En tragisk dag for Lillestrøm Sportsklubb.

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

En tragisk dag for Lillestrøm Sportsklubb.

Jeg sitter her nå og vurderer hvorvidt jeg orker å opprettholde min urimelig store interesse for fotball. Dette er uten tvil den verste dagen jeg har hatt som Lillestrømsupporter. Jeg er drittlei av alt som har med norsk fotball å gjøre, og det på tross av at det endelig ser ut til at Rosenborgs hegemoni går mot slutten. Ydmykelsen vi opplevde i dag svir så jævlig at jeg har lyst til å grine. Vi ble latterliggjort på tribunen i andre omgang, og det av en haug med halvaper uten noen som helst form for oppfinnsomhet eller vid.

Så til selve kampen: herregud noe så grusomt! To bedritne fotball-lag stappfulle av overbetalte tullinger(Andersson, Strand og Søgård er unntatt), som løper rundt som hodeløse kyllinger. Ekstra bittert er det jo selvsagt at det mest bedritne fotball-laget vinner, og det i tillegg i en kamp som aldri skulle vært spilt. Søpla skulle som vi alle vet spilt hjemmekamp mot Vard Haugesund i dag.

For å avslutte denne utblåsningen vil jeg sende en stor takk til Sven Graff som med sin totalt upartiske kommentering kompleterte inntrykket av norsk media som patetiske Rekdalrævdiltere. Kreditt må også gå til NFF og dommer Terje Hauge som gjør sitt for at ting skal gå veien for VIF, og motsatt for LSK. De to gule kortene Søgård og Koren fikk var intet mindre enn latterlige når Erik "Jeg er åndsvak" Hagen slipper unna med å sparke Arild Sundgot i hodet.

Konklusjonen blir at det dårligste laget vant, og at vår sesong er ruinert. Om ikke annet hater jeg pengedopera fra kampen enda mer enn tidligere etter dette. Ære være vål'enga? Lenge leve media, NFF og Terje Hauge, sier jeg. Nå går jeg å legger meg, og hvis West Ham ikke griser Ipswich på tirsdag begynner jeg å følge med på trav i stedet.
    Ni principe ni rey...

D10S!
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4397

dagens høydepunkt var da ronnie(eller en annen) viste RÆVVA til klanen.. og det sier litt
    ..................

Kommentar

• fugla_4_ever
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 467

Til RESTEN avKFL: Takk og lov for at dere på en så skuffende dag holdt dere forgode til å synge noe særlig dritt om motstanderen. Det var jo litt, men ikke like mye som Bøffelberget. Det er så sinnsykt patetisk å ikke ha annet å synge enn "Hater, hater, hater Kanaris, Lillestrøm rett ned i første" i 30 minutter... Jævla aper.

Hørte forøvrig noen gode versoner i dag;
      KLANEN SANG: Vål'enga, du er min relgion, en av en million, god gammal tradisjon.

EN LSK'er SANG: ...du er min relgion, rett ned en divisjon, god gammal traddisjon.

Kommentar

• ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
        Til RESTEN avKFL: Takk og lov for at dere på en så skuffende dag holdt dere forgode til å synge noe særlig dritt om motstanderen. Det var jo litt, men ikke like mye som Bøffelberget. Det er så sinnsykt patetisk å ikke ha annet å synge enn "Hater, hater, hater Kanaris, Lillestrøm rett ned i første" i 30 minutter... Jævla aper.

Hørte forøvrig noen gode versoner i dag;
        KLANEN SANG: Vål'enga, du er min relgion, en av en million, god gammal tradisjon.

EN LSK'er SANG: ...du er min relgion, rett ned en divisjon, god gammal traddisjon.
        Eller vålerenga du er min religion, rykker ned i 1 divisjon som gammal tradisjon. Den er fin må bare bytte ut religion.

Kommentar

• King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

Grusom B: Kunne ikke vært mere enig med deg. Vi blir pissa på på tribunen, pluss at gutta spiller skikkelig dårlig. Gruer meg til Skien, ikke akkurat det steder vi pleier å plukke med oss så mye poeng...
          Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

Det er viktig å presisere at vi ble pissa på i ANDRE omgang. Ikke i første, da vi var suverent best, og viste at vi faktisk er bedre enn den fantasiløse søpla der. Forøvrig er jeg drittlei alt som heter fotball.
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Sant nok det. Klanen holder jo alltid kjeft fram til dem scorer. Tror det finnes ett ord for sånnt, hmm, hva var det igjen...?

MEDGANGSSUPPORTER

Dagen etter at lsk har tapt så pleier jeg å ha lagt det bak meg å se fram imot neste kamp, men idag kjennes alt like jævlig ut som i går, håper den følelsen slipper tak snart....
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Jaren-kanari
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Mar 2004
                • 185

Medgangssupporter kan man vel muligens også kalle oss ettersom så mange av oss (ikke jeg altså, he he 8) )driter i å synge hvis vi ligger under .
                Burde fokusert mer på å trøkke til da, som i 2002 sesongen da vi sleit no'jævli, men fikk cred overalt for å støtte laget i motgang...

Mener også vi bør utvide sangreportuaret under matchene, fordi jeg tror folk blir leie av å synge det samme hele tiden (har nevnt dette på en annen tråd også...).

"Lillestrøm er de beste" INNE PÅ FELTET !!! :twisted: (også)
                Jaren-kanari
                Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

Kommentar

• Osloøst
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Apr 2004
                  • 15

Jaja

Hehe, dere kan kalle oss for mye, og den med rett ned en divisjon, god gammal tradisjon må jeg innrømme at jeg lo godt av. Veldig morsomt. Men medgangssupporere kan dere vel strengt tatt ikke mene at vi er?!?

