Laget spiller som kjærringer. Ballen kælkes på lykke og fromme, alle taklinger kommer 3 sekunder for seint i knehøyde. Pinlig. Når vi legger til RHO som må ha lomma full av regnvåte sedler er det lite å rope hurra for.
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
jamring og sutring på dommerne hjelper da faen ikke. Er så utrolig lei at folk skal sutre på ting hele tiden, dere bygger jo bare opp stempelet som sutrelag.
Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.Kommentar
-
Nulla ut? Nulla ut? Hva i alle dager mener du? Mener du Nordtveit sin pirke på skulderen er i närheten av et rödt kort der Huseklepp ikke felles engang??????
Kommer Brann til å få nullet ut et straffespark i andre omgang da?
Håplöst sagt!Kommentar
-
jamring og sutring på dommerne hjelper da faen ikke. Er så utrolig lei at folk skal sutre på ting hele tiden, dere bygger jo bare opp stempelet som sutrelag.
Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.
Men å konstantere fakta er da vel ikke så gæli det?Kommentar
-
-
Gjør vondt i hele kroppen å sitte her i Singapore kl 02 om natta og få dette servert. Det er ikke engang laget mitt som svikter, nei det er en elendig kuk av en dommer som (igjen) er skyld i elendigheten.gravinhoKommentar
-
Ringstad var meget god og viste taktene fra vinteren. Vi burde ha ledet 1-0 og hatt like mange spillere som skarrepakket med en edru dommer.
Vi får sette inn ett par filmere for å gjevne ut utgangspunktet. Synd Dosso er skadet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.Kommentar
-
Det der er langt fra noen tabbe, Gabrielsen var vel i hvert fall i nærheten av å holde følge da Huseklepp satte fart.
Gjør vondt i hele kroppen å sitte her i Singapore kl 02 om natta og få dette servert. Det er ikke engang laget mitt som svikter, nei det er en elendig kuk av en dommer som (igjen) er skyld i elendigheten.
Han er helt feilplassertKommentar
-
Jeg gleder meg allerede til å høre NM i bortforklaringer etter kampen fra kølla i svart:
- "øøøøh nei altså, situasjonen med Riise og Holmvik, de var bare gode "busser" de, ingenting å ta frem fløyta for der."
- "Riseth er langt på etterskudd i begge situasjonene med soleklar armbruk, og er destruktiv mot spillet så jeg hadde rett og slett ikke noe valg. Han måtte bare få gult kort"
- "Tv2/brann har selvsagt ikke betalt ferien min i år heller. Ingen prostituerte venter på rommet mitt etter kampen, og Lexusen jeg kjører til daglig fant jeg kjempebillig på tv2 text-tv."Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Synes Hansen, Ringstad, Kippe og Riise gjør det bra.
Dommere, hva kan man si, klarer ikke å bli sint en gang. Bare trist. Trenger å bytte ut OO med Edwin han kan gjøre mer på egenhånd. Ellers så syntes jeg Riise fungerte bra som spiss.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som sitter med antall ganger ROY Kølla Olsen har hatt politi beskyttelse i tippeligaen?
Nå er det bare å dette hver gang vi mottar ballen i boksen som museflett gjør - jævla klovn
Semb: Du bør melde deg på Nav kontoret straks!Kommentar
Kommentar