Bare så det er notert: Jeg regner med sikker Brann-seier i dag, trolig blir den ganske stor.
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
Jeg har vært en gang i Bergen i hele mitt liv, og det var da også nok for meg i dette livet. 3 dager med pissregn, Bergen må være et av de genuint mest utrivelig steder på denne jord, med et av de aller mest bedritne laga som noen gang har tråkka på og snubla over en fotball. Spørsmålet lyder altså: -Går kampen på TV ? Og hvis ja, går det an å skru av nebbet til masete Alsaker, komplett inkompetente Watnhe, partiske Frode Olsen og den lille hagedvergen til B/G / RBK ???Kommentar
-
Selv om rb stiller opp lager i 442, så synes jeg det ser ut som vi skal spille mer 4-2-3-1. Håper vi kan gi bolly en tidlig sjanse om magnus fortsetter trenden.
Tenkt formasjon:
----------Otto----------
HN-Riseth-Kippe-Stian
------Søgård-Kiko-----
-Karim--Riise--Mykle--
---------Metern--------"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg har vært en gang i Bergen i hele mitt liv, og det var da også nok for meg i dette livet. 3 dager med pissregn, Bergen må være et av de genuint mest utrivelig steder på denne jord, med et av de aller mest bedritne laga som noen gang har tråkka på og snubla over en fotball.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Gambler på at vi treffer skikkelig med startoppstillinga i dag og overkjører Brann.
Mitt tips er 0-2.
Scoring av Occean etter innlegg fra Karim etter 54 min.
Edwin kommer inn for Riise etter 70 min og scorer etter 85 min på en flott stikker fra Kiko, hvor Edwin parkerer hele forsvaret til brann og breisider ballen i mål alene med Opdal.Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Foreslår at spellera kikker på -1-5 kampen for noen år siden, kikk gjerne på kampene hvor Røssler og Diallo avgjør, det er ikke så j. vanskelig, fortreng 16.mai med nattreningKommentar
-
Gambler på at vi treffer skikkelig med startoppstillinga i dag og overkjører Brann.
Mitt tips er 0-2.
Scoring av Occean etter innlegg fra Karim etter 54 min.
Edwin kommer inn for Riise etter 70 min og scorer etter 85 min på en flott stikker fra Kiko, hvor Edwin parkerer hele forsvaret til brann og breisider ballen i mål alene med Opdal.Kommentar
-
Jeg er skeptisk, men lover at Bergenkanaris skal ta på seg ansvar og la Riise få høre "Ikke skyt!" hvis han får ballen fra 20 meter og inn.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Når LSk har levert sånn ca fire langskudd på/mot/i nærheten av mål i alle sesongene sammenlagt etter at Koren reiste ser jeg ikke noe problem i at Riise får lov til å leve ut familiedrømmen. Det må være lov å forsøke å score fra posisjoner utenfor 5 meteren i LSK også.Kommentar
-
Uansett, dette er en kamptråd. Jeg syns laget blir for defensivt, og bærer preg av at vi er fornøyde med ett poeng. Tydelig at Brann lever på navnet, kvalitetsmessig kunne vi møtt mye hardere motstand.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Riise alene har vel ofte stått for fire håpløse langskudd i enkeltkamper, så er ikke helt enig i det resonnementet der. Kiko kan gjerne skyte mer, men Bjørn Helge mangler både skuddfoten (fra distanse) og timingen.Kommentar
-
Skuddene hans pleier vel enten å gå langt over/utenfor eller være så slappe at selv en Thomas Myhre i Tyrkia-form hadde holdt dem med bind for øyet...Kommentar
-
Da starter André Hansen i mål. Det tror jeg kan bli bra etter noen litt dårlige kamper av Otto. Får håpe de får det til i dagKommentar
-
Kommentar