Lillestrøm - Rosenborg 26.04.09 - Åråsen stadion. kl.20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • aguado
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 448

    #61
    Er ikke Sapara skadet?

    Kommentar

    • Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

      #62
      Kommet noen billettbørs enda? Mange skuffende publikumstall i siste runde, tror LSK slipper unna den verste utviklingen grunnet færre medgangsfans enn andre lag, og et publikum som sjelden vender seg mot sine egne slik vi ser i Bergen og Stavanger.

      Så langt: Bra med publikum mot Viking, som vanligvis trekker svært få tilskuere og null bortefans, OK mot VIF, OK mot RBK ? Gir en bra start og gode inntekter til klubben.

      3 poeng vile sikkert også vært greit, som i fjor. Send de hjem til nedre nord-Norge som sodd i en pose.
      LSK Norges beste lag

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        #63
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Kommet noen billettbørs enda? Mange skuffende publikumstall i siste runde, tror LSK slipper unna den verste utviklingen grunnet færre medgangsfans enn andre lag, og et publikum som sjelden vender seg mot sine egne slik vi ser i Bergen og Stavanger.

        Så langt: Bra med publikum mot Viking, som vanligvis trekker svært få tilskuere og null bortefans, OK mot VIF, OK mot RBK ? Gir en bra start og gode inntekter til klubben.

        3 poeng vile sikkert også vært greit, som i fjor. Send de hjem til nedre nord-Norge som sodd i en pose.
        Var å kjøpte billetter i sta. Damen sa det var solgt ca 7500 billetter.
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #64
          Ser i nyhetstråden at Øvrebø skal dømme denne kampen. Selv om det resultatmessig gikk greit sist gang han dømte LSK-RBK, har jeg grelle minner etter 4-1 seieren på åråsen. Lenge siden jeg har sett en dommer gå så langt i å hjelpe motstanderen på alle mulige måter.

          Husker fortsatt at selv etter en gledelig seier den kvelden var det dommern jeg tenkte mest på. Det sier litt om hvor ille han var.
          Last edited by Kay; 23.04.2009, 10:05.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            #65
            All respekt for Øvrebøs dommergjerning, men en dommer som har vif-sympatier vil jeg helst ikke se på Åråsen i et så viktig oppgjør. Gudene skal vite at jeg ville hatt store problemer med å dømme nøytralt i et søpla-oppgjør, uansett hvor hardt jeg prøvde. Mitt inntrykk er at Øvrebø har store vansker med å legge lista riktig, og at han har en tendens til å dele ut flåsete kort når han er på Åråsen eller dømmer LSK. Dette rammer forsåvidt motstanderne også, men jeg opplever at hans hyppige involveringer har en tendens til å ødelegge spillet for oss.

            Kommentar

            • HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6079

              #66
              Fra nyhetstråden:

              Opprinnelig skrevet av Folke
              Laget mot RBK blir vel sånn;
              Otto
              Nordtveit-Riseth-Kippe-Ringstad
              BHR-Kiko-Nosa-Mykle
              Occean-Bergmann

              Etter en stund ble det ett par tre bytter, men denne oppstillinga gikk igjen under alle øvelsene og under spilldelen.

              Nydelig vær og kjempefine treningsforhold ;-)
              Synes det laget ser veldig bra ut. Tror den sentrale midtbanen og spissene er mye sterkere slik de er satt sammen nå enn tidligere på sesongen. Gleder meg til å se Bergmann og Nosa. Håper også at Kiko blir bedre med litt klarere arbeidsoppgaver ved siden av Nosa. Får Kiko og Nosa ut potensialet sitt så har vi en ekstremt bra sentral midtbane.

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #67
                Opprinnelig skrevet av reka
                All respekt for Øvrebøs dommergjerning, men en dommer som har vif-sympatier vil jeg helst ikke se på Åråsen i et så viktig oppgjør. Gudene skal vite at jeg ville hatt store problemer med å dømme nøytralt i et søpla-oppgjør, uansett hvor hardt jeg prøvde. Mitt inntrykk er at Øvrebø har store vansker med å legge lista riktig, og at han har en tendens til å dele ut flåsete kort når han er på Åråsen eller dømmer LSK. Dette rammer forsåvidt motstanderne også, men jeg opplever at hans hyppige involveringer har en tendens til å ødelegge spillet for oss.

                Helt enig. Håper han ikke blåser som en basketballdommer denne gangen.
                Kroppskontakt er liksom tillatt i fotball, at en spiller faller og veiver med arma skal ikke være frispark hver jævla gang. Det skal ikke nødvendigvis blåses frispark heller bare fordi at dommeren ser Kippe vinne dueller. Håper også han holder seg nøytral selv om det er LSK som spiller. Hjemmedømming forekommer ikke på Åråsen, det er i Bergen og Trondheim det skjer. Skal bli spennende å se om vår internasjonale dommer klarer dette normalt relativt enkle oppgjøret.

