Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Et tips Karim. Innleggene dine bør ha stor hastighet og ikke atlfor stor høyde inn mot feltet...Kommentar
-
Håper virklig vi innser muligheten for nedrykk tidligere enn i fjor. Da holdt det på å gå galt. Skjer det ikke noe snart er jeg redd vi sitter med gjørme opp til skuldrene før vi vet ordet av det. Da kan det være for seint. Dommere eller ei!!-After Dark Ultras-Kommentar
-
Jeg kan godt utdype.
Det var utgjort at vi skulle få en skade på Edwin, så umiddelbart etterpå et mål i mot. Det etter at vi hadde vist at vi kunne være heldige å få et mål (sier ikke at det var sannsynlig, men dog), og til alt overmål kommer målet i mot fra en mann som ikke har fått til noenting i hele dag før han kipper inn "et kremmerhus" på usannsynlig vis.gravinhoKommentar
-
Det siste målet til Brann var antakelig offside. Da har Roy Helge Olsen følgende track-record (hittil i kampen);
- Snytt LSK for 1 straffe,
- én feilaktig utvisning,
- 1 mål til LSK som skulle ha vært avblåst for offside,
- 1 mål til Brann som skulle ha vært avblåst for offside.
Kommentar
-
Det du ser nå er det klubben gjør for å redde/holde liv i klubben etter ødeleggelsene Nordlie påførte klubben... Vi har ingen plan B denne gangen!!Kommentar
-
Jeg kan godt utdype.
Det var utgjort at vi skulle få en skade på Edwin, så umiddelbart etterpå et mål i mot. Det etter at vi hadde vist at vi kunne være heldige å få et mål (sier ikke at det var sannsynlig, men dog), og til alt overmål kommer målet i mot fra en mann som ikke har fått til noenting i hele dag før han kipper inn "et kremmerhus" på usannsynlig vis.
Beklager, quota feil melding, skulle være en utdypping av Alsakers matamatiske evner.Kommentar
-
Det siste målet til Brann var antakelig offside. Da har Roy Helge Olsen følgende track-record (hittil i kampen);
Flyr rundt på banen der å smiler. Jeg blir så forbanna provosert! Den idioten der!!!!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Og der skulle Fakiri hatt gult kort.
Fy faen, tørk av deg det stygge gliset ditt Roy.Kommentar
-
For å ta noe positivt, så har Andre Hansen vært meget solid idag! Synd han hadde det dårlige utkastet. Han fortjener ny sjanse. Ringstad har også vær meget god!
Dommerne i tippeligaen kan ta seg en bolle og ta en tur til Mexico!Kommentar
Kommentar