Lars Iver Strand er aktuell fra start på lørdag: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article135427.ece
Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16
Collapse
X
-
Med vær og føre i bakhodet er jeg blitt skeptisk til å starte med Edwin og Dosso (samt denne nye Iggy mannen). Nylig ankommede Afrikanske unggutter i blest og minusgrader nordpå sånn medio April høres ut som et rent skrekkscenario, halvt i sjokktilstand er det få som presterer.
Islendingen får prøve seg som makker til Sundgot. Han bør være vant til sånne forhold.
Eriks/Ruben-Arsenal-Kippers-Ringe/Ruben
-------------- Kiko -----------------
Mykle-------- Riise ----------- Bolly
----- Arild -------- Bergmann -------Fugla mot nye høyderKommentar
-
Vi ble ranet av dommeren i 2007 før vi hentet hjem en fullt fortjent seier i 2008, begge kampene spilt med de fryktede diadoraskoene. Husker dere ikke hvordan mykle, riise og occean fullstendig pulveriserte TIL i fjor? I år er vi tilogmed bedre. Blir nok en ny seier i Tromsø på lørdag.Kommentar
-
Yr.no er fortsatt like pålitelig som TV2, satt å så på værmeldingen og ut vinduet samtidig, Yr meldte regn og overskya, ute var det sol og fint.
Dette med Timevarsel har ikke funka helt for dem, men vi kan jo håpe.
Ellers så håper jeg vi ikke får noe nedbør og glatt bane, tror det er viktigst for gutta våre, litt kulde bør vi vel tåleKommentar
-
fra treningstråden:
Opprinnelig skrevet av gearetOtto
Nordtveit-Riseth-Kippe-Essediri
Riise-Mouelhi-Søgård-Myklebust
Bergmann-Occean
Essedire som venstre back er spennende, han har iallefall de offensive kvalitetene, men defensivt?
Synd at ikke Bolly starter, synes han hadde ett friskt innhopp mot søpla.
Bergmann fra start! Kult. Tipper han putter.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Joda, men jeg vil ha Arild istedenfor Occean.
Dessuten vil jeg gjerne se;
Mykle - Kiko - Riise - Bolly
på midten, men det kan jo hende den kommer i løpet av kampen.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Essediri ble vel testa som høyreback for rosenborg om jeg ikke husker feil. Tror ikke det var noen stor suksess.
Vet noen noe om status på slettli? Misstenker at han har vært skada ettersom jeg ikke har sett han for juniorlaget. Han spilte en omgang for jr mot vif i tillegg til serieåpninga for 2. laget. Om han har vært skadefri og gjort det godt burde han være et alternativ til Essediri.
Regner med at essediri ved hjelp av rutinen sin gjør en grei jobb. Men vi får igjen en høyrebent venstreside. Det gjør vi også om Gabrielsen mot formodning skulle blitt klar.
Bolly burde vært aktuell, men det er mulig at det blir enda mindre aktuelt når essediri spiller back.Kommentar
-
Kommentar
-
Både du og jeg får sannsynligvis viljen vår angående Ruben hvis han blir klar. Dette er hentet fra nyhetstråden:
Mest sannsynlig venstre back mot formlaget Tromsø er Ruben Gabrielsen, selv om han også sto over i går.
– Han var litt stiv og trengte hvile. Med ham spilleklar blir det verre for Essediri å komme med fra start, sier Henning Berg."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Essediri ble vel testa som høyreback for rosenborg om jeg ikke husker feil. Tror ikke det var noen stor suksess.
Vet noen noe om status på slettli? Misstenker at han har vært skada ettersom jeg ikke har sett han for juniorlaget. Han spilte en omgang for jr mot vif i tillegg til serieåpninga for 2. laget. Om han har vært skadefri og gjort det godt burde han være et alternativ til Essediri.
Regner med at essediri ved hjelp av rutinen sin gjør en grei jobb. Men vi får igjen en høyrebent venstreside. Det gjør vi også om Gabrielsen mot formodning skulle blitt klar.
Bolly burde vært aktuell, men det er mulig at det blir enda mindre aktuelt når essediri spiller back.Kommentar
-
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Ser at kanskje vår nyervervede Nigerianer som akkurat er kommet til landet kanskje skal starte.
Vet ikke helt hvor begeistra jeg er for dette akkurat.
En nigerianer i sin første kamp, HER i Tromsø på glattisen oppe på alfheim i snødrev og minusgrader.Kommentar
-
...kanskje skal starte? hm , det har ikke jeg fått med meg, eneste jeg har lest er at han er med i troppen??På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Dette må vel være tidenes angrepille?? Regner med at man er fornuftige nok til å ikke ta sånne sjanser. Tror nok heller ikke at det er så veldig sannsynlig, siden han kun har en trening med laget på forhånd.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
-
Det virket som gutta var sugne på en seier nå, traff på dem i gaten på Gardermoen før i dag , og gutta var i perlehumør, anført av en sprudlende Riise i front.
Snakka litt med Henning, han mente at Tromsø hadde klare svakheter, og at vi kom til å spille på disse.
Ellers var Espen i det lekefulle hjørnet, sprutet vann, nappet i bagger, knuffa og tulla med de nye gutta.
Etter at flyet kom tilbake fra Tromsø, der det etter all sannsynlighet ikke ble cleanet, var det stappfullt av vannflasker og snusbokser.
Ønsket forøvrig Arilid S gtatulerer med dagen fra alle på kfl. Han ønsket en seier i gave, måtte han få dette oppfyllt!!
__________________På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Tromsø er i storslag for tiden og LSK har enda ikke vunnet en kamp. Statistisk sett vil det snu for begge lag en gang. For hver kamp TIL vinner, nærmer de seg et tap og for hver kamp LSK ikke vinner, nærmer de seg en seier. Ingen forventer at LSK skal vinne nå. Nettopp derfor tror jeg seieren kommer nå!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar