Lillestrøm - Rosenborg 26.04.09 - Åråsen stadion. kl.20:00
Collapse
X
-
Otto burde tatt den siste. Trodde han var i gang igjen og skulle ta slike i dag.
Hjelper heller ikek å ha høyere makter og masse flaks på laget når man blir dømt bort. Håper vi får se det annulerte målet igjen. Så ikek hva som var galt der. Offsiden mot occean var også irriterende. Hvordan skal han lære seg regelen når han blir dømt bort når han følger den også?
Dog kan ikke Otto lastes for alle mål han slepper inn. Det er masse folk mellom han og ballen, og han ser ikke utgangen på skuddet. Skuddet er dessuten hardt og forholdsvis bra plassert. Otto gjör en fin figur i dag, og viser at han er på vei opp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Det er vel ikke mer fortjent bare fordi man har ballen mye. Det gjelder å sette sjansene sine skal man fortjene å vinne en fotballkamp etter min mening. Nå hadde neppe Occean scoret på offsidesituasjonen uansett, men corneren virket mystisk.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Enig. Occean er klart onside i situasjonen. Voldsomt provoserende at vi ranes for et mål og en kjempemulighet til å putte en ytterligere för Bartene scorer sitt förste. Övrebö var helt lost i dag og dömte som en juniordommer."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Med den logikken vant jo RBK fullt fortjent. De scora 2, vi 1.Kommentar
-
Otto er vel ikke akkurat noen matchvinner? All må vel se at han ikke er matchfit?! Han slenger seg jo i slowmotion på Saparas skudd. Dårlig press som tillater skuddet, men den skal tas! Ellers kan vi klage på marginer imot og en Øvrebø som blåser ihjel alle kamper, men dette var ikke ufortjent. Vi er dessvertre der vi hører hjemme, i sumpa.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Linjemannen på ss-tribunen kan levere flagget, han har ingenting på en fotballbane å gjøre. Søppel!!Kommentar
-
Ser reprise av cornersituasjonen nå. Såvidt jeg forstår blåser han i fordel av jarstein. Håplöst. Edwin står foran Jarstein, men Jarstein er fri til å bevege seg langs linja. Edwin holder ikke Jarstein på noen som helst måte. Det eneste Edwin hindrer Jarstein i, er å gå ut for å plukke ballen. Om Jarstein derimot hadde prövd seg på dette, så hadde han havnet på kraftig halvdistanse. FAEN!
Jesus Kristus som jeg irriterer meg nå. Dette er tradisjonell RBK-dömming av godt gammelt merke. Det er vel samme Övrebö som la til 6(!) minutter i kampen RBK-TIL for et par år tilbake, sånn at bartepakket skulle få tid til å sette inn et vinnermål"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Som han kan dele med Otto, mannen er så langt unna nivået han engang var på at det er skremmende. Er vi fornøyd med det han leverer for tida kan vi ikke regne med mange poeng, treg, usikker og plasseringssvak.Kommentar
-
Er så jævla drittlei av at dommern skal ødelegge for LSK.
Greit nok at LSK ikke spiller som guder for tiden, men det er faen meg mange poeng tapt pga elendig dømming i år igjen...
Ikke offside på Occean, og når han blåser i en tvil situasjon så lurer jeg hvorfor i helvette han ikke gjør det samme andre veien? Dommerne må lære seg til å holde linja.
Det var heller aldri i verden noe å blåse på ved cornermålet, er jo Jarstein som drar og dytter Edwin....
Er det virkelig sånn at ALLE hater LSK?!!!Kommentar
-
-
Pisspreik! Otto var meget god i dag, helt fram til 1-2, som han kanskje burde ha tatt.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar