Kan ikke en av gutta på tur ofre seg for en hockey takling på FemiRoy?
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
detta blir nok dumping i år
ser ikke mye lys i denne tunnelen desverre.. syntes vi sutra mye om nordlie men burte ikke henning berg få kjenne litt misstrivsel? hreit og ha tålmodighet. men det får væra grenser.......Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Hansen hindrer vel nermest tosifra imot. Imponerende keeperspill hele veien gjennom, med ett skjebnesvangert unntakKommentar
-
Men Riseth skal få et tvilsomt gult kort som gir rödt kort i förste omgang på 0-0!!!!!!
Roy Helge Olsen : Du er direkte årsak i at jeg begynner å miste interessen for Tippeligaen. Du har ingen linje i det hele tatt. Det virker som hele din fotballforståelse er basert på LOTTO. 80% av dine avgjörelser er direkte feil og du lar deg tydeligvis påvirke av hvem som har hjemmebane! Du er en tåpe, en idiot og en så på trynet dommer at jeg har ikke ord. Jeg er så drittlei at idioter som deg skal ödelegge noe av det beste jeg vet på jord. FOTBALLEN!!!! Du kan ingenting, du er et null. Du er så på trynet at jeg sitter her i min egen stue å måper over dine avgjörelser. Du er fullstendig evneveik. En klovn av dimensjoner. En maktsyk jävel som har funnet ut at det er kult å väre Norges störste rasshöl. Du ödelegger ikke bare klubbene du dömmer Roy Helge, du ödelegger fotballinteressen i Norge. Det er en skandale av NFF lar det gjöre det og det letter kanskje på ditt ansvar siden du selv ikke er i stand å se at du ikke holder 7.div engang. Du eier ingen linje, du eier ingen respekt, du har ingen fotballforståelse og sist men ikke minst har du ALLTID og jeg gjentar alltid idiotiske bortforklaringer. Du er ikke velkommen på Åråsen Roy Helge. Du er på ingen måte velkommen på Åråsen. Når man tror man blir snytt av Tom Henning Övrebö mot RBK på Åråsen sist serierunde tar du ordet snytt opp i en ny dimensjon. En dimensjon som ikke finnes på jorden her engang. Du er en skandale, en tåpe og du er i ferd med å väre en direkte årsak til at jeg begynner å miste interessen for norsk fotball!Kommentar
-
Man kan skylde på dommer, langt gress, global oppvarming, indre blødninger, hva som helst; Sannheten er at pr i dag er vi tippeligaens desidert svakeste lag. Jeg er oppriktig bekymret, og ser rett og slett ikke mange lyspunktene om dagen. Hansen var bra i mål, en realt tabbe, men også flere veldig gode redninger.
Igjen er det utrolig lite kreativt fremover. Vi mister ballen alt for fort og alt for ofte, vi mangler en til å holde på ballen og sette i gang noe kreativt.
Nei, dette ser rett og slett helt jævlig ut.Kommentar
-
Jævla bra sagt av Riseth.
Synd han bare ikke nevner situasjonen med Riise.Kommentar
-
Forhåpentligvis blir det litt mer stabilt når LKE og PSA kommer tilbake, men nå er det tynt tynt tynt. Jeg vil ha SP tilbake fra Drammen NÅ!!!Last edited by maxpayne; 30.04.2009, 20:13.Kommentar
-
Kommentar
-
Da har jeg bestemt meg, vi rykker ned, vi spiller definitivt som et adecco-lag. Kanskje dommerne i TL glemmer ryktet vårt det året vi er borte?Kommentar
Kommentar