Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Martin Husar spilte kampen for Slovakia U-21 borte mot Spania. De ledet 2-1 helt frem til det 86. minutt, da Spania utlignet. Spania fulgte så opp med ytterligere to scoringer før sluttsignalet og dermed var også Slovakias muligheter for avansement ute.
For LSK betyr det at vi ikke mister Martin til sluttspillet som skal gå neste sommer.
Robert Koren spilte 76 minutter og pådro seg et gult kort i Slovenias 0-3-tap borte mot Bulgaria. Jeg synes det er greit at han ikke briljerer på landslaget.
Ny fin kamp av min navnebror på landslaget. Ingen kan vel true han med tanke på de neste kampene? Lo så jeg grein da han ramlet over reklamen i Budapest. Flaks for meg at jeg var på kampen i Ungarn
Martin Husar spilte kampen for Slovakia U-21 borte mot Spania. De ledet 2-1 helt frem til det 86. minutt, da Spania utlignet. Spania fulgte så opp med ytterligere to scoringer før sluttsignalet og dermed var også Slovakias muligheter for avansement ute.
For LSK betyr det at vi ikke mister Martin til sluttspillet som skal gå neste sommer.
Jeg griner ikke. Ser det som utelukkende positivt at vi får ha han i troppen i stedet for å miste han til landslaget. Selvsagt kjedelig for han personlig, men kampprogrammet er som regel tøffest om sommern. Tror han kommer til å bli viktig for oss, da den eneste erstatningen vi har er Strand, og han kan vel ikke sies og være i storform for tiden. Ikke det at han ikke kan komme i storform innen den tid, men jeg er dessverre redd at Pål kun vil bli reserve, og at nytt blod vil kapre plassen på venstresiden. Forandring fryder?
Forandring fryder! Gleder meg til å se Husaren i aksjon! Er det noen som vet litt mer detaljert om hvordan han spilte? hva er han god på? Håper jeg ikke stiller vanskelig spørsmål nå!
Forandring fryder! Gleder meg til å se Husaren i aksjon! Er det noen som vet litt mer detaljert om hvordan han spilte? hva er han god på? Håper jeg ikke stiller vanskelig spørsmål nå!
Forza Fugla:lsk:
Det er vel ikke så mange av oss som har sett han, utifra hva jeg husker skrev en her på forumet at hans første trening med LSK var den 7 september, altså i morgen. Kanskje det er noen som kan gi deg fler svar da, eller i det minste i løpet av uka.
ANDERS RAMBEKK – 5 - kom mer med framover i dag, men bidro lite offensivt. Grei kontroll bakover. Minus for et par dårligere avleveringer framover på banen, selv om han hadde assist på Iversens mål.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Robert Koren spilte 76 minutter og pådro seg et gult kort i Slovenias 0-3-tap borte mot Bulgaria. Jeg synes det er greit at han ikke briljerer på landslaget.
Vel vel. Han har muligens vært ganske god.
Salte Bjørner så kampen i Sofia og Koren får i dag en 7-er på børsen i en bulgarsk avis. Tre andre slovenere fikk også 7-er. Resten på Slovenia fikk dårligere børskarakter.
Vel vel. Han har muligens vært ganske god.
Salte Bjørner så kampen i Sofia og Koren får i dag en 7-er på børsen i en bulgarsk avis. Tre andre slovenere fikk også 7-er. Resten på Slovenia fikk dårligere børskarakter.
Huff. Ikke si sånt.
Men nå er det vel ikke alltid sånn at spillere blir tatt av banen fordi de spiller dårlig. Mifsud er et eksempel. Og hvis man ligger under med 3 mål så er det kanskje andre vurderinger som tas (uten at jeg veit når skåringene kom).
Kommentar