Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #41
    Unggutta får nok en gang "skyld" for å svinge i prestasjonene og ikke holde mål i bunnkampen... Men sammenlign laget i år med laget i fjor, hvem er det som gir ett håp og tro på at det i år faktisk ikke er så dårlig som i fjor (til tross for enda verre poengfangst)? Jo det er jo unggutta...
    Nordtveit, Hansen, Ringstad, Bolly, Bergmann, Edwin, Nosa, Dosso og de andre juniorgutta er alle spillere med kjempe potensiale, ferdigheter med ball, matchvinner egenskaper, tøffhet, lyst, vilje og en fart de gamle gutta bare kan drømme om.. det er disse som er håpet, det er disse som gir oss trua på at det skal komme bedre tider. Det er disse som forhåpentlig vil vokse utover i sesongen etterhvert som de får mer og mer erfaring.. det er disse som er fremtiden. Å sette inn på Riseth, som har SÅ mye erfaring, resulterte i flere baklengsmål og sure miner.. Men det kan selvfølgelig hende at andre hadde gjort det verre, men de hadde i det minste lært noe av det.. brukt det til sin fordel ved en senere anledning.
    Kippe, BHR og Kiko er i mine øyne de eneste av de "gamle" gutta som er så og si bankers på laget. Alle andre kan i gitte tilfeller byttes ut med noen yngre, men selvfølgelig se an antatt kampbilde hvem som blir brukt til enhver tid.. hele "juniorlaget" på banen samtidig vil nok slå andre veien igjen.
    De som er gode nok, skal spille, uansett alder.

    Kommentar

    • Hel1017
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2008
      • 196

      #42
      Håper å se følgende lag på torsdag:

      Otto
      Nordtveit-Riseth-Kippe-Ringstad
      Riise-Kiko-Nossa-Bolly
      Edwin-Occean

      Så lenge Eriksen er ute med skade ser det ikke ut som vi har noe annet valg enn å bruke den samme forsvarsrekka som mot RævBK.
      Er redd for tempo til Riseth og Kippe mot Huseklepp og Nilsen, men hva er alternativene?

      På midten vil jeg se Mykle på benken nå, og få inn Bolly.
      Eneste argumentet mot å bruke Bolly er at han blir litt for lett, men er det noe bedre med Magnus "lett å lese" Myklebust?

      Og Edwin inn for Bergmann. Det er liksom noe som skjer med laget og det offensive spillet når Edwin kommer på banen. Mer av det!
      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #43
        Tror ikke Steinar Nilsen lar Brann legge for mye i at de vant i Bodø. Glimt var ekstremt reduserte, og savnet sine to viktigste offensive våpen. Brann har kun Huseklepp å by på, men han er til gjengjeld veldig, veldig god. Han skapte vel de sjansene Brann fikk, og får man tatt han ut av kampen skal vi ha gode muligheter her. Vi har spilt bedre fotball enn dem i år, og med noen taktiske grep for å forhindre Huseklepp fra å finne rom og tid bør dette være en overkommelig oppgave. Riise eller Kiko som frimerke?
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #44
          Branns seier mot Glimt er mer fordelaktig enn om de skulle tape. Med tap i bagasjen hadde Brann värt like desperate etter poeng som vi er. Antakeligvis enda mer, da de ikke viser noe tegn til et spill som funker, og således bör klore seg fast i alle poeng de kan få. Som tidligere nevnt i tråden tror jeg dog ikke at bergenserne har noen illusjoner om at de er landets beste fotball-lag etter dagens seier, men det er absolutt en fordel å slippe å möte et desperat kjempende brannlag på bortebane. Om vi derimot får satt trykk tidlig og holde ballen innom laget, så er det gode sjanser for at hjemmepublikummet blir forbanna og tyr til piping. Aldri feil.

          Alikevel skal ikke disse faktorene ha mye å si for kampen, da Fugla selv skal vise hva de går for, gjennom klokt spill og knallhardt arbeid. En viktig ingrediens er krigen på sentral midtbane. Pluggen Austin er klar til denne kampen også, noe som kan bety krig. Samtidig sliter Brann med litt av samme midtbaneproblem som vi har gjort; Mangel på en offensiv kraft på midten. Om vi klarer og stå höyt, og Nosa får ta den offensive rollen som vi mislyktes med mot bart så kan det bli bra. Branns midtbane kommer nok ikke til å väre like befolket som bartenes.

