Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Brutus
    Medlem
    Møteplager
    • Jun 2004
    • 86

Lars Iver Strand er aktuell fra start på lørdag: http://fotball.itromso.no/eliteserien/article135427.ece
    DIXI

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Med vær og føre i bakhodet er jeg blitt skeptisk til å starte med Edwin og Dosso (samt denne nye Iggy mannen). Nylig ankommede Afrikanske unggutter i blest og minusgrader nordpå sånn medio April høres ut som et rent skrekkscenario, halvt i sjokktilstand er det få som presterer.
      Islendingen får prøve seg som makker til Sundgot. Han bør være vant til sånne forhold.

Eriks/Ruben-Arsenal-Kippers-Ringe/Ruben
      -------------- Kiko -----------------
      Mykle-------- Riise ----------- Bolly
      ----- Arild -------- Bergmann -------
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Roll75
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2007
        • 834

Opprinnelig skrevet av reka
        Vi ble ranet av dommeren i 2007 før vi hentet hjem en fullt fortjent seier i 2008, begge kampene spilt med de fryktede diadoraskoene. Husker dere ikke hvordan mykle, riise og occean fullstendig pulveriserte TIL i fjor? I år er vi tilogmed bedre. Blir nok en ny seier i Tromsø på lørdag.
        Jeg må si jeg liker innstillingen din her! Den burde flere her inne lære av! Måtte du få rett i dine spådommer!!

Kommentar

• nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

yr.no har justert varselet for lørdag ettermiddag i Tromsø. Ser ut til å kunne bli opphold og litt under 0 grader på kampen, og bare moderate vindforhold.

Kommentar

• Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

Yr.no er fortsatt like pålitelig som TV2, satt å så på værmeldingen og ut vinduet samtidig, Yr meldte regn og overskya, ute var det sol og fint.
            Dette med Timevarsel har ikke funka helt for dem, men vi kan jo håpe.

Ellers så håper jeg vi ikke får noe nedbør og glatt bane, tror det er viktigst for gutta våre, litt kulde bør vi vel tåle
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

fra treningstråden:

Opprinnelig skrevet av gearet
              Otto
              Nordtveit-Riseth-Kippe-Essediri
              Riise-Mouelhi-Søgård-Myklebust
              Bergmann-Occean
              Som er det antagelige laget.
              Essedire som venstre back er spennende, han har iallefall de offensive kvalitetene, men defensivt?
              Synd at ikke Bolly starter, synes han hadde ett friskt innhopp mot søpla.

Bergmann fra start! Kult. Tipper han putter.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

Opprinnelig skrevet av iL
                Essedire som venstre back er spennende, han har iallefall de offensive kvalitetene, men defensivt?
                Litt for spennende for meg ! Vil heller ha Ruben.
                Opprinnelig skrevet av iL
                Bergmann fra start! Kult.
                Joda, men jeg vil ha Arild istedenfor Occean.

Dessuten vil jeg gjerne se;
                Mykle - Kiko - Riise - Bolly
                på midten, men det kan jo hende den kommer i løpet av kampen.
                Fugla mot nye høyder

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6099

Essediri ble vel testa som høyreback for rosenborg om jeg ikke husker feil. Tror ikke det var noen stor suksess.

Vet noen noe om status på slettli? Misstenker at han har vært skada ettersom jeg ikke har sett han for juniorlaget. Han spilte en omgang for jr mot vif i tillegg til serieåpninga for 2. laget. Om han har vært skadefri og gjort det godt burde han være et alternativ til Essediri.

Regner med at essediri ved hjelp av rutinen sin gjør en grei jobb. Men vi får igjen en høyrebent venstreside. Det gjør vi også om Gabrielsen mot formodning skulle blitt klar.

Bolly burde vært aktuell, men det er mulig at det blir enda mindre aktuelt når essediri spiller back.

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Opprinnelig skrevet av mooph

Joda, men jeg vil ha Arild istedenfor Occean.

Dessuten vil jeg gjerne se;
                    Mykle - Kiko - Riise - Bolly
                    på midten, men det kan jo hende den kommer i løpet av kampen.
                    Ruben er skada.
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

Opprinnelig skrevet av mooph
                      Både du og jeg får sannsynligvis viljen vår angående Ruben hvis han blir klar. Dette er hentet fra nyhetstråden:

Mest sannsynlig venstre back mot formlaget Tromsø er Ruben Gabrielsen, selv om han også sto over i går.
                      – Han var litt stiv og trengte hvile. Med ham spilleklar blir det verre for Essediri å komme med fra start, sier Henning Berg.
                      http://www.rb.no/lsk-magasinet/article4266649.ece
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

Kommentar

• WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 969

Opprinnelig skrevet av HSft
                        Essediri ble vel testa som høyreback for rosenborg om jeg ikke husker feil. Tror ikke det var noen stor suksess.

