Nosa Emanuel Igiebor klar for LSK!
Collapse
X
-
Velkommen skal du være!
Nå er han spilleklar til søndagens kamp mot Tromsø.Kanarifugla flyr høyt i år! -
Regler for antall utenlandske spillere?
Hvordan er reglene for antall utenlandske spillere (utenfor EU/EØS) har men lov til å benytte nå??
Det må blitt noe endringer der. Det siste jeg kan erindre er at man kan ha 3 spillere utenfor EU/EØS i troppen til hver kamp.
LSK har vel denne sesongen hatt 5 (Essediri, Edwin, OO, Dosso og Mouelhi) spillere i troppen utenfor EU/EØS på det meste, og nå kommer det jaggu en til!!
Hva er regelen nå????Kommentar
-
Etter å ha lest at enkelte fra søpla skrøt av hvor god han var til å balansere midtbanen så var jeg litt redd for at vi fikk enda en spiller som ligner på kiko og Dosso. Derfor ble jeg begeistra når jeg hørte hva LSK.no og Iggy sa om ferdighetene hans:
"Igiebor er en sentral midtbanespiller som har gode kvaliteter offensivt. Han har spilletillatelsen klar, og vil være spilleberettiget allerede mot Tromsø lørdag ettermiddag.
- Jeg er god med ballen, og jeg er god foran mål. Jeg er en målscorer fra min posisjon på midtbanen, sier han videre."
Tror det kan bli stas å se han ved siden av Dosso eller Kiko etterhvert. Det som står her er en beskrivelse av en spillertype lsk virkelig trenger.Kommentar
-
Tror dette kan bli bra, kanskje det kan få occean til å blomstre også, vår nye
(s)noosa mann!Kommentar
-
Velkommen skal du väre!
Noen fantastiske år med Fugla og til Barcelona for 80 millioner hadde ikke värt meg i mot!Kommentar
-
Offensiv midtbane er imidlertid oppløftende i seg selv, det er vel kun Riise, Mykle, (Bolly) og Tokstad som kan bekle den rollen nå og disse er vel primært ønsket brukt på sidene.
Det er også godt å se at klubben at fortsatt er økonomisk istand til å tegne kontrakter. Vi får rette en takk til Godset, Sogndal etc for deres hjelp med å engasjere fjorårets fotsoldater.
Edit:
Åja, Velkommen til oss Iggy.Fugla mot nye høyderKommentar
-
herlig! håper han slår til som f... .
Other promising youngsters to watch out for are Fouad Salami of Sunshine Stars, an established goal scorer in Bosso’s ‘A’ team, Nosa Emmanuel Igiebor of Warri Wolves and Rangers striker Okey Uchebo.
Ser han har scora en del mål for Warri Wolves.
Kommentar
Kommentar