          Bakover på banen er det to trusler, ikke bare puseklepp. Si hva du vil om Nielsen, men han er en skummel herremann, i mer enn en forstand. Han viste i fjor i godset at han er en lur rev, og viser i dag at han er på gang. Usympatisk, ja, men på ingen måte en dårlig spiller. Kan fotballmessig minne om vår egen Gilbert, men er på alle andre måter selve antitesen. Er sterk fysisk, og en slu fyr som vet å lukte muligheter. Alikevel tror jeg Kippe klarer oppgaven relativt greit om vi bare kan holde fokus og slippe unna personlige feil. Den andre trusselen er tidligere nevnte puseklepp, som neste bör ha frimerke. Er voldsomt farlig rettvent med ball i beina, og bör kanskje ha en hissig Haugalending i ryggen så og si hele kampen. Museflett fremstår ofte som en humörspiller, og det er derfor fordelaktig om man lar han kjenne det i duellene, samt stöter opp i ham så fort han er på vei til å motta ball. Alikevel er han först og fremst en tilrettelegger (fyren ville hatt problemer med å treffe nettmaskene om han så sto inni målet), så vel så viktig er det å passe på löp og passningsalternativer når han har ballen.

          Om vi også kan nekte innlegg fra kant, slik som vi klarte i bartekampen, så mister Brann viktige aktivum i Solli og Moen. Begge to har stagnert voldsomt siden gullsesongen 2007, men bör ikke tas lett på av den grunn. Stagnasjon er liksom gjennomgangsmelodien i dette brannlaget. Også backsituasjonen i klubben har stagnert kraftig. I 2007 var Dahl og Hanstveit knallbra på hver sin side, nå har Hanstveit forsvunnet og Dahl er ikke lenger bankers på laget. I stedet er Cato Guntveit blitt et alt vanligere innslag. Akkurat det borger for Mathis Bolly. På andre backen finner vi Björnar Holmvik, som jeg merkelig nok trodde var en bra spiller (antakeligvis en konsekvens av fjorårets stabäk-hype). Helt til jeg så ham i aksjon for Brann, og fikk vite at han ikke var så mye å skryte av i stabäk heller. Har fremstått som klönete og noe treg i de kampene jeg har sett ham. Jeg hadde valgt Hanstveit 10 av 10 ganger.

          Islendingene i midtlåset der bak er sterke, selv om også bjarnason slet litt i fjorårssesongen. Her finnes det alikevel svakheter for oss å spille på. Viktigst er Sigurdssons ballskrekk. Har en veldig begrenset teknikk, og er tydelig ukomfortabel med ball. Dette bör utnyttes gjennom höyt press når Brann har ballen i de bakre ledd. Det vi derimot IKKE skal gjöre i denne kampen, er å slå lange polere på Metern. Sigurdsson har en latterlig spenst og er rå i hodedueller, samtidig som makkeren ikke er noen pingle han heller. Her må vi stille med annet skyts, og det kan fort bli göy om vi lykkes med å spille opp raske, tekniske angrepsspillere som kan utfordre langs bakken mot dette forsvaret.

          For vår egen del er jeg usikker på om Otto behöver tillit for å spille seg opp, eller om vi risikerer å knekke psyket hans ved at det skal balle på seg med svake inngripener. Har tidligere tatt Otto i forsvar, da jeg ikke har ansett at han skal bäre så mye ansvar for baklengsmålene som han har fått. Dette mente jeg også etter kampen i går, men etter å ha studert situasjonene, så stiller jeg meg tvilende til hvor lurt det er å la han stå nå. De kan ikke klassifiseres som tabber, ei heller er det bra spill. På den ene siden kan en god opplevelse väre det han trenger for å komme seg tilbake til vanlig nivå, på den andre siden finnes det en risk for at en allerede tynnslitt selvtillit kan skape nye situasjoner. Og DA kan man fort havne i en ond sirkel ala Thomas Myhre. Det bör også tillegges at denne kampen er viktig, med tanke på poeng, og at Ottos langsiktige oppbyggning kanskje bör vike for å sikre poengfangst.

