Lillestrøm - Rosenborg 26.04.09 - Åråsen stadion. kl.20:00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ap4
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 271

Opprinnelig skrevet av holmiz
    Detta er faen meg så ufortjent som du får det. Det er alt annet enn riktig at dasstømmerne fra nedre nordnorge vinner i dag. Helvete!
    Det er definitivt ikke ufortjent. Ræv har vel ballen 80% av kampen, og har et skudd i stanga rett etter at vi scora.

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av HSft
      Otto burde tatt den siste. Trodde han var i gang igjen og skulle ta slike i dag.

Hjelper heller ikek å ha høyere makter og masse flaks på laget når man blir dømt bort. Håper vi får se det annulerte målet igjen. Så ikek hva som var galt der. Offsiden mot occean var også irriterende. Hvordan skal han lære seg regelen når han blir dømt bort når han følger den også?
      Enig i Occeans offside.

Dog kan ikke Otto lastes for alle mål han slepper inn. Det er masse folk mellom han og ballen, og han ser ikke utgangen på skuddet. Skuddet er dessuten hardt og forholdsvis bra plassert. Otto gjör en fin figur i dag, og viser at han er på vei opp.
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

Opprinnelig skrevet av Paddis
        Jeg er desverre klar for Andre Hansen i neste kamp.

Ikke en kamp for sent i så fall...
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

Kommentar

• BlodigHøne
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 729

Det er vel ikke mer fortjent bare fordi man har ballen mye. Det gjelder å sette sjansene sine skal man fortjene å vinne en fotballkamp etter min mening. Nå hadde neppe Occean scoret på offsidesituasjonen uansett, men corneren virket mystisk.
          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
          That went wherever I... did go!

Kommentar

• Kristian
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 690

Jævlig synd at et inkompetent høl som øvrebø får lov til å dømme i tippeligaen. send han en boks med briller

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
              Det er vel ikke mer fortjent bare fordi man har ballen mye. Det gjelder å sette sjansene sine skal man fortjene å vinne en fotballkamp etter min mening. Nå hadde neppe Occean scoret på offsidesituasjonen uansett, men corneren virket mystisk.
              Enig. Occean er klart onside i situasjonen. Voldsomt provoserende at vi ranes for et mål og en kjempemulighet til å putte en ytterligere för Bartene scorer sitt förste. Övrebö var helt lost i dag og dömte som en juniordommer.

Kommentar

• Awfuls
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2006
                • 138

tapte fortjent

tapte fortjent i dag (desverre) men rbk var bedre en oss i alle deler av spillet i dag
                Fugla forever... eLSKer

Kommentar

• ap4
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 271

Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                  Med den logikken vant jo RBK fullt fortjent. De scora 2, vi 1.

Kommentar

• GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

Otto er vel ikke akkurat noen matchvinner? All må vel se at han ikke er matchfit?! Han slenger seg jo i slowmotion på Saparas skudd. Dårlig press som tillater skuddet, men den skal tas! Ellers kan vi klage på marginer imot og en Øvrebø som blåser ihjel alle kamper, men dette var ikke ufortjent. Vi er dessvertre der vi hører hjemme, i sumpa.
                    Last edited by GIFKanari; 26.04.2009, 21:07. Begrunnelse: skrivefeil

Kommentar

• andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

Opprinnelig skrevet av ap4
                      Jo, i og for seg, men poenget er vel at Övrebö gjör det vanskelig for oss i dag.

Kommentar

• LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

Vanskelig? Han og mednissene egenhendig snur kampen.
                        LasseN

Kommentar

• andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

Kaktus også til Essediri som brenner kjempesjanse og drar seg for å blokkere sapparas skudd.

Kommentar

• BlodigHøne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2007
                            • 729

Opprinnelig skrevet av ap4

Ja, men hadde ikke dommeren gjort tabbene hadde vi ledet 2-0, kanskje 3-0 når det sto igjen 10 min.
                            Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                            That went wherever I... did go!

Kommentar

• sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

Linjemannen på ss-tribunen kan levere flagget, han har ingenting på en fotballbane å gjøre. Søppel!!

Kommentar

• andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

Ser reprise av cornersituasjonen nå. Såvidt jeg forstår blåser han i fordel av jarstein. Håplöst. Edwin står foran Jarstein, men Jarstein er fri til å bevege seg langs linja. Edwin holder ikke Jarstein på noen som helst måte. Det eneste Edwin hindrer Jarstein i, er å gå ut for å plukke ballen. Om Jarstein derimot hadde prövd seg på dette, så hadde han havnet på kraftig halvdistanse. FAEN!

Jesus Kristus som jeg irriterer meg nå. Dette er tradisjonell RBK-dömming av godt gammelt merke. Det er vel samme Övrebö som la til 6(!) minutter i kampen RBK-TIL for et par år tilbake, sånn at bartepakket skulle få tid til å sette inn et vinnermål

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Kaktus også til Essediri som brenner kjempesjanse og drar seg for å blokkere sapparas skudd.
                                  Som han kan dele med Otto, mannen er så langt unna nivået han engang var på at det er skremmende. Er vi fornøyd med det han leverer for tida kan vi ikke regne med mange poeng, treg, usikker og plasseringssvak.

Kommentar

• Folke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2008
                                    • 5955

Er så jævla drittlei av at dommern skal ødelegge for LSK.
                                    Greit nok at LSK ikke spiller som guder for tiden, men det er faen meg mange poeng tapt pga elendig dømming i år igjen...
                                    Ikke offside på Occean, og når han blåser i en tvil situasjon så lurer jeg hvorfor i helvette han ikke gjør det samme andre veien? Dommerne må lære seg til å holde linja.
                                    Det var heller aldri i verden noe å blåse på ved cornermålet, er jo Jarstein som drar og dytter Edwin....
                                    Er det virkelig sånn at ALLE hater LSK?!!!

Kommentar

• sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

For å sitere en bra mann: "Otto cost us the game"...

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7132

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                        Som han kan dele med Otto, mannen er så langt unna nivået han engang var på at det er skremmende. Er vi fornøyd med det han leverer for tida kan vi ikke regne med mange poeng, treg, usikker og plasseringssvak.
                                        Pisspreik! Otto var meget god i dag, helt fram til 1-2, som han kanskje burde ha tatt.
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• ap4
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 271

Nå kan Brann-kampen til torsdag fort blir en skjebnekamp. Hvis Brann skulle vinne i morgen og klare å slå oss på torsdag er vi virkelig i sumpa.

Kommentar

Working...