Vet noen noe om status på slettli? Misstenker at han har vært skada ettersom jeg ikke har sett han for juniorlaget. Han spilte en omgang for jr mot vif i tillegg til serieåpninga for 2. laget. Om han har vært skadefri og gjort det godt burde han være et alternativ til Essediri.

Regner med at essediri ved hjelp av rutinen sin gjør en grei jobb. Men vi får igjen en høyrebent venstreside. Det gjør vi også om Gabrielsen mot formodning skulle blitt klar.

Bolly burde vært aktuell, men det er mulig at det blir enda mindre aktuelt når essediri spiller back.
                        Torje Slettli spilte både for rekruttlaget og juniorene i går!

Kommentar

• Brutus
                          Medlem
                          Møteplager
                          • Jun 2004
                          • 86

En venn av meg fortalte meg for en halvtime siden at han hadde hørt på radioen at alle TILs nøkkelspillere har fått klarsignal for morgendagens kamp!
                          DIXI

Kommentar

• hoyt
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 2850

Opprinnelig skrevet av Brutus
                            En venn av meg fortalte meg for en halvtime siden at han hadde hørt på radioen at alle TILs nøkkelspillere har fått klarsignal for morgendagens kamp!
                            Gode nyheter! Når motstanderlagene mangler spillere, går det som regel til helvete.
                            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                            - Nosa

Kommentar

• TheFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2006
                              • 425

Jeg ser at Bergmann kanskje får starte i morgen, dette tyder på at han imponert på trening? Kom som en overraskelse på meg at han er i startoppstillingen, får han har jo bare et innhopp på a-laget i år om jeg husker riktig.

Kommentar

• Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

Ser at kanskje vår nyervervede Nigerianer som akkurat er kommet til landet kanskje skal starte.
                                Vet ikke helt hvor begeistra jeg er for dette akkurat.
                                En nigerianer i sin første kamp, HER i Tromsø på glattisen oppe på alfheim i snødrev og minusgrader.
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

Kommentar

• Fuglegutt
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2008
                                  • 863

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  Ser at kanskje vår nyervervede Nigerianer som akkurat er kommet til landet kanskje skal starte.
                                  Vet ikke helt hvor begeistra jeg er for dette akkurat.
                                  En nigerianer i sin første kamp, HER i Tromsø på glattisen oppe på alfheim i snødrev og minusgrader.

...kanskje skal starte? hm , det har ikke jeg fått med meg, eneste jeg har lest er at han er med i troppen??
                                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2131

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                    Dette må vel være tidenes angrepille?? Regner med at man er fornuftige nok til å ikke ta sånne sjanser. Tror nok heller ikke at det er så veldig sannsynlig, siden han kun har en trening med laget på forhånd.
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Brutus
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jun 2004
                                      • 86

Opprinnelig skrevet av Brutus
                                      Og det stemte: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/t...mark/1.6570913
                                      DIXI

Kommentar

• Fuglegutt
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2008
                                        • 863

Det virket som gutta var sugne på en seier nå, traff på dem i gaten på Gardermoen før i dag , og gutta var i perlehumør, anført av en sprudlende Riise i front.

Snakka litt med Henning, han mente at Tromsø hadde klare svakheter, og at vi kom til å spille på disse.

Ellers var Espen i det lekefulle hjørnet, sprutet vann, nappet i bagger, knuffa og tulla med de nye gutta.

Etter at flyet kom tilbake fra Tromsø, der det etter all sannsynlighet ikke ble cleanet, var det stappfullt av vannflasker og snusbokser.

Ønsket forøvrig Arilid S gtatulerer med dagen fra alle på kfl. Han ønsket en seier i gave, måtte han få dette oppfyllt!!
                                        Last edited by Fuglegutt; 17.04.2009, 20:36. Begrunnelse: dobbel dekker
                                        På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

Tromsø er i storslag for tiden og LSK har enda ikke vunnet en kamp. Statistisk sett vil det snu for begge lag en gang. For hver kamp TIL vinner, nærmer de seg et tap og for hver kamp LSK ikke vinner, nærmer de seg en seier. Ingen forventer at LSK skal vinne nå. Nettopp derfor tror jeg seieren kommer nå!
                                          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                          Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...