Norge leder 2-1 borte mot Serbia i u21-kvalikken til pause. Hansen har ikke hatt mye å gjøre, men var noe feilplassert syns jeg ved Serbias scoring.
Landslagskanaris
Collapse
X
-
Serbia snudde 0-2 til 3-2. Hansen burde kanskje tatt det første målet, men de to andre var han sjanseløs på. Mål nummer to var ett sykt bra skudd fra ca 25 meter, mens mål nummer 3 var ett skudd som skiftet retning, og Hansen var utspillt. Ellers hadde han ett par gode redninger i andre omgang, og var tidlig ute på noen farlige kontringer.Kommentar
-
I følge lsk.no (http://www.lsk.no/?did=9118492 - også referert i nyhetstråden) ble faktisk Tokstad byttet ut etter 40 minutter. Det står imidlertid ingenting i den saken om en eventuell skade. Lukter at Tokstad kanskje ikke var helt på høyden.
gilbertKommentar
-
(VG Nett) - Jeg er allerede blitt nervøs, sier Ingrid Ryland (20) etter dagens overraskende landslagsuttak i fotball. Debutanten fra Arna-Bjørnar var Eli Landsems bombe i hennes andre tropp som sjef.
Marita Skammelsrud Lund og Lene Sorløkken er tatt ut til kvinnelandslagets kamper mot Kina og England, medio januar.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/kvinn...p?artid=583247
Marita Skammelsrud Lund og Lene Sorløkken er tatt ut til kvinnelandslagets kamper mot Kina og England, medio januar.Kommentar
-
Kjære Emil B, er du helt sikker på at du bør gjøre deg til den fremste talsmannen for strengere relevanskriterier på forumet? I så fall har jeg et forslag til noe du kan drive med i romjula: Gå gjennom dine 4264 meldinger på forumet og sjekk om samtlige inneholder noe som "ærlig talt trenger å bli lagt ut".Kommentar
-
Kjære Emil B, er du helt sikker på at du bør gjøre deg til den fremste talsmannen for strengere relevanskriterier på forumet? I så fall har jeg et forslag til noe du kan drive med i romjula: Gå gjennom dine 4264 meldinger på forumet og sjekk om samtlige inneholder noe som "ærlig talt trenger å bli lagt ut".
Jeg synes det er veldig bra at LSK har et kvinnelag på øverste nivå, men bør infoen rundt damelaget komme i samme åndedrag som herrelaget? En egen tråd eller avdeling hadde vært mer passende synes jeg.Kommentar
-
I og med at kvinne***ball ikke har noe med fotball å gjøre, foreslår jeg at tråden legges til "Backstage" eller "Testforum".Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
-
er det ikke slik at det ikke er noe som heter "lillestrøm sports klubb damer fotball klubb" før etter nyttår uansett? la oss drøye denne diskusjonen til da.. og ønske oss at de får et bedre navn til jul.
Synes forrøvrig at de er helt greit med små notiser om samtlige som tilhører sportsklubbens fotball satsning som komme rpå landslagen. mann, dame, junior, utlending, its all good.
men, jeg missliker sterkt at det blkir lange diskusjoner med usakelige inlegg pågrunn av en liten notis som er ment vel.
Derfor beklager jeg mitt eget inlegg og håper at ingen tar hensyn til noe av det jeg har skrevet.*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
G19-landslaget på La Manga
Norges G19-landslag har spilt tre landskamper på La Manga, og vant de to første med sifrene 2-1 mot både Tyskland (rangert som nr 2 i Europa) og Portugal.
I den første kampen, mot Tyskland, spilte både Stian Ringstad (venstre back), Ruben Gabrielsen (høyre back) og Kristoffer Tokstad (sentral midtbane) hele kampen. Stian hadde forarbeidet og målgivende til Norges utlikningsmål (1-1, ved Flamur Kastrati).
I den andre kampen, mot Portugal, spilte Stian (venstre back) hele kampen, Kristoffer spilte (sentral midtbane) siste halvtimen og hadde målgivende til Norges seiersmål på overtid, mens Ruben fikk spille høyreving (?) (i 4-3-3) de siste femten minuttene.
I den siste kampen, mot Polen, kom nedturen med tap 1-3, som gjorde at Norge ikke vant turneringa, men ble nr 2 etter Polen. Her spilte Kristoffer Tokstad hele kampen (som høyre indreløper), mens Ruben Gabrielsen fikk spille høyre back den siste halvtimen.
gilbertLast edited by gilbert; 09.02.2010, 20:30. Begrunnelse: Oppdatering etter tredje og siste kamp, mot PolenKommentar
-
Er det et tankekors at vi ikke fikk med en eneste spiller til landslaget på dagens uttak?
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Er det et tankekors at vi ikke fikk med en eneste spiller til landslaget på dagens uttak?
http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle169163.eceKommentar
-
http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle169163.eceKommentar
-
Vi har veldig mange bra spillere, men veldig få bra norske spillere. Når Tarik drar, har vi ingen som er i nærheten av landslagsplass, med mindre enn 4-5 midstoppere blir skada.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Disse gutta bør ha en stor fremtid, håper klubben tilbyr bedre matching enn 3. div.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Hadde Lars Kr. Eriksen spilt på høyreback ville han vært med, er min påstand - men det er riktig å bruke ham på venstre, altså!
(O.T. i 1986 hadde vi seks LSK-spillere på banen i en offisiell landskamp, tror jeg. Håberg, Kråka, Vaadal, Smedås, Richardsen og Osvold? OL-kva,tror jeg)Kommentar
Kommentar