          Övrig tror jeg Riseth er ferdig på dette nivået. Tydelig at gubben sliter med å hold fokus, og har i to viktige kamper kostet oss poeng, pga juniorfeil. Juniorfeil er akseptable om de begås av en junior, som tross alt lärer av dem, men når du er 37 år gammel og har erfaring fra flere sesonger med champions league og bundesliga, så forventer jeg mer.
          Denne sesongstarten har gjort en ting klart, og det er at rutine ikke betyr all verden. Kjör inn Gabrielsen eller Nordtveit i midtforsvaret. De har fortsatt til gode å plumpe bigtime, slik som Riseth har gjort, og de har karrieren FORAN seg.

          På midten vil jeg se Kiko og Nosa fortsette å bygge et samarbeid. Kiko var god mot bart, og kommer i löpet av kort tid til å motbevise alle skrikhalsene her inne som heller vil se ballvirituoser som Espen Sögård i hans rolle. Seriöst. Jeg er kjempeglad i Espen Sögård, men hans evner som fotballSPILLER blir totalt parkert av Kikos. Espen slår kanskje Khaled når det gjelder arbeidskapasitet og ballvinneregenskaper, men ikke med voldsomt stor margin. Lett valg. Nosa viste noen sexy taklinger mot bart, men det er ikke det han er her for. Mot Brann tror jeg han kan få rom til å bruke teknikken sin og på den måten ta större del i det offensive spillet. Kiko og Nosa er etter alle solemerker vår nye sentralduo, og samspillet dem i mellom og med laget forövrig bör sette seg så fort som mulig. Han er vel sammen med Riise den eneste av midtbanespilleren som kan löse den offensive rollen på tilfredsstillende sett.

          Riise er forövrig selvskreven. Fikk lite ball mot bart, og hadde få alternativer fremover, men er en type som gjör höyklassige ting ut av intet. På den andre siden vil jeg se Bolly. Särlig om Guntveit spiller. Med tanke på det jeg har sett av Branns forsvarsspill i år så er jeg meget positiv til å kjöre inn raske teknikere som kan skape forvirrelse i Branns bakre rekker. Jo flere dess bedre. Derfor önsker jeg også å se Bergmann og Edwin på topp. Eventuelt kan Arild spille, noe som kan väre viktig med tanke på å ha et snev av hodestyrke. Mange vil påstå at Occean er et godt valg om man önsker hodestyrke, men det er ikke Arilds hodestyrke som er det viktigste. Arild er lysår foran Occean når det gjelder fotballintelligens og teknikk, og fordeler ball raskere og smartere enn Metern. I denne kampen ser jeg ingen grunn til å slå polere på spissa, da stopperne til brann er tunge i luftrommet. Her bör det gå langs bakken, og da har Ollie utspilt sin rolle.

          Konklusjonen blir da som fölger:

          -----------Hansen-------------
          Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad <---- Lunan inn om LKE ikke blir klar
          -------------Kiko--------------
          ----Riise-----Nosa-----Bolly----
          --------Edwin---Bergmann----- <---- Mulig Sundgot bör ta en av spissplassene

          Fortsatt ikke sikker på Otto/Hansen. Berg og Grodås bör reflektere grundig på akkurat det spörsmålet.

          Forövrig en laaaaaaaaaatterlig gjennomsnittsalder i dette laget.
          Last edited by andersmm; 27.04.2009, 23:36.
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • egil
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1119

            #45
            Jeg har nettopp lest tråden i sin helhet og er mektig imponert over kunnskapen og innsikten til en del av dere (ingen nevnt, ingen glemt). Ikke minst er jeg imponert over at mange av dere har fingerspisskunnskap også om våre motstandere.

            Dere overgår de fleste av landets sportsjournalister (med unntak av Arne Scheie da selvsagt, han er liksom best.... )
            KFL - medlem nr 23

            Kommentar

            • m_skedsmo
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2006
              • 212

              #46
              Helt enig, et av de bedre innleggene jeg har sett her.