Er det noen som stort sett ikke har opplevd medgang så må det vel være oss :wink:

Og ikke for å være kjip. Hvis det var noen tvil om styrkeforholdet mellom KFL og Klanen før matchen, så er det vel strengt tatt ikke det lenger

Kommentar

• CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

Re: Jaja

Opprinnelig skrevet av Osloøst
                    Hehe, dere kan kalle oss for mye, og den med rett ned en divisjon, god gammal tradisjon må jeg innrømme at jeg lo godt av. Veldig morsomt. Men medgangssupporere kan dere vel strengt tatt ikke mene at vi er?!?

Er det noen som stort sett ikke har opplevd medgang så må det vel være oss :wink:

Og ikke for å være kjip. Hvis det var noen tvil om styrkeforholdet mellom KFL og Klanen før matchen, så er det vel strengt tatt ikke det lenger
                    Dere har ikke hatt noe å juble over nei? ikke 2 cup gull engang.
                    Husker du hvor mange medlemmer det var i apeerget i 2000 feks?

Husker du hvor mange dere presterte å stille opp med under en litt dårlig periode? i 2002?, mot viking på Ullevål i kvartfinalen i cupen? 3629 :lol:
                    Da mangla dere ca 2000 medlemmer i forskjell til tilskuertallet, og da gadd jeg heller ikke trekke fra viking floken som var der??

Spilt torsdag 30.8 2002

Vålerenga - Viking 3-1 (0-0).
                    Ullevaal stadion. T: 3629

Da oslo avisene skriver side opp og ned om dere hver dag så får dere mye gratis hjelp som holder liv i apeburet deres.
                    Tro meg, hadde dere fått like lite oppmerksomhet som det dere fortjener [-o< så tror jeg det det ville blitt ganske så grått å våre enga supporter.
                    Snart er vel hele norge så drittlei av dere, at folk sjekker sporten i avisen før de kjøpern og så da blir dem jo nødt til å skrive om noe annet.

Det stinker medgang av dere :twisted:

Kommentar

• Littobjektiv
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • May 2004
                      • 2

Grunnen til at pressen skriver mye om Klanen er fint beskrevet i et gammelt ordtak: "Ingen røyk uten ild" Dere får bare håpe vi rykker ned i første div. igjen,slik at dere kan bli kåret til tippeligaens beste supportere i vårt fravær... :lol:

Kommentar

• CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

Opprinnelig skrevet av Littobjektiv
                        Grunnen til at pressen skriver mye om Klanen er fint beskrevet i et gammelt ordtak: "Ingen røyk uten ild" Dere får bare håpe vi rykker ned i første div. igjen,slik at dere kan bli kåret til tippeligaens beste supportere i vårt fravær... :lol:
                        Ingen røyk uten ild nei, da får se hvor lenge flemmen deres holder da, pleier jo ikke være så lenge akkurat det da :lol: .
                        Tror du virkelig at vi håper dere går ned i første forat vi skal bli kåra til tippeligaens beste supportere, tror ikke vi trenger det heller vi er ekte suportere, halvparten av dere står jo der fordi dere syns det er tøft å være medlem av klanen LOL. Kan bare gå en vei med dere.

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

Tro meg, det er helt andre grunner til at jeg vil ha dere ned en at vi skal bli kåret til beste supportere igjen. Vi beviste i 1.omgang og mot Rosenborg(både i år og i fjor) at vi er best. Har dere egentlig noen sanger med mer enn ti forskjellige ord? Kan ikke si jeg har fått med meg noen.
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• h:var
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • May 2004
                            • 1

bøfla - klanen

Må si at jeg ble utrolig skuffa over dere på søndag. Har vært på alle enga kampene på Åråsen siden 1996 og dere har vært bra til å synge og gitt oss bra matching. Det skulle jo bare mangle også siden dere er på hjemebane. Men så jævla dårlig som dere sang nå har jeg aldri hørt før. Jeg hørte dere ikke en eneste gang.... Har dere slutta å synge eller er det bare småjenter som står og synger?

Hadde med en kompis på enga kamp for første gang nå. Det første han sier da vi kommer inn på åråsen er: " Hvorfor står de andre (dvs dere... bøflla) der borte i skammekroken?" Utrolig bra sgat... haha

Men synd dere er så latterlig dårlige til å synge. Det er vel bare slik det er når man er medgangsupporter. Så forøvrig at folk begynte og gå også da det var igjen 10 min.

I år så tar vi alt! Vi taper aldri!

ÆRE VÆRE VÅLERENGA[/b]

Kommentar

• scages
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1292

Jeg er faktisk enig med deg, vi stinka som f... på søndag.
                              Allt for mange medgangshuer som absolutt (vodka) skal stå på KF feltet på storkampene.
                              Men at vi er foran enga etter 26 serirunder, er jeg ikke i tvil om. :lol:

Kommentar

• Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

Hey, det mest fornuftige som har kommet fra en viffer lenge. Skammekroken...Passende beskrivelse. Nå har jeg vel purret mer enn nok på dette, men i 1. omgang var KFL suverent best, både før og etter målet.

For all del, jeg har stor forståelse for at det er morsomt å slå de man anser for rivaler for første gang på ni år. Tidligere har dere jo blitt pissa sønder og sammen, sånn rent bortsett fra når dere jukser på straffekonk og låner spillere av oss.
                                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

Working...