Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16
Collapse
X
-
Gabrielsen og Ringstad(om skadefri) bør få fornyet tillit. Bolly var frisk og kan fort trives på kunstgresset på Alfheim. Occean bør kanskje vrakes for å få tilbake litt ekstra glød og passion i spillet hans, det samme med Kiko - gode spillere som ikke er gode om dagen.
Håper på dette laget:
Otto
Ruben - Nordtveit - Kippe - Ringstad
Riise - Dosso - Søgård - Bolly
Sundgot - Edwin/Bergmann Sigurdarson"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
I denne kampen håper jeg at gutta på banen gidder mer, å kjempe og krige selvom vi kanskje får et mål i reæva. Som det er stor sansynlighet at vi kanskje får.
For i kampen på mandag ble jeg litt oppgitt. I hele første omgangen var det helt ræva av alle lsk spillerne. På slutten av første omgang, da det var som værst, håpa jeg bare at dommern skulle blåse og at det ble pause. For da kunne Berg snakke litt alvor og de kunne komme ut med en ny guts og trøkk. Men nei. For i andre omgang var det like ræva og tafatt. Det så ikke ut som om noen skjønte at det var et dritlag som vi SKAL slå, vi spilte mot. For det så ikke ut som om noen ville gidde å blø for drakta. Først etter at Kippe scorte så ble det et press og et trøkk, Men dog forseint.
Så hvorfor kunne ikke gutta ha kjerpa seg allerede etter den første scoringa til søpla ( eller Occean var det vel som scorte.) Å kommi tilbake og prøvd å vise litt innsats. Eller det skulle de faen meg vist med en gang kampen starta.
Så hvis det blir en scoring til TIL (hehe) så håper jeg jeg ser en annen innsats. For å prøve å redusere å kjempe for årets første trepoenger.
Ellers så håper jeg på noe sånt:
Otto
Ruben/Ringstad - Nordtveit - Kippe - Eriksen
Riise - Dosso - Søgård - Bolly/Myklebust
Sundgot - EdwinKommentar
-
I kampen borte mot Aalesund er jeg mer tilbøyelig til å være enig i at ikke alle hadde den nødvendige gutsen og innstillingen...
Uansett, innsats eller ikke, vi taper så det synger på Alfheim, det er jeg sikker på. Ergo er jeg heller ikke nervøs før kampen og gir komplett faen i hvilket lag vi stiller i den kampen. Måtte vi unngå skader og karantener så er jeg happy med det...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Alle veit at det er farlig å ta en seier på forskudd, men å kvittere ut et nederlag to dager i forveien må være det verste. Jeg er enig i at det ikke ser særlig lyst ut, men det gjorde det heller ikke før fjorårets Alfheimkamp. Vi husker hvordan det gikk.Kommentar
-
Jeg er enig i at det ikke ser særlig lyst ut, men det gjorde det heller ikke før fjorårets Alfheimkamp. Vi husker hvordan det gikk.Kommentar
-
Tror ikke vi må gi opp før kampen er spilt. Er enig i at det ikke ser spesielt lyst ut på papiret, men som andre helt riktig har vært inne på, var jo fjorårets kamputfall av den hyggelige sorten. Kult om vi hadde fått en tidlig ledelse (for en gangs skyld) og sjokkert dem litt.
Nei vi er nok på ingen måte favoritter i denne kampen, men det mener jeg vi kan leve godt med.
Fullt trøkk fra start!!!Kommentar
-
Gud bedre jeg er lei det maset om manglende innsats hver gang et tap skal forklares... Det var slett ikke mangelvare på innsats og innstilling i kampen mot søpla, det var andre momenter som gjorde at det sviktet.
I kampen borte mot Aalesund er jeg mer tilbøyelig til å være enig i at ikke alle hadde den nødvendige gutsen og innstillingen...
Uansett, innsats eller ikke, vi taper så det synger på Alfheim, det er jeg sikker på. Ergo er jeg heller ikke nervøs før kampen og gir komplett faen i hvilket lag vi stiller i den kampen. Måtte vi unngå skader og karantener så er jeg happy med det...
Mot TIL håper jeg for all del at vi klarer å spille foppall i 2 hele forbanna omganger, vi må ikke får en slik satans dårlig start igjen, at 2 omgang blir en krig for å klare uavgjort. Vi må begynne å kjempe knallhardt FØR dem scorer slik at vi for en gangs skyld kan få overtaket og styre kampen.
Full guffa fra start !Kommentar
-
hva dette kommer til å gjøre med laget vårt ......... kunstgress med SNØ PÅ!!! oi oi oiKommentar
-
Har trua på sundgot i denne kampen og tror vi kjemper til oss seier 2-1-Kommentar
-
Han har spilletillatelsen klar, og vil være spilleberettiget allerede mot Tromsø lørdag ettermiddag.- Jeg er god med ballen, og jeg er god foran mål. Jeg er en målscorer fra min posisjon på midtbanen, sier han videre.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er meldt 2 minusgrader og 2mm nedbør for hele lørdagen i Tromsø, det skulle tilsvare ca 2cm snø hvorav bare litt vil falle i tidsrommet 16-18. Hvis de får skyfla unna det som ligger der rett før kampen, skulle det være mulig å unngå rosa ball. Men bløtt, det blir det.Kommentar
-
Riise sentralt
Vi burde bruke Riise sentralt sammen med Søgård eller Kiko. Bolly var bra mot enga og fortjener ny tillit. Riise spilte bra sentralt for landslaget og han er den eneste av våre sentrale som får til noe framover på banen.Kommentar
-
Det er meldt 2 minusgrader og 2mm nedbør for hele lørdagen i Tromsø, det skulle tilsvare ca 2cm snø hvorav bare litt vil falle i tidsrommet 16-18. Hvis de får skyfla unna det som ligger der rett før kampen, skulle det være mulig å unngå rosa ball. Men bløtt, det blir det.DIXIKommentar
-
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Greit at jeg fortsatt "tror" på julenissen.
Men fy faan for en tragisk/pessimistisk holdning.
Jeg tror vi reiser oss og Tromsø går på en smell på Lørdag.
1-2 til LSK.
Karantener og skader håper jeg selvsagt vi slipper.Kommentar
-
Vi ble ranet av dommeren i 2007 før vi hentet hjem en fullt fortjent seier i 2008, begge kampene spilt med de fryktede diadoraskoene. Husker dere ikke hvordan mykle, riise og occean fullstendig pulveriserte TIL i fjor? I år er vi tilogmed bedre. Blir nok en ny seier i Tromsø på lørdag.Last edited by reka; 16.04.2009, 19:23.Kommentar
Kommentar