Synd at Riise skal debutere med tap, for ikveld er det Serbia som vinner...
Landslagskanaris
Collapse
X
-
Fra vår maltesiske venn på "Engelsk"-formuet:
el maltes:
Michael Mifsud only managed to play 42 minutes after a possible slightly calf injury. He had two good runs in the first 20 mins but his marker was constantly on him 360 degrees. Malta hit the cross bar in the 12th minute mark plus 2 other great chances missed from the towered youngster Terrence Scerri. Lithuania finished to win 1-4 with the result not fair with the performance of the Maltese side.
Kommentar
-
-
og der kom lillebror Riise inn
Rambekk ut desverre =/Kommentar
-
syns kippe har spilt en veldig bra kamp. rambekk var også grei så lenge jeg så. men riise har ikke hvert så veldig god på backen. posisjonerer seg feil ved flere anledninger. har vel kanskje et potensiale som back men jeg syns uansett han skal spille som ving, det er der han hører hjemme...I år så tar vi altKommentar
-
syns kippe har spilt en veldig bra kamp. rambekk var også grei så lenge jeg så. men riise har ikke hvert så veldig god på backen. posisjonerer seg feil ved flere anledninger. har vel kanskje et potensiale som back men jeg syns uansett han skal spille som ving, det er der han hører hjemme...
Hvorfor kan ikke backer lære? Det er jo ingen som tørr å være med opp i angrep og skape overtall! Trodde det var grunnleggende taktikk i fotball - å skape 2 mot en.Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Åge hadde sikkert planlagt at rambekk og riise skulle bytte på forhånd. Hater sånne på-forhånd-bytter.
Men er vel sånn i treningskamper...Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Slik spilte fugla (fra fxt.no):
Anders Rambekk 4
Svært beskjedne offensive bidrag, og også et par defensive trykkfeil. Måtte overlate plassen til LSK-kollega Bjørn Helge Riise.
Frode Kippe 7
Vinner alt i lufta. Trygg og sikker. Tekniske feil trekker noe ned.
Bjørn Helge Riise - Fikk spille de siste 25 minuttene. Klarte seg greit, men et par vurderingsfeil. Skudd/innlegg i tverliggeren. (Egen kommentar)."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Synes også det var rart. La merke til at også en del vanlige aviser "down under" bruker denne "betegnelsen", men man trenger jo ikke akkurat å reise jorda rundt for å forstå at det er penga som rår fotballens verden.Kommentar
-
Kommentar
-
Tidligere het det australske landslaget LG Socceroos etter elektronikkgiganten, men de har tydeligvis byttet sponsor.Kommentar
-
Vår mye omtalte spiss Michael Mifsud spilte bare 42 minutter mot Litauen.
I følge rapportene gikk han av banen p.g.a en skade. Rapportene sier ingenting om hvor alvorlig skaden var.
Malta tapte 4-1Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
Strømstad er ute med virus så BH Riise er vel bankers på høyrekantenAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar