Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vanskelig å skrive pene ord om dommern. Går det an?? Konsekvent dømming er tydelighvis noe han ikke kjenner til. Holmvik holdt dobbelt så mye som Riseth og Nordvik til sammen i situasjonen med Riise. Jeg har ikke ord..
Synes du skal holde deg for god til å kalle spillerne våre for barter
Jeg finner hele dommerstanden i Norge latterlig.. Komikveld på sitt verste.
Å være dommer er et yrke som man får betalt for å drive med, da bør det være på sin plass at dommerne gjør seg fortjent til lønnen sin. Om ikke, så fjern dem! Om en vanlig arbeider ikke leverer varene, så blir han sparket.
Last edited by Andersen; 30.04.2009, 19:01.
Begrunnelse: glemte et ord.
Semb er null... Idiot og en tulling som aldri burde hvert på tv!
Å si at 3 av 4 bak ikke holder tippeliganivå blir også helt idioti, når Ringstad kler helt av landslagsspiller Solli gjennom hele omgangen.
Er det rart Norge var et bedritent landslag med den tosken ved roret??
At han ikke evner å rose Ringstad og samtidig presterer å si at LSK ikke skulle hatt straffe sier alt om hvor kompetent den fyren er.
Det er ille men jeg er så forbanna nå at jeg vet ikke om jeg kan se 2.omgangen. Jeg orker rett og slett ikke se trynet til den idioten i svart i nye 45 minutter. Da kommer jeg til å ödelegge et eller annet kostbart her hjemme.
1. Olsen og resten av dommerstanden i Norge hater LSK.
2. TV2 ved Semb/Alsaker i spissen er latterlig innhabile og det er en skandale at de for kommentere Brann-kamper i det hele tatt.
Betaler gjerne 200,- i måneden for å slippe å høre på nisselaget til bergenskanalen.
Noen som sitter med antall ganger ROY Kølla Olsen har hatt politi beskyttelse i tippeligaen?
Politi beskyttelse? Jeg trodde det var folk som skulle hjelpe han å gå jeg, da han tydeligvis har for liten iq til å bruke en blindestokk... En 3åring med en fløyte i kjeften hadde klart å blåse mer korrekt enn han!
For å ikke bli tatt for å syte, holder man seg så lenge som mulig, men det vi har sett i dag, er bare en fortsettelse av det vi har sett tidligere i år og senest mot RBK. Vil dommerne ha LSK i adecco?
Det suger skikkelig å være vitne til dette, hvordan kan man prate seg fra denne forskjells dømmingen som vi har vært vitne til i denne 1. omgangen?? Dessuten var det lagt til 1. minutt i tillegg, men de spilte i 2.min. altså overtid på tilleggstiden, og Brann scoret. Hurra! Hadde det vært vårt lag hadde han blåst av i det OO skulle satt foten på ballen og annullert skåringen. Den norske dommerstanden suger skikkelig.
QUOTE=Andersen;344972]Jeg finner hele dommerstanden i Norge latterlig.. Komikveld på sitt verste.
Å være dommer er et yrke som man får betalt for å drive med, da bør det være på sin plass at dommerne gjør seg fortjent til lønnen sin. Om ikke, så fjern dem! Om en vanlig arbeider ikke leverer varene, så blir han sparket.[/QUOTE]
Kommentar