Landslagskanaris
Collapse
X
-
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/29/475230.html
"LSK-stopper Frode Kippe erstatter VIFs Wæhler, men fikk tydeligvis ikke tidlig varsel. På dagens trening på Bislett ankom Kippe i olabukse, med fotballsko i en liten bag, før han hastet inn og fikk skiftet til treningstøy."
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Hvorfor ikke? Da hadde jeg kanskje begynt å se på landslaget igjen også. :lsk:
Uansett, Hareide kunne like gjerne brukt JPH i stedet for Morten Gamst "How is my hair today?" Pedersen. Slettere innsats på et landslag skal du lete lenge etter. Skammelig.Kommentar
-
kunne ikke vært mer ening! Gamst pomade pedersen har ingenting på landsen å gjøre før han beviser noe på landsen! Dog tjener han vel ca 70mill over et par år i blackburn, så han har vel gjort noe riktig. Men trist å tenke på at ca 35mill av de kommer til å gå med på frisørregninger og hårvoks...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg synes det var skandale at Wæhler i det hele tatt blei tatt ut, snakk om ræva spiller. Når det er sagt, er jeg utrolig glad hver gang vi IKKE får tatt ut LSK-spillere på landsen. Kan ikke Åge bare ta ut kun Brann og RBK spillere og sørge for at de skader seg skikkelig?
Kommentar
-
Olivier Occean er tatt ut på Canadas landslag som møter Jamaica i Occeans hjemby Montreal 4.9. (samme dag som LSK spiller treningskamp mot Häcken). Får håpe denne turen gir Occean litt inspirasjon og overskudd, slik at han kommer sterkere tilbake for LSK utover høsten.Kommentar
-
Kommentar
-
....og der scoret Mifsud. Reduserte til 2-5 for Malta hjemme mot Bosnia Hercegovinia.
Mål er mål !
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Får ikke sett kampen, har ikke tv3. Likevel flott at Rambekk har fått en assist, det tyder på at han har noe å skilte med framover på banen også, som Hareide har etterlyst i kampene. Om han er litt ustø bakover nå har heldigvis Norge fått en perlestart på kampen, og vil derimot bli husket for alt det gode de gjorde og ikke ustabile forsvarsfeil. Det er jo som regel slik media arbeider, slakter de minste feil når det går dårlig og skryter hemningsløst med en gang vi vinner.
Edit:
Mifsud putta akkurat et trøstemål for Malta som nå ligger under 2-5 mot Bosnia.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Stolt av landslaget idag, 1-4 er jævlig bra av gutta.
Landslaget har fått et viktig løft siden Solskjær kom tilbake i drakta, og nå sitter forsvaret som i gode gamle dager.
Rambekk gjorde en god kamp for fedrelandet idag bortsett fra et par uheldige markeringfeil.
Jeg gratulerer alle med dagen
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar