Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #21
    Fy faen... Det er verre enn Skalleper!
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • MartinRE
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2008
      • 738

      #22
      --------Hansen--------
      Gabrielsen-Nordtveit-Kippe-Ringstad
      Riise-Kiko-Nosa-Bolly/Essediri
      -----Edwin-Bergmann------
      Last edited by MartinRE; 28.04.2009, 14:05. Begrunnelse: Bytta LKE med Lunan Gabrielsen pga jeg så i treningstråden at LKE kunne være ute i 2 uker til.
      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #23
        Rart at Roy Helge fortsatt dømmer i tippeligaen! Han er utrolig ræva! Vedder 10 kr på at en LSK-spiller får rødt på torsdag etter en tvilsom avgjørelse av Roy Helge!

        Kommentar

        • kinstad
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2007
          • 406

          #24
          Opprinnelig skrevet av Emil B
          Rart at Roy Helge fortsatt dømmer i tippeligaen! Han er utrolig ræva! Vedder 10 kr på at en LSK-spiller får rødt på torsdag etter en tvilsom avgjørelse av Roy Helge!
          Jeg tar det veddemålet!
          ________
          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #25
            Opprinnelig skrevet av KFL41
            Beklager, det går fra ille til værre. Dommer i denne kampen er ingen ringere enn Roy Helge Olsen!!!
            Olsen har da kommet seg betraktelig etter den pausen han hadde for et par år siden. Vi kunne absolutt fått verre pipeblåsere, som f.eks Svein Erik Edvartsen...

            Blir nok en tøff kamp mellom 2 bunnlag. Pleier jo å være høy temperatur når disse 2 laga møtes i Bergen, og mye rart kan skje her. Er kanskje derfor NøFF har satt opp en såpass rutinert dommer.


            KimFL

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #26
              Ser ingen grunn til å fortsette å pøse på med nye unggutter i kamp etter kamp. Et par stykker går greit og er nødvendig (f.eks. Nordtveit som er så moden at han nesten ikke kan kalles unggutt).

              Gutta har riktignok et fantastisk potensiale, alle sammen, men det er ikke de som skal få oss ut av dette uføret. I krigen på Brann Stadion må vi stille med rutinerte herremenn som Søgård og Sundgot fra start.

              Unggutta har framtida foran seg, la de få sjansen fra start når vi ligger høyere på tabellen.

              Kommentar

              • tilt
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2007
                • 813

                #27
                Synes det er vrient å ta ut laget i år og særlig fordi de unge og nye svinger i prestasjonene og en del av de gamle virker rustne i formen. Men siden arbeidsdagen lakker og lir og jeg ser for meg en kjiip fiskegrateng til middag med Zebramatchen for å finsiktre brannlaget får dere min bedskjedne vurdering her.

                Jeg mener at vi burde fortsette med Otto i buret for å bygge han opp igjen og gi han tilitt. Han har jo vist at han er en bra keeper tidligere og med så mange andre utskiftninger vi har hatt baki der er det streit å fortsette med han selv om han foreløpig ikke ahr vært noen matchvinner. Forsvaret mener jeg også at vi burde spille inn over flere kamper og Riseth og Kippe var gode i midten mot Rbk. Dessuten har jo ikke brann annet enn muskler på topp(Karadas/Nielsen), og Puseklepp treffer ikke målet uansett så han er jeg ikke så redd for. Nortveit er et klart førstevalg på høyreback slik jeg ser det men bytter gjerne Ringstad mot LKE på venstre dersom vi får han på beina. Riise og Kiko er selvskrevne, men så er jeg veldig usikker på resten av midtbanen. Forventer et ordentlig basketak på Brann stadion, så tror det er lurt å ha noen gode duellspillere på banen og det jeg har sett av nyervervesen Nosa har ikke vært overbevisende. Ei heller offensivt. Han trenger nok litt mer tid. Heller mot Dosso/Søgård for å vinne igjen baller som Kiko kan distribuere. Venstrekanten har jo vært et blødende sår i klubben siden Pål Strands velmaktsdager så der er det litt lotto. Dog funker det ganske dårlig med Mykle så kanskje man skulle prøve ringstad der? Han er ihvertfall venstrebeint. Kan Nosa spille venstreving mon tro ? Essidiri er jo en tegneseriefigur uten guts eller offervilje defensivt men har jo en ålreit innleggsfot innimellom. På topp heller jeg nok mot at Oliver Offside skal få en sjanse til samtidig som jeg tror det kan være lurt å ha en bakromspiss på banen sammen med han. Av de andre spissalternativene våre synes jeg Edwin har vært den mest spennede så langt i år og vil gjerne se han fra start. Brann vil opp i banen og det kan gi bakrom og plass til hans hurtige bein og gode teknikk. Da blir vel laget mitt noe sånt :


