivt og defensivt. Men moro at han får sjansen og på sikt kan det være en bra erfaring
Riise 5,5 Helt grei.
Søgård 5 Gjør en kamp som vi er vant med. Samme med Kiko
Kiko 5
Mykle. 4,5 Overraskende at han får hele kampen. Men gjør en kamp som vi er vant med fra den kampen. Burde fått et soleklart frispark.
Bergmann. 5. Synes han var halvhjertet og ubeslutsom til å begynne med. Men etterhvert ga han alt og avsluttet positivt. Han ligner på en raskere utgave av Sundgot. Hadde tre fete sjanser. Bør sette minst en av dem. Til tider litt puslete, men det var hans første ordentlige kamp på nivået. Ikke lett når den kommer mot Tromsø på bortebane
OO 4 Fikk lite til. Holdt til overmål på å redde målet til Edwin men heldigvis....
Iggy 6. Viste prov på ro og teknikk. Meget bra. Ligner enn spillertype vi skriker etter.
Essidiri og Edwin. Kort tid men ordner utligningen. Meget viktig for selvfølelsen for laget og for spesielt Essidiri som har slitt med tillit.Kommentar
-
Ville kanskje satt ut Lunan til fordel for Riseth, og latt Nordtveit fortsette på backen. Syns Lunans innsats i dag var ehem...litt under middels.
Det er forøvrig deilig å se LSK spekket med unge åpenbart talentfulle spillere! Bergmann, Nosa, Edwin, Nordtveit og co kommer alle til å bli kanon på sikt."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg liker bredden i stallen i år. Tror ikke vi vil bli så hemmet ved karantener og skader som i de siste sesongene.
Nordtveit er den spilleren som har imponert meg mest på laget i år. Det er sterkt av en 18-åring!KFL - medlem nr 23Kommentar
Kommentar