Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hva faen har skjedd med dødballene våre? vi som pleide å være så gode. Bergmann burde ha scort i dag, fy faen får noen puslete avslutninger! Må begynne å sette sjansene.....
Jeg begriper faen ikke at ikke Berg ser hva som er hovedproblemet i laget... Occean som ødelegger det offensive spillemønsteret og Otto Fredriksson som har vært elendig i alle kampene i år. Tredje målet på rad hvor Otto har direkte skyld. Om ikke Andre Hanssen står neste gang blir jeg virkelig oppgitt. Inn med Arildo og Bolly NÅ!!!
Fy faen! Det her bør være den siste kampen til Otto på en stund. Han hadde tatt den hvis han var i form.
Han hadde tatt den hvis han for en gang skyld sto riktig plassert i målet. Han makter ikke å forflytte seg sidelengs i målet engang. Hva faen driver Grodås og Otto med på treningene? Hælvetes møkk.
En god keeper hadde tatt den, men jeg synes presset fra Kippe sin side er altfor dårlig. Mulig han er redd for ett nytt kort siden han har gult fra før.
men rett skal være rett.....Occean får ikke mye bra å jobbe med heller......det mæles bare baller oppover og det er ikke lett å gjøre gull av skit.....
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
KFL41: Joda, for all del. Presset er ingenlunde bra nok, men det skjuler ikke det faktum at du ikke skal slippe inn slike skudd i nærmeste hjørne fra 25 meter. Han skal forøvrig ha kudos for beinparaden nettopp. Men uansett, her koster han med stor sannsynlighet oss poeng igjen.
Occean og Mykle må ut nå med en eneste gang. Jeg er helt enig i at Espen også var svak i dag, men de to andre kan erstattes med matchvinnere. Der Mykle blir felt, forøvrig, er det klart frispark. Det er utenfor feltet og skal ikke være straffe, men det er uansett frispark. Nok et eksempel på at vi ikke har noen marginer på vår side, og heller ikke har hatt det på lenge.
Ingen grunn til å vente med det byttet. Myklebust er solid defensivt, men offensivt? Ingenting. Bolly gjorde et godt innhopp sist og fortjener sjansen.
Ellers er det tydelig at enkelte er for opptatt av å få bekreftet egne fordommer til at de greier å følge med på kampen. Occean ødelegger spillemønsteret vårt? Hvilket spillemønster? Vi lemper konsekvent langt og Occean gjør en god jobb med å vinne sin andel av håpløse oppspill.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Kommentar