                -----------OTTO----------
                HN-----FK---VR-----LKE/RINGSTAD
                BHR---KIKO--DOSSO/SØGÅRD--RINGSTAD/ (MYKLE/NOSA/ESSIDIRI?)
                --------OO---EDWIN------

                Blir nok et tøft bunnoppgjør uten for mange sjanser og mye kriging samt et lite masseslagsmål mot slutten med David Nielsen og Vidar Riseth i hovedrollene. Mitt tips 1-1. (selv om en seier hadde vært orgasmisk)
                livet er en gamp for de som ikke kan si k
                https://twitter.com/#!/KjetiI

                Kommentar

                • mrognan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2008
                  • 846

                  #28
                  Jeg både håper og trur på seier i bergen. Blir spennende å se hvordan Brann spiller i kveld. Det kan nok være en fordel for oss at Brann spiller borte i Bodø 72 timer før hjemmekamp mot oss.
                  Det bør ihvertfall ikke være noen tvil om at vi, av ovennevnte grunn, bør satse på fart offensivt.
                  Morten

                  Kommentar

                  • Fuglegutt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2008
                    • 863

                    #29
                    *****a.h*****
                    hn**fk**vr*le
                    br**km*es*mm
                    ***ee**aa***
                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      #30
                      Holmvik mot Riise kan nok bli en interessant duell. De befinner seg vel i hver sin ende av skalaen.

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Guntveit vs Bolly, om han blir valgt, kan bli enda mer spennende.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Emil B
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 5921

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Guntveit vs Bolly, om han blir valgt, kan bli enda mer spennende.
                          I løpet av 1.omgangen mellom Bodø/Glimt - Brann har både Bjørn Dahl og hans erstatter Cato Guntveit godt ut med skade. Når spiller Solli på backplassen.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #33
                            Så gunda inntok blåfilmpositur på alle 4 tilsynelatende uten grunn. Ergo ingen brannback på torsdag?

                            Kommentar

                            • brisbane-kanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2006
                              • 595

                              #34
                              Noen som vet hvordan matta i Bergen er nå? Den var jo utrolig løs de første kampene. Kan bli spennende med Diadorasko med null feste.

                              Får smøre litt klister på sålen og håpe det hjelper

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2601

                                #35
                                Jeg vet ikke hvordan gresset er, men det har i alle fall vært sol og fint varmt vær her over en ganske lang periode, men i dag har det kommet litt regn. Så lenge det ikke blir masse regn de neste dagene (noe man ikke kan utelukke), så bør den være en del bedre enn tidligere.
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • mrognan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 846

                                  #36
                                  Ifølge yr.no ser det bra ut. Ingen nedbør i Bergen før på fredag.
                                  Så det lover godt. Da kan vi ihvertfall ikke skylde på de tilfeldighetene..
                                  Morten

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2601

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Guntveit vs Bolly, om han blir valgt, kan bli enda mer spennende.
                                    Hassan vs. Bolly (evt.), kan det se ut som.

                                    Vi får for øvrig håpe at ikke alt løsner for Brann til torsdag, for de har manglet målscorere hele sesongen så langt.
                                    Last edited by Kimito; 27.04.2009, 19:39. Begrunnelse: Tendenser til chatting...(og for å dekke over egen oddsudugelighet).
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2601

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av mrognan
                                      Ifølge yr.no ser det bra ut. Ingen nedbør i Bergen før på fredag.
                                      Så det lover godt. Da kan vi ihvertfall ikke skylde på de tilfeldighetene..
                                      Javisst! 20 grader på onsdag og 13 på torsdag. Sol begge dager. Gode utsikter for de som tar turen med andre ord.
                                      Last edited by Kimito; 27.04.2009, 19:57. Begrunnelse: Nok en pinlighet fra min side.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #39
                                        Brann vant 2-0 mot B/G i dag i en skikkelig drittkamp. Og igjen er de heldige med marginene, slipper unna soleklar hands i egen seksten på stillingen 1-0. Så nå går det mot tre dager med krisemaksimering og sterkt fokus på alt negativt rundt LSK. Bare å stålsette seg!

                                        Kommentar

                                        • mrognan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 846

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Brann vant 2-0 mot B/G i dag i en skikkelig drittkamp. Og igjen er de heldige med marginene, slipper unna soleklar hands i egen seksten på stillingen 1-0. Så nå går det mot tre dager med krisemaksimering og sterkt fokus på alt negativt rundt LSK. Bare å stålsette seg!
                                          Vi er blitt vant til akkurat det, så vi overlever nok tre dager til.
                                          Tror faktisk Brann seier i kveld var fordel oss, nå kan Brann sleppe ned skuldra og tro at ting er blitt bedre. Så kjører vi over dem på torsdag til pipekonserten kan høres helt hjem hit
                                          Morten

                                          Kommentar

                                          Working...