Landslagskanaris

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

Syntes han var rimelig god frempå jeg, i forhold til det han har vært tidligere, spesielt da i 2. omgang, så mye offensiv spilling da, selv om tankegangen kanskje ikke var så offensiv, med tanke på veggspill osv...

Kommentar

• Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

Opprinnelig skrevet av Eriksve
      http://www.fxt.no/norge/article763429.ece

Anders Rambekk - 4
      Tidvis ustødig. Bidro nokså sjelden fremover på banen.
      Latterlig av nettavisen. Forstod ikke dritten av hva de mener her, jeg synes Rambekk gjorde en fantastisk landskamp og var sammen med Erik Hagen våre beste. Han var fjellstød defensivt og gjorde ikke en eneste feil, hadde et par slurvepasninger offensivt men jobber raskt hjem igjen. Hadde MANGE gode intiativer på siden sin, og fintet til og med to mann på ræva på siden i første omgang. Jeg synes Rambekk var bedre enn jeg har sett han på lenge idag.
      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Bolsen3
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 1061

Greit nok, Rambekk bidro vel kanskje ikke voldsomt mye offensivt, men han er da forsvarsspiller, og var bunnsolid defensivt hele kampen igjenom. Fortjener minst 5, jeg ville nok gitt ham 6 idag. Dårlig vurdering av nettavisen

Kommentar

• Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1650

Rambekk får 6 poeng i Aftenposten. Det samme som Hagen og Solskjær. Hangeland får 7. Resten av laget får dårligere karakter enn Rambekk.

Nettavisen har neppe sett kampen. Men det er vel ikke så overraskende? De lever vel stort sett av å referere nyheter fra andre medier.

Kommentar

• Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

Anders Rambekk 7 Norges Beste!
            Lillestr�m-spilleren kunne g�tt inn i reklame for Rema 1000: �Det enkle er ofte det beste�. For det han presterer er enkelt og greit, uten store feil. Minus for noen d�rlige pasninger, men alt i alt hans beste landskamp for Norge.

Kommentar

• xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

det spennende blir å se om Rambekk har kommet for å bli som høyreback på landsen. Han har iaffal ikke spilt spilt seg ut...
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

Han får 5 av dagbladet, kun noen veldig få som får bedre...

Kommentar

• Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

Robbie spilte hele kampen for Slovenia da de tapte 4-2 borte mot Hviterussland. Han noterte seg for en assist.

Michael spilte også 90 minutter for Malta da de noe overraskende slo Ungarn 2-1 på hjemmebane. Han kom ikke på scoringslisten.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Torolf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 9574

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Robbie spilte hele kampen for Slovenia da de tapte 4-2 borte mot Hviterussland. Han noterte seg for en assist.

Michael spilte også 90 minutter for Malta da de noe overraskende slo Ungarn 2-1 på hjemmebane. Han kom ikke på scoringslisten.
                    Noe overraskende? Dette er vel en av tidenes største fotballsensasjoner. Men det sier også litt om kvaliteten til det ungarske laget.

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av Torolf
                      Noe overraskende? Dette er vel en av tidenes største fotballsensasjoner. Men det sier også litt om kvaliteten til det ungarske laget.
                      spesielt er det, men tidenes største fotballsensasjon er det vel ikke...

Kommentar

• Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

Opprinnelig skrevet av xeR
                        spesielt er det, men tidenes største fotballsensasjon er det vel ikke...
                        Malta er nr. 144 på FIFA-rankingen, Ungarn 59. Tror det er Maltas første seier i en kamp som betyr noe.

Kommentar

• sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Fotballsensasjoner, kunne nesten laget en egen tråd om dette, Torolf.

For meg vil seieren til Færøyene over Østerrike være en av de største sensasjonene noensinne. Kampen var Færøyenes første offisielle internasjonale kamp, og ble attpåtil spilt i Sverige.

Glemmer aldri topplua til Færøyenes keeper, Knudsen var visst navnet.

Mer om kampen her:

12. September 1990 var en merkedag for Færøysk landslagsfotball. Og den store helten? En 24-årig truckfører som alltid stod i mål med en topplue. Forøvrig ingen dårlig idé når du bor på Færøyene, hvor det ofte kan være kaldt og mye vind. Mannen heter Jens Martin Knudsen, og han hadde reddet alle forsøk fra Østerriske spisser. Resultatet av det vakte oppsikt i fotball-Europa. Færøyene - Østerrike 1-0. Nesten like oppsiktsvekkende var det at kampen ble spilt i Landskrona i Sverige.
                          Det fantes nemlig ikke gressbaner på Færøyene.

Kommentar

• McGuffy
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 5104

Da ble Shane nestemann ut i den eksklusive klubben Landslagskanaris.

Interessant er det også og se at vår gamle kjempe, Michael Petkovic, som nå befinner seg i Tyrkia, også er inne i varmen i kengurulandet.

MELBOURNE, Nov 2 (Reuters) - Defender Shane Stefanutto has been called up for the first time as Australia named their squad on Thursday for a friendly against Ghana in London later this month. Stefanutto, who plays for SK Lillestrom in Norway, is the only new face in an 18-man squad comprised of European-based players for the Nov. 14 encounter against the African side at London's Loftus Road stadium.

Kommentar

• lsk_fugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 864

Dette er jo ekstremt artig både for shane og oss! er ikke noe bedre en å ha fler fugler på landslag!

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

Morsomt for Shane, og oss. Og Australia er ingen dårlig nasjon, jf. VM 2006. Per i dag er Australia nr. 37 på FIFA-rankingen, mot Norges 51. plass:

Kommentar

• Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

Syntes han har vært god i år og fortjener sjansen... Grattis Shane!

Kommentar

• heidar
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2004
                                    • 2131

Meget solid med tanke på hvor mange gode australske spillere som finnes i Europa... Og med bare 18 i troppen, er det vel heller ikke stallfyll det er snakk om... Way to go Shaney!!
                                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• heidar
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2131

Litt mer info; fascinert som jeg ble:

Hele troppen:

John Aloisi (Alaves, Spain), Mark Bresciano (Palermo, Italy), Tim Cahill (Everton, England), Scott Chipperfield (Basel, Switzerland), Jason Culina (PSV Eindhoven, Netherlands), Brett Emerton (Blackburn Rovers, England), Vince Grella (Parma, Italy), Brett Holman (NEC Nijmegen, Netherlands), Patrick Kisnorbo (Leicester City, England), Scott McDonald (Motherwell, Scotland), Craig Moore (Newcastle United, England), Lucas Neill (Blackburn Rovers, England), Michael Petkovic (Sivasspor, Turkey), Mark Schwarzer (Middlesbrough, England), Josip Skoko (Wigan, England), Shane Stefanutto (SK Lillestrom, Norway), Mile Sterjovski (Basel, Switzerland), Luke Wilkshire (Twente, Netherlands)
                                      Landslagstrenerens kommentar:

We have had quite a few international retirements of left-sided defenders in a short space of time including Stan Lazaridis, Tony Vidmar, Tony Popovic and Danny Tiatto so we need to develop some other options and Shane will increase those options in that area," said Arnold.
                                      Og hele linken:

En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

Det er jo faen meg imponerende. Var ganske mange gode spillere fra relativt store klubber med der. Gratulerer.

Kommentar

• hoyt
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 2850

Kl 1200 i dag blir den norske troppen mot Serbia offentliggjort.

Blir vel en noe B-preget tropp. Tipper Kippe, Rambekk og Riise er sikre i den troppen. Kan vi håpe på PSA og?
                                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                          - Nosa

Kommentar

Working...