Serbia går opp til 1-0 på overtid etter en tabbe av André. Glipper ballen ned i beina til en serber. Kjipt etter at André igjen har levert en glimrende kamp.
Landslagskanaris
Collapse
X
-
Dessverre er dette beskrivende for Hansen som keeper. Toppnivået er skyhøyt, men plutselig kommer det situasjoner der han surrer mer enn bestemor ville ha gjort. Får håpe han stabiliserer seg med åra."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Jeg vil heller si det er beskrivende for unge keepere. Keeperplassen er den som er mest utsatt hva angår manglende rutine og konsentrasjonsevne. Jeg er sikker på at Andre utvikler seg voldsomt på å spille toppnivå på Island og U21.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det har såklart en sammenheng med alder å gjøre, men personlig mener jeg Hansen er mer tilbøyelig for tabber enn de han konkurrerer mot i henhold til talent og alder (Staw, Lie osv). Ingen av de hadde bommet på ballen mot Start for eksempel. Se på David James - Kanongod som ung, men tabbeforfulgt. Ble ikke en stabil keeper uten tabber før han nådde 35. Vet dette er satt på spissen, men noen keepere er bare veldig tabbeforfulgt. Får håpe du har rett og at konsentrasjonsevnen blir bedre av å spille fast i Island og for U21."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
- Er dette den største tabben du noen gang har gjort?
- Nei, jeg har gjort flere av dem. Det er vanskelig å gå gjennom et fotballiv uten å gjøre feil, og gjør du det, er du eksepsjonell, sier han.
Jeg skulle tatt det målet, ingen tvil om det. Fra der han legger forventer jeg et innlegg og blir feilplassert og da kommer jeg for sent til å hindre at den går inn, sukker unggutten.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kødder du nå???
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle143482.ece
Men vi kan gi oss der, jeg håper virkelig jeg tar feil og at Hansen utvikler seg til å bli en kanonkeeper, men da må han jobbe mye med å luke vekk feilene han gjør."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Akkurat like ille spør du meg. Veldig mange keepere har gjort en tabbe lik den Andre gjorde mot Start, noe som tilskriver seg svak konsentrasjon. Staw derimot gjør tabbe på tabbe og viser tidsvis ekstremt dårlig keeperteknikk. Jeg vet hvem jeg ville valgt; Andre: Hver gang.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
I gårsdagens papirutgave av Aftenposten prøvde Bertil Valderhaug å sette opp Norges landslag fem år frem i tid. Av LSK'ere var André Hansen et av alternativene til Rune A. Jarstein, Stian Ringstad (sammen med bl.a. J. A. Riise) et av alternativene til Knut A. Rindarøy på venstreback og Kristoffer Tokstad et av alternativene til B.H. Riise (litt overraskende da jeg trodde han først og fremst er sentral) på høyrekant. I tillegg var Nordtveit (selvsagt) valgt som Hangelands partner i midtforsvaret.Kommentar
-
Nå har vel både Arason og Lehmann gjort lignende tabber. Vil si de er på høyde med de til Staw, men ser bare utrolig mye verre ut.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
John Raymond Haraldsen fikk spille en drøy halvtime av g15-kampen mot Sverige. Laget tapte desverre 1-5.
Kommentar
-
Kommentar
-
3 mann på U18 - moro!
Stian Ringstad - Lillestrøm SK
Kristoffer Tokstad - Lillestrøm SK
Ruben Gabrielsen - Lillestrøm SKKommentar
-
Andrè Hansen med i U21-troppen som skal møte Serbia i EM-kvalik. Gratulerer!
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Norge slo Kazakhstan 2-0 med Kristoffer Tokstad på laget.
Norge (4-3-3): Arild Østbø - Vegar Eggen Hedenstad, Simen Wangberg, Espen Knudsen, Joakim Våge Nilsen - Kristoffer Tokstad (Markus Henriksen 40.min), Omar Elabdellaoui, Abidssalam Ibrahim - Stefan Johansen, Joshua King (Thomas Lehne Olsen 49.min), Jørgen Skjelvik (Flamur Kastrati 78.min).Kommentar
-
Kommentar
-
I følge lsk.no (http://www.lsk.no/?did=9118492 - også referert i nyhetstråden) ble faktisk Tokstad byttet ut etter 40 minutter. Det står imidlertid ingenting i den saken om en eventuell skade. Lukter at Tokstad kanskje ikke var helt på høyden.Last edited by Cruz; 14.11.2009, 09:51.Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
Kommentar