Gått litt fort for gutta i garderoben ja. Både Essediri og Mouelhi spiller med 21 Essediri på ryggen?
Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00
Collapse
X
-
-
Positiv start, men OO, drit i skudda dine når det er mer enn 10 meter fra mål, du treffer ikke, ferdig snakka.Kommentar
-
Haha herlig av lydansvarlige. Hjemmebane jo!Kommentar
-
Fy faen ass. Skulle likt å sett den situasjonen med Riise motsatt vei. Garantert blåst for straffespark.Kommentar
-
-
Ringstad er sheriff da... Helt rått å se en junior med den roen og gode ballbehandlingen som han har, når taklingene sitter også så lover dette veldig bra for tiden som kommer.
Straffe sa du? Nei det er LSK som spiller, de får ikke straffe....!!!!!Kommentar
-
Hva skjedde? Snytt igjen?
Nevermind. Kom opp på vgnett nå. Dette begynner å bli latterlig. Nå er det nesten så jeg begynner å tro at det faktisk finnes en dommeragenda mot oss.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Fint å se at det er 110% lovlig og etter regelboka å holde rundt Riise frem og tilbake innenfor straffefeltet. Det er faen meg bra ræva å ikke straffe blåse der!
Og hadde dette skjedd i andre ende av banen hadde vel hylekoret til tv2 ropt på straffe frem til snøen faller.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
Kommentar