Landslagskanaris
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
Er jo absurd å tro at landslaget pr. nu er et bedre sted å markedsføre seg på enn her hjemme. Han har enda mindre ball der enn i LSK. Et råd, legg proffdrømmene på hylla og få i det minste en fem-seks kamper på rad under beltet før du begynner med dette maset igjen. Du har aldri vært lengre unna en proffkontrakt enn akkurat nå, Riise.Kommentar
-
LSK er vel i en posisjon hvor de ønsker å selge Riise i sommer, noe som også er spillerens mål. Sånn sett gjør alle skadene det til en tap/tap-situasjon. Bjørn Helge får ikke bidratt til at vi blir bedre, og det er vel knapt en klubb som tør å satse på en spiller det er vanskelig å skjønne hvordan skal passere en medisinsk sjekk.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Otto står for Finland
Otto står for Finland i treningslandskampen borte mot Sverige i kveld. Ved pause leder svenskene 1-0. Johan Elmander (Bolton) scoret målet, som på svensk tekst-tv blir beskrevet slik:
"...den finske målvakten Otto Fredriksson fick bollenpå sig, men den rullade över honom och in i mål."Last edited by gamle-perta; 12.08.2009, 20:25.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Suksess for André og Håvard
Selv om ingen av dem er i LSK akkurat nå, så synes jeg denne posten tåler dagens lys i dette forumet:
Norge U vant 3-1 borte over Kypros i kveld. André Hansen sto hele kampen, og Håvard Nordtveit scoret Norges siste mål: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=556753Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Så høydepunktene på Sportnytt på SVT nå, med litt mer flyt kunne han avverget baklengsmålet. Målet er et skudd fra Elmander fra 6-7 meter som går rett på Otto og videre i mål, rekker ikke reagere noe spesielt.
Ellers dro han en noe dristig hældragning på Elmander, men det gikk bra og da ser det jo alltid flott utKommentar
-
Norge ligger an til å tape 1-3, på tross av en god kamp av André. Flere gode redninger, og inngripener. Kan ikke lastes for noen av målene.
Erik Mykland kårer han til "en av kampens desidert beste spillere". Jeg vil ikke ta så hardt i, da kroatene har mange gode der ute, men han har vært Norges beste i min bok.
Edit: Slutt, 1-3.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar