Bare tre dager til neste kamp, borte mot Brann. LSK og Brann per dato de eneste to lagene uten seier i årets sesong (Brann spiller dog borte mot Bodø/Glimt i kveld).
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
Håper på følgende:
Otto; Eriksen, Nordtveit, Kippe, Ringstad; Riise, Mouelhi, Nosa, Bolly; Eddie, Occean.
Tipper det ender 1-1 mellom to nervøse og lite fintspillende lag ute av form.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum -
Hva med dette?
Otto
LKE-Nordtveit-Riseth-Ringstad
MM-sNosa-Kiko-Bolly
Riise
Occean
Syns det er på tide å vise Frode Kippe benken. Gi han smaken av konkuransen om plassene. Kanskje det får han til å gå foran og vise hva han er god for senere. Så tam som han er om dagen syns jeg ikke det er lov å være når man er kaptein..
Spissplassene er faen meg en skikkelig nøtt. Skulle gjerne sett litt fart der på toppPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Benke Kippe? Han var da stor i går. Etter min mening kanskje den mest selvskrevne av alle i startoppstillingen.Kommentar
-
Å benke Kippe nå vil være totalt meningsløst. I går fungerte han og Riseth til tider meget bra, og mot et Brann-lag som forruten Huseklepp stort sett består av duellspillere trenger vi så definitivt kapteinen vår på banen - noe vi forøvrig gjør i alle kamper etter min mening. Konstellasjonen Nordtveit - Riseth - Kippe er bankers bakerst nå etter som PSA er ute med skade. Nordtveit i midten er jeg faktisk en smule skeptisk til da det virker som om det er markeringer han glipper mest på. Han har til tider vært knallgod som back og vi bør la han fortsette å utvikle seg i denne rollen. På midten er BHR - Kiko - Nosa også bankers i mine øyne. Kiko var til tider stor i går, og med litt bedre bevegelse rundt seg får han flere alternativer å spille på offensivt. Aller fremst er det mange varianter å velge mellom, men Occean - Edwin ser mest sannsynlig ut, selv om Sundgot har vært god mot Brann mange ganger. Sånn som situasjonen er nå lurer jeg faktisk på om det passer best for LSK å spille borte der motstanderlaget forventes å føre kampen. Både mot Stabæk og Tromsø viste vi mye bra og mot et Brann-lag som ikke har skremt noen så langt tror og håper jeg på en ordentlig vårløsning.Kommentar
-
Otto; Eriksen, Nordtveit, Kippe, Ringstad; Riise, Mouelhi, Nosa, Bolly; Edwin, Sundgot.
På tide at Occean og Myklebust starter på benken nå! Myklebust var katastrofal dårlig offensivt i går og Occean vant faen meg ikke en duell.Kommentar
-
Tror vel kanskje dette er det beste laget vi kan stille med pr dags dato.
Kanskje karem Essediri på plassen til Riise etter pause om ikke vi får til noe kantspill mot brann. Og evnt teste ut en for håpentlig sulten Sundgot på plassen til OO etter pause....
Otto
Eriksen, Nordtveit, Kippe, Ringstad;
Riise, Mouelhi, Nosa, Bolly;
Eddie, OcceanKommentar
-
Benking av Kippe ville värt hårreisende!
Riseth derimot, bör ut av troppen nu, för han koster oss enda flere poeng. Han gir åpenbart en god faen i viktige defensive oppgaver som sikring og fölge löp, og gjör bedre nytte på andrelaget."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Greit da, ser det at det er drøyt å dra Kippe ut av laget. Men er generellt møkklei av at de etablerte spillerne har så lite kapteinsemne. Ingen som gir 100% og går foran.. I år må faktisk alle yte 100% for at vi skal klatre på tabellen. Mye dassing etter av Kippe syns jeg, selv om han fortsatt er vill i duellspilletPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Tenke noe nytt
Hei folkens.
Tror det er på tide med litt forandringer nå.
Myklebust har vært elendig på ving, men prøver han fremme nå. Løsner da!
Vil ha dette laget og med følgenede formasjon:
Hansen
Nordtveit Kippe Riseth Ringstad
Riise Søgård Karim
Nosa
Sundgot MyklebustKommentar
-
ojojoj... Du vil ha frem Myklebust som gjorde hele ett - 1 - mål i løpet av hele fjorårssesongen og som står uten scoringer i år også? Og, du vil benke Kiko til fordel for Søgård med Nosa som offensiv midtbane? Jaja, det er jammen godt vi er forskjellige...Kommentar
-
Hvorfor skal Myklebust spille spiss, det gir ingen mening? La Bergmann fortsette å spille. Greit han var ikke strålende i går, men herregud, han er 18år gammel og har vært skadet nesten hele vinteren, helt naturlig at han svinger i prestasjonene. La han få tillit i flere kamper på rad, så kommer målene og jevnere (gode)prestasjoner raskt vil jeg tro."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Ikke helt seriøst ment, men i kampavgjørende situasjoner driter trønderen seg ut gang på gang.