              Ut med Riseth. Enig i at han i den alderen han er burde ha rutine til å ta ut RBK spissene. Jeg vil tro at med Nordtveit og Kippe i midten mot RBK så hadde de ikke sluppet så lettvint til. Derfor vil jeg se de to i midten mot Brann, og da med Eriksen/Lunan på høyre og Ringstad er jo selvskreven på venstre.

              Nosa kommer seg, og sammen med Kiko blir dette jævlig bra. Riise er selvfølgelig selvskreven, og jeg vil heller se Bolly på venstre enn en Mykle som bare ser på skoa sine når han har ball, og trekker inn i en mølje hvor han går seg fast.

              Jeg så Bergmann i Tromsø, der var han bra. Mot RBK var han ikke så bra, men jeg tror han kommer seg. Han må spilles i form. Og kanskje han fungerer bedre med Edwin enn med Occean.

              Keeper er jeg jææævlig usikker på. Synes Otto gjør mye bra, og mye dårlig. Men kjenner for lite til Andre i forhold til å slippe han til midt i heksegryta i Bergen.

              3 poeng....seks kamper. Selvfølgelig ikke bra. Men vi må se bak resultatene, dette er mye bedre enn i fjor. Vi har bedre spillere, de er ikke så tunge og trege i kroppen, og vi har møtt gode lag. 1-1 på Alfheim er sterkt, og med en Bergmann i litt bedre form hadde vi hatt med tre poeng fra Isbyen. Brann er ikke så jævlig gode, de har mista gode spillere, og Steinar Nilssen er overvurdert. Han er som mange har pekt på tidligere, en slags utgave av Erlandsen. Å slå Glimt var ingen prestasjon, for meg så det ut som to gavepakker fra Glimtforsvaret/keeper. Hvis vi har et solid stopperpar (Nordveit/Kippe), to raske backer, en Nosa og Kiko i form på midten, med to raske tekniske vinger i Riise og Bolly, så bør det komme til mange sjanser foran mål der både Bergmann og Edwin kan være farlige. Funker det dårlig der fremme kan vi selvfølgelig pøse inn både Arild og Occean midt ut i andreomgang, men jeg tror det er viktig nå å spille Edwin og Bergmann i form, sammen.

              Har trua på 3 poeng i Bergen.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #47
                Opprinnelig skrevet av andersmm
                -----------Hansen-------------
                Eriksen-Nordtveit-Kippe-Ringstad <---- Lunan inn om LKE ikke blir klar
                -------------Kiko--------------
                ----Riise-----Nosa-----Bolly----
                --------Edwin---Bergmann----- <---- Mulig Sundgot bör ta en av spissplassene
                Bolly leverte visstnok en svak kamp for LSK2. Jeg er mer komfortabel med mykle som også er god defensivt, løper mye og kan stagge Solli litt. Nosa får trolig mer rom og mer tid med ballen på torsdag, kan bli en langt bedre forestilling fra ham.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  #48
                  Ser Karadas satt på benken i går. Har han spilt spiss etter stopper i år?

                  Et viktig poeng med spissplassen i lagoppstillingen om han spiller stopper eller ikke med tanke på luftstyrke (Gilbert og Metern) vs fart/driblestyrke (Edwin og Bergmann).

                  Ser for meg følgende scenario: Nilsen setter inn Karadas for å stoppe Metern som har herjet med Brannforsvaret i lufta i dag. Berg kontrer med å sette inn Edwin som dribbler Karadas på rompa før han banker ballen i nettaket. 0-3 til LSK som virkelig har overkjørt Brann i dag.