                Øvrebø dømmer faktisk bedre i internasjonale kamper, enn lokale kamper.
                Det kan godt ha noe med klubbpreferanser å gjøre. Slik skal det ikke være, hvis man definerer dommergjerningen. Flere norske dommere som burde gå litt i seg selv her, ikke bare Øvrebø.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av jalapenos
                  Er ikke Sapara skadet?
                  Ifølge Fotballadressa er han ikke det. Dette skal være skadelista:

                  "Didier Konan Ya forlot treningen i dag etter å ha fått en stempling.
                  Men både Zahora og Konan Ya rekker trolig Lillestrøm-kampen.
                  Dermed er det foreløpig bare Michael Jamtfall og Espen Johnsen som ikke er disponibel for trener Erik Hamrèn. "

                  Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 846

                    #69
                    Det ser heldigvis ut til at været skal holde seg igjennom helga. Det lover bra for fotfestet til våre gutter!
                    Morten

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #70
                      Hva med og bytte ut forsiden på kfl snart ,er dritt lei av og bli møtt av en på minnelse on vif tapet hver gang jeg er inne på denne siden... På tide og fokusere på rbk nå eller? Dette er sløvt..:???:Og for ikke å få kort så legger jeg til at det ser ut som HAN NYE spiller fra start.

                      Kommentar

                      • sniper
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 5254

                        #71
                        Laget utfra dagens trening:

                        Otto
                        Håvard - Kippe - Riseth - Ringstad
                        Riise - Nosa - Kiko - Mykle
                        Bjørn BS - OO

                        Kommentar

                        • nebbjævel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 511

                          #72
                          Bratseth forventer mange lange baller og hodedueller, samt dødball som de største utfordringene foran matchen.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                            Bratseth forventer mange lange baller og hodedueller, samt dødball som de største utfordringene foran matchen.
                            http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...&progId=303673
                            Her har LSK.no litt og lære. Profft laget....

                            Kommentar

                            • dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av nebbjævel
                              Bratseth forventer mange lange baller og hodedueller, samt dødball som de største utfordringene foran matchen.
                              http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?tree...&progId=303673
                              Fortell meg noe nytt!

                              Bartemann Bratseth forteller at RBK er et bedre lag og at de bør vinne. Demidov mener at tapet for Lsk ifjor skyldtes lange baller fra Lsk. Fakta er at RBK hadde en europacupkamp i beina og ikke holdt i 90 minutter.

                              Hadde vært sykt deilig å slå RBK med godt pasningsspill og fine mål, og deretter se på RævbkTV for å høre bortforklaringene fra Bratseth, Demidov, Iversen mfl..

                              Kommentar

                              • Stan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 1081

                                #75
                                Tipper årets første røde kort på lsk-spiller.

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                  Fortell meg noe nytt!

                                  Bartemann Bratseth forteller at RBK er et bedre lag og at de bør vinne. Demidov mener at tapet for Lsk ifjor skyldtes lange baller fra Lsk. Fakta er at RBK hadde en europacupkamp i beina og ikke holdt i 90 minutter.

                                  Hadde vært sykt deilig å slå RBK med godt pasningsspill og fine mål, og deretter se på RævbkTV for å høre bortforklaringene fra Bratseth, Demidov, Iversen mfl..
                                  Spesielt Demidov er en latterlig tegneseriefigur, "vi tapte fordi de spilte ham-kam fotball", ja, og hva er poenget ditt? Hvis dere ikke kan håndtere den type fotball, så er det vel dere som har et problem? Er så sykt lei folk som bruker spillestil som et argument for at "motstanderen er egentlig ræva, de kan nemlig ikke spille fotball slik fotball skal spilles".

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    #77
                                    Trønderne er vel ikke plaget av for mye selvinnsikt. Faktum er at RBK i år virker enda tammere enn i fjor, og bare høy uttelling på sjansene har gitt dem mange poeng. I tillegg slås det mere langt på pils & pjall. Ingen tilfeldighet at Bunnlaget Brann og Ordinære Odd var nære full pott på Lerkendal. Allikevel går trønderne rundt og brisker seg over det forestående seriegullet allerede. Om ting er tungt og trist har de alltids Roar Strand - en talisman fra den tiden RBK bestod av billige spillere som spilte godt, og ikke overprisa spillere på et lag som som presterer høyst ordinært. At den tida er forbi, og at RBK i dag fremstår som et høyst middelmådig tippeligalag med dalende prestasjoner har ikke nådd inn i sodd-tåka ennå. Dette merkes på bl.a. Bratseth som tydeligvis ikke ser kampene lenger. Heldigvis for oss er RBK-navnet forsatt noe som inspirerer andre lag til å hente frem det beste. Jeg har trua på at teite tetty og slappe sappara får seg en leksjon på midtbanen i morra som ikke akkurat styrker selvtilliten.

                                    Kommentar

                                    • Brutus
                                      Medlem
                                      Møteplager
                                      • Jun 2004
                                      • 86

                                      #78
                                      På vegne av alle TIL-supportere: Lykke til!
                                      DIXI

                                      Kommentar

                                      • Emil
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 306

                                        #79
                                        Blir kvalm av Alsaker. Herregud han er gjennomført ekkel.

                                        Kommentar

                                        • Kanarivogel89
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 4558

                                          #80
                                          Sorry, men det her er bare flaut. Spilt 35 minutter og har ikke vært innenfor 16-meteren til RævBK engang. herregud....

                                          Kommentar

                                          Working...