Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13272

    Laget spiller som kjærringer. Ballen kælkes på lykke og fromme, alle taklinger kommer 3 sekunder for seint i knehøyde. Pinlig. Når vi legger til RHO som må ha lomma full av regnvåte sedler er det lite å rope hurra for.

    Kommentar

    • Kristian
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 690

      Opprinnelig skrevet av sniper
      jamring og sutring på dommerne hjelper da faen ikke. Er så utrolig lei at folk skal sutre på ting hele tiden, dere bygger jo bare opp stempelet som sutrelag.

      Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.
      Sutring på dommerne? Hva faen forventer du at vi skal når dommeren er et partisk rasshøl av rang? Han er jo langt ifra fair. Latterlig, er det...

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Opprinnelig skrevet av sniper
        Sånn, da er vi nulla ut i dommertabber, nå slapp vi et rødt kort...
        Nulla ut? Nulla ut? Hva i alle dager mener du? Mener du Nordtveit sin pirke på skulderen er i närheten av et rödt kort der Huseklepp ikke felles engang??????

        Kommer Brann til å få nullet ut et straffespark i andre omgang da?

        Håplöst sagt!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av sniper
          jamring og sutring på dommerne hjelper da faen ikke. Er så utrolig lei at folk skal sutre på ting hele tiden, dere bygger jo bare opp stempelet som sutrelag.

          Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.
          Sutring hjelper neppe, enig..
          Men å konstantere fakta er da vel ikke så gæli det?

          Kommentar

          • Kanarivogel89
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 4453

            Semb beviser hvilken kronidiot han er...

            Kommentar

            • gravinho
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Oct 2005
              • 240

              Opprinnelig skrevet av emanem
              Tabbe av Gabrielsen! Nytter ikke med en stakkars gjeng med juniorer bak.
              Det der er langt fra noen tabbe, Gabrielsen var vel i hvert fall i nærheten av å holde følge da Huseklepp satte fart.

              Gjør vondt i hele kroppen å sitte her i Singapore kl 02 om natta og få dette servert. Det er ikke engang laget mitt som svikter, nei det er en elendig kuk av en dommer som (igjen) er skyld i elendigheten.
              gravinho

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Ringstad var meget god og viste taktene fra vinteren. Vi burde ha ledet 1-0 og hatt like mange spillere som skarrepakket med en edru dommer.

                Vi får sette inn ett par filmere for å gjevne ut utgangspunktet. Synd Dosso er skadet.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • MedlemNR35
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2004
                  • 905

                  Opprinnelig skrevet av sniper
                  jamring og sutring på dommerne hjelper da faen ikke. Er så utrolig lei at folk skal sutre på ting hele tiden, dere bygger jo bare opp stempelet som sutrelag.

                  Spillerne våre er ikke god nok pr dags dato allikevel, vi trenger jo fantasillioner med sjanser omtrent for å score jo.
                  Nå dommerene er en årsak til at jeg mister lysten til å fölge med på norsk fotball har jeg lov å si i fra. Hvis du ikke tåler at folk reagerer på en dommer som ödelegger kampen for oss så hold deg til VG DEBATT eller noe slikt noe da. Jeg er så utrolig lei folk som hele tiden skal fortelle andre hvordan man skal reagere.

                  Kommentar

                  • emanem
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2006
                    • 100

                    Opprinnelig skrevet av gravinho
                    Det der er langt fra noen tabbe, Gabrielsen var vel i hvert fall i nærheten av å holde følge da Huseklepp satte fart.

                    Gjør vondt i hele kroppen å sitte her i Singapore kl 02 om natta og få dette servert. Det er ikke engang laget mitt som svikter, nei det er en elendig kuk av en dommer som (igjen) er skyld i elendigheten.

                    Han er helt feilplassert

                    Kommentar

                    • MartinRE
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2008
                      • 738

                      Semb sier det ikke er straffe :???:
                      jævla nisse..
                      "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

                      Kommentar

                      • holmiz
                        The kjøkken-kanariz
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6064

                        Jeg gleder meg allerede til å høre NM i bortforklaringer etter kampen fra kølla i svart:
                        - "øøøøh nei altså, situasjonen med Riise og Holmvik, de var bare gode "busser" de, ingenting å ta frem fløyta for der."
                        - "Riseth er langt på etterskudd i begge situasjonene med soleklar armbruk, og er destruktiv mot spillet så jeg hadde rett og slett ikke noe valg. Han måtte bare få gult kort"
                        - "Tv2/brann har selvsagt ikke betalt ferien min i år heller. Ingen prostituerte venter på rommet mitt etter kampen, og Lexusen jeg kjører til daglig fant jeg kjempebillig på tv2 text-tv."
                        Hilsen Anders

                        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                        Kommentar

                        • vollafugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 978

                          Var det Henning Berg mikrofonene fanget opp da han skjelte ut Roy Helge Olsen på vei inn i garderoben? (mens P. Belsvik ble intervjuet). I såfall helt på sin plass.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                            Semb sier det ikke er straffe .
                            jævla nisse..
                            Semb er null... Idiot og en tulling som aldri burde hvert på tv!
                            Å si at 3 av 4 bak ikke holder tippeliganivå blir også helt idioti, når Ringstad kler helt av landslagsspiller Solli gjennom hele omgangen.

                            Kommentar

                            • LSK N/B
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 830

                              Synes Hansen, Ringstad, Kippe og Riise gjør det bra.

                              Dommere, hva kan man si, klarer ikke å bli sint en gang. Bare trist. Trenger å bytte ut OO med Edwin han kan gjøre mer på egenhånd. Ellers så syntes jeg Riise fungerte bra som spiss.
                              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                              Nei til NFF!

                              Kommentar

                              • MedlemNR35
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 905

                                Opprinnelig skrevet av juniorkanari
                                Semb sier det ikke er straffe .
                                jævla nisse..
                                Så lenge han sier det ikke er rödt kort til Riseth har Semb iallefall en linje han fölger. Idioten i svart på banen eier jo ikke linje og det er det som blir så forferdelig feil.

                                Kommentar

                                • Gjest

                                  Vanskelig å skrive pene ord om dommern. Går det an?? Konsekvent dømming er tydelighvis noe han ikke kjenner til. Holmvik holdt dobbelt så mye som Riseth og Nordvik til sammen i situasjonen med Riise. Jeg har ikke ord..

                                  Kommentar

                                  • Kristian
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 690

                                    Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                    Var det Henning Berg mikrofonene fanget opp da han skjelte ut Roy Helge Olsen på vei inn i garderoben? (mens P. Belsvik ble intervjuet). I såfall helt på sin plass.
                                    enig.
                                    Roy helge fortjener all dritten han kan få. jævla møkkamann

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13272

                                      Er det noen på benken vår eller i laget som har pult alle dommerkonene?

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        Noen som sitter med antall ganger ROY Kølla Olsen har hatt politi beskyttelse i tippeligaen?

                                        Nå er det bare å dette hver gang vi mottar ballen i boksen som museflett gjør - jævla klovn

                                        Semb: Du bør melde deg på Nav kontoret straks!

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Er det noen på benken vår eller i laget som har pult alle dommerkonene?
                                          Hvor er Frank?!!!

                                          Kommentar

                                          Working...