Opprinnelig skrevet av Ola
Koren Spania-aktuell?
Collapse
X
-
-
Hvis ikke koren vil forlenge med f.eks. 1 år (noe jeg ikke tror han gjør), må vi selge i sommer. helt riktig som noen sier her - om vinteren er det ikke fokus på norske spillere (da er f.eks. danmark mer aktuelt). Tror absolutt det er muig å få opp mot 30 mill. for koren dersom han fortsetter å storspille, lage assister og score et mål i ny og ne. Offensive playmakere er ettertraktet, og dermed drives prisen opp.
Så får vi heller prøve å erstatte han med en spennende U21-spiller, det har jo funket bra for vålerenga med grindheim (faen så pissed jeg er for at han gikk dit), og det finnes flere sånne spillere rundt i europa. er det unge nok, skriver de gjerne en 4-5 års kontrakt også.
Og så må vi være happy for at vi tjener noen mill. på å ha koren i 1 1/2 år, for lsks økonomi er dette veldig viktig.
Og så får vi deppe litt for at vi mister den viktigste bidragsyteren til kreativ kraft i laget.Kommentar
-
hvis store klubber skal ha en spiller,å bruke så mye som dere har fåreslått så tror jeg nok heller at dem bruker spenna på andre en robert koren fra lillestrøm.
maks 3 mill.å da kan vi pent takke nei,men da risikerer vi å ha en spiller som ikke er helt førnøyd..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Blakkmaks 3 mill.å da kan vi pent takke nei,men da risikerer vi å ha en spiller som ikke er helt førnøyd..
Hvis ikke David tar steget opp...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaOpprinnelig skrevet av Blakkmaks 3 mill.å da kan vi pent takke nei,men da risikerer vi å ha en spiller som ikke er helt førnøyd..
Hvis ikke David tar steget opp...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Blakkhvis store klubber skal ha en spiller,å bruke så mye som dere har fåreslått så tror jeg nok heller at dem bruker spenna på andre en robert koren fra lillestrøm.
maks 3 mill.å da kan vi pent takke nei,men da risikerer vi å ha en spiller som ikke er helt førnøyd..
Jeg vil tro at de som skal kjøpe denne sommeren må grave opp MINST 20 mill for Koren.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av bøllefrøOpprinnelig skrevet av Blakkhvis store klubber skal ha en spiller,å bruke så mye som dere har fåreslått så tror jeg nok heller at dem bruker spenna på andre en robert koren fra lillestrøm.
maks 3 mill.å da kan vi pent takke nei,men da risikerer vi å ha en spiller som ikke er helt førnøyd..
Jeg vil tro at de som skal kjøpe denne sommeren må grave opp MINST 20 mill for Koren.Kommentar
-
Hvis vi selger i sommer så må vi ha 10 mill++, ellers er det ikke noe vits. Vi kan tjene mer enn 5 mill på RL/Europacup, noe Koren kan skaffe oss. Uten han kan det bli vanskelig å bli blant topp 4.
Ergo:
10-20 mill: selg nå!
5-10: selg etter sesongen
under 5: Ikke selg i det hele tatt.
Tror ikke vi kan få mer enn 20 mill, da må han bli enda mer markant og vi må vinne serien, eller kjempe om tittelen. Ikke det at det hadde gjort noe...Kommentar
-
helt enig. 2-3 millioener er nesten det dummeste jeg har hørt.
Var vel bare Solbakken i sin tid som hadde muntlig klausul om at han kunne forlate klubben for maks 3 mill. og det i sin tid var også latterlig rimelig.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
-
Har nå egentlig bare ventet på at interessen skulle komme for Koren. Vår beste spiller kommer vi heller ikke til å klare å erstatte så enkelt. De millionene vi tjener er heller ikke sikkert vi kommer til å bruke på nye spillere... Husk at klubben sliter med million gjeld. Det som også er kjipt er at vi fort kan miste st. Micheal og. Håper for klubbens del at vi selger i ferien, penger trenger vi. 25 mill inn og 5 ut til ny spiller!
:cry:Kommentar
-
Michael har jo vært en hit! Lurer på hva han er verdt nå?
Det er ikke lite! :twisted:Kjøp Citroën !Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Blakkslutt å sammenlign med andre.
2 3 mill.
vent å se!!!!
jeg tror at han går for over 20 i sommer, mellom 5 og 12 i vinter og neste sommer kan vi få 3-5 dersom en klubb er skikkelig desp etter å ha han med på oppkjøring etc. Men i bunn og grunn tror jeg at hvis vi ikke selger han innen i vinter går han kontraktstida ut og går gratis til noen annen klubb.
men hvis han går for 2-3 mill, er ledelsen i LSK så talentløse at det er bedre at noen av oss tar over, "Blakk"! Og det håper jeg at de ikke erKommentar
Kommentar