Landslagskanaris
Collapse
X
-
Synd for Frode men han ble ikke satset på likevel. At han blir gjort til syndebukk etter en slik kamp i februar, sier sitt om landslagsledelsen. Han har aldri fått en reell sjanse i kamp på landslaget. Å spille midstopper sammen med Kah er ikke en reell sjanse.Kommentar
-
Samtidig bør vel også vi innrømme at Kippe ikke har vært i sitt livs form de siste 6-8 månedene....?
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Må innrømme at jeg ser dette som positivt for Kippe. Nå behøver han ikke bekymre seg over landslaget, og kan fokusere på LSK. Det er selvfølgelig skuffende for Kippe, men så lenge Hareide ikke er villig til å gi han sjansen er det like greit å være hjemme.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
På spørsmål til Hareide fra Aftenposten om han ser noen kommende spisser som kan bli landslagsaktuelle på sikt svarer han Tore Andreas Gundersen og Tarik. La oss håpe at Gundersen får sjangsen til å spille på A-laget i år, og at han tar sjangsen.Kommentar
-
Overraskende at ingen LSK spillere blir å finne i landslagstroppen mot Uruguay 28 mai. Vi har jo maaaange landslagsspillere i stallen!!
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=520490
KimFLKommentar
-
Dette er en fordel for LSK. Tror laget har gått av å få ro til å trene samhandling. Dette hadde blitt amputert om en eller flere spillere hadde blitt kalt inn på samling. De får nå en god treningsperiode der de får bedre tid til å trene samhandling. For per dags dato eksisterer ikke den i det hele tatt.Mvh
Martin RathsKommentar
-
Tyrkia - Finland 2-0 (1-0) Mål: 1-0 Tuncay Sanli (15), 2-0 Semih Sentürk (89)
15.036 tilskuere.
Otto Fredriksson (Lillestrøm) sto 2. omgang for Finland. (ANB-NTB)
Gratulerer!"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Grattis Otto!Kommentar
-
TAG med scoring på straffe i dagen u-21 seier over Island. Norge vant 4-1. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=513300Kommentar
-
Fra aftenposten:
Lillestrøm:
Keeper Otto Fredriksson er med i Stuart Baxters Finland-tropp. Laget som var nær en plass i sluttspillet i sommerens EM skal i aksjon først på onsdag. Da kommer Tyskland på besøk til Helsingfors. I tillegg til Fredriksson skal også Olivier Occean representere landet sitt til helgen. Canada skal spille mot Honduras og Mexico henholdsvis lørdag og søndag.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Egentlig driter jeg i det, siden landslaget betyr nada for meg akuratt nå.www.kfl.no/debattKommentar
-
Riseth og Kippe danner nå tippeligaens gjerrigste forsvar, så at ingen av de er med når landslaget sliter med å finne den rette makker til Brede Hangeland sier vel mer om Hareide enn Kippe/Riseth. Riseth er vel for gammel til å bli satset på, men en kriseløsning med god rutine er vel akkurat hva landslaget hadde trengt frem til samen er på plass igjen.. (Eller i mine øyne frem til Steffi er skadefri og i toppform).Kommentar
-
Vedrørende Kippe så tror jeg Hareide rett og slett ikke liker mannen, han har aldri fått en fair sjanse.Kommentar
Kommentar