Tromsø-LSK, Alfheim, lørdag 18. april kl. 16

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sbraathen
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2004
    • 88

    #41
    i følge sporten på tv2, så slipper sequeria karantene

    Opprinnelig skrevet av KrisB
    Det står at vi får ikke får vite noe før i morgen, og han vil ikke kunne trene før bare èn dag før kampen på lørdag.





    http://fotball.smp.no/eliteserien/article135307.ece
    Nosa er tydelig rørt av Kanarifansen, og er helt klar på hvor mye de betyr for han.
    - Jeg elsker fansen vår, jeg elsker dem høyt!

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #42
      Gabrielsen og Ringstad(om skadefri) bør få fornyet tillit. Bolly var frisk og kan fort trives på kunstgresset på Alfheim. Occean bør kanskje vrakes for å få tilbake litt ekstra glød og passion i spillet hans, det samme med Kiko - gode spillere som ikke er gode om dagen.

      Håper på dette laget:

      Otto
      Ruben - Nordtveit - Kippe - Ringstad
      Riise - Dosso - Søgård - Bolly
      Sundgot - Edwin/Bergmann Sigurdarson
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • KrisB
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2008
        • 2923

        #43
        I denne kampen håper jeg at gutta på banen gidder mer, å kjempe og krige selvom vi kanskje får et mål i reæva. Som det er stor sansynlighet at vi kanskje får.

        For i kampen på mandag ble jeg litt oppgitt. I hele første omgangen var det helt ræva av alle lsk spillerne. På slutten av første omgang, da det var som værst, håpa jeg bare at dommern skulle blåse og at det ble pause. For da kunne Berg snakke litt alvor og de kunne komme ut med en ny guts og trøkk. Men nei. For i andre omgang var det like ræva og tafatt. Det så ikke ut som om noen skjønte at det var et dritlag som vi SKAL slå, vi spilte mot. For det så ikke ut som om noen ville gidde å blø for drakta. Først etter at Kippe scorte så ble det et press og et trøkk, Men dog forseint.

        Så hvorfor kunne ikke gutta ha kjerpa seg allerede etter den første scoringa til søpla ( eller Occean var det vel som scorte.) Å kommi tilbake og prøvd å vise litt innsats. Eller det skulle de faen meg vist med en gang kampen starta.

        Så hvis det blir en scoring til TIL (hehe) så håper jeg jeg ser en annen innsats. For å prøve å redusere å kjempe for årets første trepoenger.


        Ellers så håper jeg på noe sånt:

        Otto
        Ruben/Ringstad - Nordtveit - Kippe - Eriksen
        Riise - Dosso - Søgård - Bolly/Myklebust
        Sundgot - Edwin

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #44
          Opprinnelig skrevet av KrisB
          I denne kampen håper jeg at gutta på banen gidder mer, å kjempe og krige selvom vi kanskje får et mål i reæva.
          Gud bedre jeg er lei det maset om manglende innsats hver gang et tap skal forklares... Det var slett ikke mangelvare på innsats og innstilling i kampen mot søpla, det var andre momenter som gjorde at det sviktet.

          I kampen borte mot Aalesund er jeg mer tilbøyelig til å være enig i at ikke alle hadde den nødvendige gutsen og innstillingen...

          Uansett, innsats eller ikke, vi taper så det synger på Alfheim, det er jeg sikker på. Ergo er jeg heller ikke nervøs før kampen og gir komplett faen i hvilket lag vi stiller i den kampen. Måtte vi unngå skader og karantener så er jeg happy med det...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • nebbjævel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2009
            • 511

            #45
            Alle veit at det er farlig å ta en seier på forskudd, men å kvittere ut et nederlag to dager i forveien må være det verste. Jeg er enig i at det ikke ser særlig lyst ut, men det gjorde det heller ikke før fjorårets Alfheimkamp. Vi husker hvordan det gikk.

            Kommentar

            • ulfpulf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 2505

              #46
              Opprinnelig skrevet av nebbjævel
              Alle veit at det er farlig å ta en seier på forskudd, men å kvittere ut et nederlag to dager i forveien må være det verste.
              For spillere og trenere er det nok det. For supportere er det veldig behagelig.
              Jeg er enig i at det ikke ser særlig lyst ut, men det gjorde det heller ikke før fjorårets Alfheimkamp. Vi husker hvordan det gikk.
              Akkurat. Jeg hadde like liten tro på seier da, og har sjelden vært gladere. Den følelsen tar jeg gjerne igjen.

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                #47
                Tror ikke vi må gi opp før kampen er spilt. Er enig i at det ikke ser spesielt lyst ut på papiret, men som andre helt riktig har vært inne på, var jo fjorårets kamputfall av den hyggelige sorten. Kult om vi hadde fått en tidlig ledelse (for en gangs skyld) og sjokkert dem litt.
                Nei vi er nok på ingen måte favoritter i denne kampen, men det mener jeg vi kan leve godt med.

                Fullt trøkk fra start!!!

                Kommentar

                • Roll75
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2007
                  • 834

                  #48
                  Ser at yr.no melder at det skal snø mer eller mindre helt fram til kampstart i Tromsø. Så da må man bare belage seg på vinterkrig på lørdag.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Gud bedre jeg er lei det maset om manglende innsats hver gang et tap skal forklares... Det var slett ikke mangelvare på innsats og innstilling i kampen mot søpla, det var andre momenter som gjorde at det sviktet.

                    I kampen borte mot Aalesund er jeg mer tilbøyelig til å være enig i at ikke alle hadde den nødvendige gutsen og innstillingen...

                    Uansett, innsats eller ikke, vi taper så det synger på Alfheim, det er jeg sikker på. Ergo er jeg heller ikke nervøs før kampen og gir komplett faen i hvilket lag vi stiller i den kampen. Måtte vi unngå skader og karantener så er jeg happy med det...
                    Virka ikke som det var VELDIG mye innsats i 1 omgang mot enga da, i flere av kampene har laget virka tannløst og innsatsfattig i minst 30 min av en omgang synes jeg. men det er mulig jeg skiller dårlig mellom Innsats og fardigheter :-)

                    Mot TIL håper jeg for all del at vi klarer å spille foppall i 2 hele forbanna omganger, vi må ikke får en slik satans dårlig start igjen, at 2 omgang blir en krig for å klare uavgjort. Vi må begynne å kjempe knallhardt FØR dem scorer slik at vi for en gangs skyld kan få overtaket og styre kampen.
                    Full guffa fra start !
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Roll75
                      Ser at yr.no melder at det skal snø mer eller mindre helt fram til kampstart i Tromsø. Så da må man bare belage seg på vinterkrig på lørdag.
                      Yr.no er like pålitelig som TV2, men at sjangsen for at det skal snø er stor og det kunne jeg også spådd, her snør det sidelengs langt ut i mai.
                      hva dette kommer til å gjøre med laget vårt ......... kunstgress med SNØ PÅ!!! oi oi oi
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • sk-kanaris
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2007
                        • 240

                        #51
                        Har trua på sundgot i denne kampen og tror vi kjemper til oss seier 2-1-
                        /Ståle

                        http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          #52
                          Han har spilletillatelsen klar, og vil være spilleberettiget allerede mot Tromsø lørdag ettermiddag.
                          - Jeg er god med ballen, og jeg er god foran mål. Jeg er en målscorer fra min posisjon på midtbanen, sier han videre.
                          Han er spilleklar til kampen på Lørdag. Igiebor fra start?

                          Kommentar

                          • m_skedsmo
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2006
                            • 212

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av KrisB
                            Han er spilleklar til kampen på Lørdag. Igiebor fra start?
                            Ja, faen, la han starte. han er sulten på å vise at han kan spille ball, og det er vel ingen andre på midten som har imponert seg til fast plass. Stinker han så tar vi han av i pausen.

                            Kommentar

                            • nebbjævel
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 511

                              #54
                              Det er meldt 2 minusgrader og 2mm nedbør for hele lørdagen i Tromsø, det skulle tilsvare ca 2cm snø hvorav bare litt vil falle i tidsrommet 16-18. Hvis de får skyfla unna det som ligger der rett før kampen, skulle det være mulig å unngå rosa ball. Men bløtt, det blir det.

                              Kommentar

                              • Hexaphim
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 2782

                                #55
                                Jeg er helt enig med Rønnern - det er ikke snakk om poeng i denne kampen. Det eneste lille håpet jeg har er at vi klarer å begrense det til to-(eller kanskje til og med bare ett?)målstap.

                                Kommentar

                                • haak
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2007
                                  • 141

                                  #56
                                  Riise sentralt

                                  Vi burde bruke Riise sentralt sammen med Søgård eller Kiko. Bolly var bra mot enga og fortjener ny tillit. Riise spilte bra sentralt for landslaget og han er den eneste av våre sentrale som får til noe framover på banen.

                                  Kommentar

                                  • Brutus
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Jun 2004
                                    • 86

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                                    Det er meldt 2 minusgrader og 2mm nedbør for hele lørdagen i Tromsø, det skulle tilsvare ca 2cm snø hvorav bare litt vil falle i tidsrommet 16-18. Hvis de får skyfla unna det som ligger der rett før kampen, skulle det være mulig å unngå rosa ball. Men bløtt, det blir det.
                                    Det blir kanskje litt bløtt, men har man passende sko (f.eks. Adidas) går det greit. Hvilke sko bruker Lillestrøm forresten? Det er ganske stor forskjell på merkene.
                                    DIXI

                                    Kommentar

                                    • MartinRE
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Oct 2008
                                      • 738

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av Brutus
                                      Det blir kanskje litt bløtt, men har man passende sko (f.eks. Adidas) går det greit. Hvilke sko bruker Lillestrøm forresten? Det er ganske stor forskjell på merkene.
                                      Diadora..
                                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                        Jeg er helt enig med Rønnern - det er ikke snakk om poeng i denne kampen. Det eneste lille håpet jeg har er at vi klarer å begrense det til to-(eller kanskje til og med bare ett?)målstap.

                                        Greit at jeg fortsatt "tror" på julenissen.
                                        Men fy faan for en tragisk/pessimistisk holdning.
                                        Jeg tror vi reiser oss og Tromsø går på en smell på Lørdag.
                                        1-2 til LSK.
                                        Karantener og skader håper jeg selvsagt vi slipper.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          #60
                                          Vi ble ranet av dommeren i 2007 før vi hentet hjem en fullt fortjent seier i 2008, begge kampene spilt med de fryktede diadoraskoene. Husker dere ikke hvordan mykle, riise og occean fullstendig pulveriserte TIL i fjor? I år er vi tilogmed bedre. Blir nok en ny seier i Tromsø på lørdag.
                                          Last edited by reka; 16.04.2009, 19:23.

                                          Kommentar

                                          Working...