Ellers er dette en kamp der jeg forventer masse hyling på tribunene, en dommer som gir etter og 80/20 hjemmedømming samt noen nye, matchavgjørende dommerfeil, type straffer til Brann eller annuleringer til LSK. Eller begge dele. Noen rettferdig dømming med disse fucking partiske NFF-dommerne kan vi se milevis etter.LSK Norges beste lagKommentar
-
Gruer meg til kamp allerede! Taper vi her skal det bli en lag og kjip sommer vet jeg. Kommer til å bli en grisekamp av de skjeldne - la for all del Hansen få sjansen i målet.
Seier er det eneste som er godt nok, ellers kan vi fort få altfor mange kilo på ryggen.Kommentar
-
To bra omen: Brann er skikkelig ræva i år, og dette er en bane der LSK bruker å spille bra fotball. Når det skjer tar ikke hjemmepublikummet 5 flate øre for å vende seg mot sine egne, vi har sett det gang på gang.
La oss håpe det skjer igjen, selv om jeg tror en eller annen Øvrebøisk ynkelig NFF-dommer type vil hjelpe Brann utav deres krise til 3 poeng. Forvent reinbarka hjemmedømming slik de har for vane å gjøre i Bergen og Trondheim.Last edited by Hamburg & Kanari; 27.04.2009, 11:49.LSK Norges beste lagKommentar
-
Vil se:
Hansen - synes han skal få prøve seg etter en velig god vinter. Otto har ikke vært på samme nivå i år som vanlig. Godt av en tur på benken.. Kommer garantert tilbake.
Nordtveit - Hadde kontroll på Olsen i sist kamp minus 2 tillfeller. Satser på at han klarer det samme mot Puseklepp.
Kippe - Selvskreven. Merkelig at noen vil ha han ut av laget.
Riseth - Er vel egentlig eneste alternativet her med PSA ute med skade. Ønsker Nortveit på høyere for å stoppe Huseklepp og bortsett fra 1-1 målet var han god mot trøndera.
LKE - (blir han kampklar?) er stabilt bedre en Ringstad foreløpig. Ringstad får nok av sjanser når Nortveit sendes tilbake etter lån.
Riise - Ikke på vanlig nivå mot RBK offensivt. Bør spille bedre hvis han ønsker seg til utlandet. Vurderer Essidiri her og Riise på venstre.
Kiko - Vår klart beste sentrale midtbanespiller. Ikke vært patent i sesongstarten, men forsvarer en plass.
Søgård - Vanskelig valg. Nosa imponerte ikke meg i førstekampen. Går for det trygge fra start.
Bolly - Med LKE på venstreback er man ikke fullt så avhengig av de defensive bidragene til Mykle. Mykle var så ræva offensivt mot Bart at han bør benkes og eventuellt komme inn i 2. Vurderer også om Ringstad kan prøve på sin gamle posisjon.
Metern - Burde hatt 2 mål mot trøndera hvis det ikke var for Ø*****. Kommer seg til sjanse i hver kamp.
Edwin - Friskt innhopp mot bart. Mulig vi bør starte med Bergmann å ha Edwin som superinnbytter på slutten. Bergmann spillte ikke bra mot trøndera så jeg lander på Edwin i denne kampen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Myklebust var elendig mot RBK, gikk seg fast, mista ball, bommet med både skudd og passninger hele tiden.
Jeg ble skikkelig frustrert av å se på han i går, la han ta pause mot Brann pleaseKommentar
-
Håper inderlig på en av de to eneste dommerne jeg har et modikum av respekt for, nemlig Brage Sandemoen eller Per Ivar Staberg. Begge har gjort litt tullball før, men har kommet seg betraktelig det siste året.
Jeg vil se dette laget fra start:
1 André Hansen
Otto er åpenbart ikke i toppform, og virker alt annet en trygg på seg selv. Har sluppet inn tre mål i keeperhjørnet de siste tre kampene, og sliter med posisjoneringen. Hansen er en brølape med naturlig autoritet, og det kan være akkurat det vi trenger bak nå. Utifra hva jeg så i vinter er denne gutten en potensiell matchvinner, noe Otto pdd desverre ikke er.
2 Nordtveit(men LKE om klar, fingers crossed)
Gutten er eminent, punktum.
3 Ringstad
Synes ikke han gjorde seg bort i går, selv om han hadde noen juniorfeil her og der og må ta på seg sin andel av skylda for 1-1. Bør få fortsatt tillit.
4 Kippe
Selvskreven og første navn på blokka. Synes vel nesten han er vår beste spiller så langt i år, og han var strålende mot RBK.
5 Riseth
Såfremt LKE fortsatt er ute. Hvis ikke vil jeg definitivt se Nordtveit inn i midten. Hovedskyld for 1-1, men ellers en god kamp.
6 Kiko
Storformen er i anmarsj, ny god kamp i går. Ballvinneren fra i fjor ser ut til å ha våknet.
7. BHR
Selvskreven
8. Nosa
Vil se ham i mer fremskutt posisjon, og er spent på hva han kan utrede når han ikke mobbes av dommeren. Utakknemlig oppgave mot Annan og en ellers ekstremt tettpakket trøndermidtbane.
11. Bolly
Mykle er god defensivt, men ubrukelig offensivt. Bolly vil være et risikoprosjekt, men har egenskaper vi mangler i laget per nå i fart, dribbleferdigheter og evnen til å gjøre det uventede. Det kan skape flere sjanser og gi oss mer bredde og offensiv samhandling.
9. Edwin
Jeg vil ha inn godgutten for Occean, og jeg vil ha ham i rolle som møtende spiss med høy grad av kreativ frihet. Kan skape noe ut av ingenting, og ville scoret i andre kamp på rad om karma ikke var et ondskapsfullt ludder.
10. Bergmann
Rask, teknisk dyktig, og ifølge treningsrapportene i besittelse av et latterlig skuddbein. Kan ikke se ett eneste argument mot å prøve ham som spydspiss.
Det er bare å la ungdommen slippe til. Om det lykkes vil det gå over all forventning, gjør det ikke det er de en erfaring rikere og vil forstå at verden ikke går under selv om man taper på Brann Stadion.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Nå er jeg lei! JEG VIL SE LAGET VÆRE PÅ HUGGET OFFENSIVT. Vi må score mål, masse mål.
Om det er noe særlig hold i at dommerene dømmer som de gjør aner jeg ikke, og det er klart det hele virker litt håpløst når en så klar scoring som den i går blir annulert, men det hjelper ikke å syte på dommeren (desverre, selv om det hadde vært digg).
Bra Berg ikke har mye fokus her og flytter fokuset til det som var posetivt. Greit at det kan være irriterende for oss supportere, (og jeg skulle like å se noen ta å sette øvrebø på plass) men slik jeg ser det må Berg beskytte spillerene sine fra visse tanker/tankeganger. Hva som faktisk er fasit har ingenting med saken å gjøre i dette spillet. La meg spørre dere om dette: Hvilken tankegang hjelper spillerene til å forberede seg, yte, ofre og prestere opp mot sitt beste?
1) Dommeren dømmer så bra han kan og er stort sett rettferdig
2) Dommeren er en jævla hore som alltid dømmer mot LSK og meg.
(evt 3) Ingen fokus på dommeren i det hele tatt, bare på de posetive tingene)
Minner om (røde)riseth sin episode på brann stadion i fjor, digg at noen sa i fra og tok bladet fra munnen (ihvertfall for oss supportere), men hjalp det? Hva ble fokuset i spillergruppa? og hvordan gikk de neste kampene?
(mye som gikk galt i fjor, men fokuset var ihvertfall ikke der det burde være, samme hva de sa i media)
Uansett nok dommerprat!
Er eriksen og Dosso klar vil jeg se dette laget:
--------------------Otto
Eriksen---Nordtveit---Kippe---Ringstad
Riise------Kiko-----Dosso-----Iggy Pop
-----------Bergmann---Edwin-----
Bytt ut dosso med bolly, og flytt nosa inn med kiko samtidig som sundgot kommer inn på topp om ting ikke funker i første omgang. Er nemlig skeptisk til at venstresiden vår skal hete ringstad/bolly fra start. Begge er unge og offensive, og mykle skal ha at han gjorde en bra jobb deffensivt i går (rbk kom ikke til på sidene).
Opp å score mål nå gutter!!! Jeg har troa.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Kunne ikke annet enn å le når jeg så det, selv om jeg burde banne høyt og lenge. Tenker trøndern satt med et glis om munnen, der han satt i tv-stolen igår.
Edit: Det var Ræstad som var lnjemann i går, men om det var han som vinket feil skal være uvisst. Ganske utrolig at en dommer blir satt opp å dømme det samme laget så kort tid etterpå.Kommentar
Kommentar