                  Aaaaah. Orgasme.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • mrognan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2008
                    • 846

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Ser Karadas satt på benken i går. Har han spilt spiss etter stopper i år?
                    Han har vel stort sett spilt spiss.
                    Morten

                    Kommentar

                    • Skinke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2007
                      • 3914

                      #50
                      Tipper berg tar ut følgende:

                      Otto
                      nordtveit-riseth-kippe-lke
                      riiiiiiiiise-kiko-nosa-mykle
                      oo-edwin

                      Dagens tippetips: 2-2
                      Last edited by Skinke; 28.04.2009, 12:46.
                      Daukjøtt Felt C

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av Skinke
                        Tipper berg tar ut følgende:

                        Otto
                        lke-riseth-kippe-nordtveit
                        riiise-kiko-nosa-mykle
                        oo-edwin

                        Dagens tippetips: 2-2
                        lke-riseth-kippe-nordtveit

                        til

                        nordtveit-riseth-kippe-lke i tilfellet.
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1422

                          #52
                          Otto har vært svært variabel i år, og da må det være lov til å tenke på å gi ham en pause. Når vi har to gode keepere, og den ene ikke presterer over flere kamper, er det riktig å gjøre en forandring. Hansen er et kjempetalent, og er i god form (ref. skryt i LSK 2-tråden av både tilskuer og trener Birkeland). Altså, Hansen i mål:

                          Hansen


                          Med Eriksen og Andresen ute, er det bare Gabrielsen som er et reelt alternativ til de fire som spilte sist kamp. Vil ikke si at det er i denne lagdelen vi skriker mest etter forandringer, og tror vi er tjent med å fortsette med de samme fire. Forsvarsfireren blir da altså:

                          Nordtveit – Riseth – Kippe – Ringstad


                          På midtbanen er det mange posisjoner som er uklare. Kiko spilte en ok kamp sist, og har blitt en kontinuitetsbærer for oss. Han bør derfor, i mine øyne, ta den ene plassen sentralt på midtbanen. Til den andre plassen har vi noen alternativer. Bjørkøy gjør en middels kamp for LSK2, og er nok fremdeles uaktuell. Dosso trente alternativt tirsdag, og er trolig ikke klar for en startplass allerede torsdag. Jeg ser at Riise ble brukt sentralt i banen under hele treningen tirsdag, så han er tydelig også et alternativ. Jeg håper Berg velger å la Riise fortsette på kanten, med tanke på de problemene vi har der, med Myklebust totalt ute av form. Valget står da mellom Espen og Nosa. Valget er uhyre jevnt, ettersom jeg føler at Nosas høyere ferdighetsnivå veies opp av Espens per i dag mye større erfaring og bedre samspill med resten av laget. Det som tipper dette i Nosas favør, er hva laget kan tjene på sikt ved å få ham raskt kjent med laget og medspillerne. På venstrekant har Myklebust slitt lenge nå, men vi mangler alternativer. Bolly har etter det jeg har fått med meg vært høyst variabel på treninger og andrelagskamper. Det samme gjelder Tokstad (som dessuten er best sentralt). Et alternativ er Essediri på høyre, og Riise på venstre. Det er også mulig å sette Nosa ut på venstrekanten, men da får vi en helt annen spillertype ute på kanten, og må belage oss på å spille noe annerledes. Johnsen kan være et alternativ, men er neppe i god nok form til å spille fra start. Av mange alternativer som jeg vil karakterisere som mindre gode, går jeg for Essediri på høyre, og Riise på venstre. Riise har fått smaken på mål, og kan dra seg inn og skyte oftere, og vil dessuten få mer ballkontakt og forhåpentligvis bli mer involvert i spillet. Samtidig vurderer jeg Essediri som i vesentlig bedre form enn Bolly. Myklebust er ute av form, og det kreves at det skjer noe når noen mislykkes i å innfri gang på gang på gang. Men en hevngjerrig Myklebust skal holde seg varm, og være klar for å komme inn og vise at han fortjener plassen. Midtbanen blir da slik:

                          Essediri – Kiko – Nosa – Riise


                          Med Essediripå kant, må vi ha hodestyrke på topp. Arild er helt ute av form, dermed blir det Occean igjen. Ved siden av ham står det da mellom Sigurdarson og Edwin. Sigurdarson innfridde ikke sist, samtidig som Edwin har gjort mye positivt de gangene han har fått sjansen. Han reddet poeng mot Tromsø, og fikk en feilaktig annulert scoring som kunne sikret oss seieren mot RBK. Men Sigurdarson kan være klar når Edwin et lite stykke ut i andre omgang blir sliten. (Og Berg... Hvis Occean ikke har dagen, er det lov å bytte ut han også!). På topp har vi da altså:


                          Occean – Edwin


                          Dette blir tøft, men har faktisk trua. Lykke til alle sammen!

