Kom igjen nå Fugla! Ta dem for i helvete!
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
Jaaaaaa! Endelig ett lyspunkt etter å ha sitti på jobben 45 grader å sett kampen på en 300kbits tilkobling. To til nå!!Kommentar
-
Jaaaaada! Faen så digg!
Og forøvrig så er det rimelig flaut å høre på Alsaker og co på tv2, som omtrent før ballen er i mål diskuterer om det var offside eller ikke. Brenn gjerne langt og lenge, og ta med dere humlekuken i svart også.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Opprinnelig skrevet av ArmandoTakk for den, Veiron.
Du skriver vanligvis mye bra, men den der var litt drøy.
jeg er bare i ræva humør og absolutt ikke i humør til å se fok som spøker og ler om at vi er på vei til Addecco. For det er overhengende fare for at det kan bli en realitet!!Kommentar
-
Kommentar
-
Fortsetter vi sånn, har vi rykka ned før vi kommer så langt som til august, engang. Faen meg ikke til å tro at vi klarer å tape og samtidig bli rasspult av dette møkkalaget. Vi hadde Riises store sjanse og frarøvede straffe, men utover det ingen verdens ting som helst. Vi har ikke bevegelse, ikke samhandling, ikke spillemønster, ikke organisering foran forsvarsfireren, ikke oppspillspunkt, ikke tempo i forsvaret. Ingen verdens ting.Kommentar
-
Kommentar
-
Å fy faen! Marius Johnsen
Nevermind....Kommentar
-
og så får vi en strekk på Edwin.
Bra marginene går vår vei da i hvert fall...Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde Roy Helge Olsen värt spiller hadde han fått 7 röde kort i löpet av denne kampen. NFF, dette kan dere ikke la passere!!!!!!!!Kommentar
Kommentar