                          Kommentar

                          • Fuglegutt
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2008
                            • 863

                            #53
                            Ønsker å se:

                            ***hansen***
                            hn**fk**vr*sr
                            bhr**km**mm
                            *****as****
                            **oo***ee**
                            Tipper vi får se:

                            ****otto****
                            hn**fk**vr*sr
                            bhr*km*es*mm
                            ***oo**ee**

                            Jeg tror og håper på sundgot og occean i denna kampen, masse innlegg og kraft i boksen. Er også meget åpen for Edwin etterhvert , syns han har vært bra de gangene han har kommet inn.
                            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                            Kommentar

                            • andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

                              #54
                              Da er cato guntveit tydeligvis ute resten av sesongen. Da blir det vel dahl eller sævarsson som stiller på branns høyreback. Tror Nilsen går for sistnevnte. Islendingen har voldsom fart, så om vi skal komme rundt på den siden må vi i så fall gjøre det med finesse. Mykles selvtillit begrenser hans register om dagen, og sævarsson vil få små problemer med å løpe opp hans forseringsforsøk. Her synes jeg vi skal forsøke med en spiller som kan utfordre med teknikk. Namely; Mathis Bolly. Sævarsson har heller ingen voldsom fysikk, noe som underletter for Bolly.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                              Kommentar

                              • glasgow
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2007
                                • 1252

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av BD
                                Otto har vært svært variabel i år, og da må det være lov til å tenke på å gi ham en pause. Når vi har to gode keepere, og den ene ikke presterer over flere kamper, er det riktig å gjøre en forandring. Hansen er et kjempetalent, og er i god form (ref. skryt i LSK 2-tråden av både tilskuer og trener Birkeland). Altså, Hansen i mål:

                                Hansen
                                Hansen hentet vel 5 baller i nettet i går........
                                Last edited by RSP; 28.04.2009, 19:15. Begrunnelse: Fjernet unødvendig quoting.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Hansen hentet vel 5 baller i nettet i går........
                                  Opprinnelig skrevet av hoyt
                                  Spillerbørs fra gårsdagens LSK2 kamp.
                                  Hansen: 8 BB - Meget solid i dag, ikke skyld i noen av måla. Snakker bra med forsvaret.
                                  .....

                                  Kommentar

                                  • dollyholly
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2007
                                    • 965

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                                    Da er cato guntveit tydeligvis ute resten av sesongen. Da blir det vel dahl eller sævarsson som stiller på branns høyreback. Tror Nilsen går for sistnevnte. Islendingen har voldsom fart, så om vi skal komme rundt på den siden må vi i så fall gjøre det med finesse. Mykles selvtillit begrenser hans register om dagen, og sævarsson vil få små problemer med å løpe opp hans forseringsforsøk. Her synes jeg vi skal forsøke med en spiller som kan utfordre med teknikk. Namely; Mathis Bolly. Sævarsson har heller ingen voldsom fysikk, noe som underletter for Bolly.
                                    F.. grenser for hvor mange juniorer vi skal stille i hver kamp!

                                    Kommentar

                                    • CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

                                      #58
                                      er du god nok, så er du gammel nok.

                                      Kommentar

                                      • BlodigHøne
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jun 2007
                                        • 729

                                        #59
                                        er du gammel nok, så er du god nok.
                                        Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                                        That went wherever I... did go!

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av dollyholly
                                          F.. grenser for hvor mange juniorer vi skal stille i hver kamp!
                                          Jo, du har helt rett. Vi holder oss til mykle i denne kampen. Han funker jo tross alt defensivt. Kantspillere som er med fremover og skaper ting er unødvendig. La oss for all del ikke prøve noe annet.

                                          Spøk til side. Om man ser på hva som presteres om dagen, så er det få som vil påstå at de gamle er eldst. Best har de ihvertfall ikke vært.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...