Robert Koren er verdt mellom 15 og 20 millioner i dagens marked.
Koren Spania-aktuell?
Collapse
X
-
Robbie MÅÅÅÅ bli ut sesongen...gjør han en kanonsesong tror jeg vi skal klare å få en bra sum for han alikevel.Kan da ikke selge playmaker'n vår som er så sinnsykt viktig i det offensive spillet vårt midt i en sesong...vær så snill...jeg ber.Kommentar
-
Det hadde vært utrolig dumt om han reiste nå. Vi kan fortsatt vinne serien, hvis det skjer så må det være mulig og få Koren til å skrive under for ett eller 2 år til. MEN da er vel Koren blitt enda mer ettertraktet en han er nå.
Jeg blir sinnsykt skuffa om LSK selger han for under 15 millioner, han mye mer verdt enn Zane.Kommentar
-
Er det noen som vet hvordan pengene blir fordelt ved et salg. Er det klubben somfår dem, eller tilfaller ogå noe investorene. Har gamleklubben til koren rett på et belløp ved en eventuell overgang.
Forsåvidt ikke urettferdig om Berg får igjen litt penger etter det han har investert, men jeg håper at det dryper litt på lillestrøm også.Kommentar
-
I følge tippeligaportalen kommer LSK til å kreve ca 15 mill, men dette vil ikke de intresserte klubbene ha råd til
[/img]http://www.tippeligaportalen.com/ind...d=402&Itemid=2
Da bør vi heller beholde han enn å få 3-5 mill[/list][/quote][/code]Kommentar
-
Gi han en "kanon-kontrakt" til 2009 også selger vi han i 2006-2007
Han har trolig bekostet at vi hentet inn Koren, og vil sikkert ha tilbake pengene sine. Om han har is nok, og penger nok, til å tilby ham en lengre å bedre kontrakt er både uvisst og bærer stort preg av gambling. Kanskje er Koren mer verdt om to år, kanskje er han det ikke.
mvh
perta - som heller ikke tror at Osasuna og RCD Mallorca har penger til å betale mer enn 3-4 mill.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Robert er helt sikkert keen på å få spille i Spania, så jeg tror jeg Fugla kan få et løft ved at han hever seg ytterligere når han vet at klubber følger han. Nå som vi er igang med Silly Season, kan det fort komme andre klubber på banen som er interessert, og som i tillegg kanskje har bedre økonomi.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Tror Lsk/Berg kommer til å takke ja til bud på over 10 millioner, men om det kommer ett så høyt bud er jeg usikker på...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av e.dIstedet for å selge ham bør det jobbes for å utvide kontrakten hans med 2 år. Han er for verdifull til at vi kan gi slipp på ham.Kommentar
-
Leste den under i dag igjen om Koren.
Er det ikke mega uprofesjonelt å si at man reiser om man får en kontrakt med fx Spansk klubb? Tenker på signaleffekten det gir oss på tribunen, i forhold til treneren og lagkamerater. Tror jeg hadde holdt dette tett til brystet om jeg var Koren. Er jeg helt på jordet?Kjøp Citroën !Kommentar
-
Er det ikke mega uprofesjonelt å si at man reiser om man får en kontrakt med fx Spansk klubb?Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Opprinnelig skrevet av SmukkenEr det ikke mega uprofesjonelt å si at man reiser om man får en kontrakt med fx Spansk klubb?Kommentar
-
Alle har vel innsett at denne gutten har et kjempe potesnial. Han sa det rett ut at LSK er et sprinbrett videre ut i europa. Jeg mener vi bør prøve å selge i sommer for å få mest ut av pengene. Venter vi til neste år vil vi tape noen mill i pris.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisAlle har vel innsett at denne gutten har et kjempe potesnial. Han sa det rett ut at LSK er et sprinbrett videre ut i europa. Jeg mener vi bør prøve å selge i sommer for å få mest ut av pengene. Venter vi til neste år vil vi tape noen mill i pris.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Spørsmålet er bare om Koren er forskjellen mellom Royal League / UEFA Cup og nok en kjedelig 7.plass... Hvis svaret er ja, er det best å beholde han.
Og heretter må vi presse på for at alle spillere skriver minimum fire års-kontrakter. Da får vi mye mer arbeidsro rundt laget.
mvh
pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Ikke nødvendigvis at vi taper mye i forhold til Royal league, men på sikt så vil det nok komme inn en ny med nogenlunde samme kvaliteter((evnt. Davidson). Lange kontrakter er viktige, Kippe, Strand og Søgård har signert for en god stund fremover!Kommentar
-
Jeg har óg tenkt litt på Vidarsson som en evt. erstatter i Koren-rolla. Mulig det på litt sikt kan bli veldig bra! Mener hvert fall at spilleren i den rolla må ha noenlunde driv med kula, og at Sundgot derfor (i mine øyne) ikke er noe optimalt valg! I tillegg har Vidarsson et godt venstrebein, bra pasninger og er etter hvert også blitt veldig arbeidsvillig. Vil påstå at han er sterkere enn Koren både på hue og i duellspillet. Og ingen av oss kommer vel til å glemme Lerkendal våren 2003, da han like så godt erstattet både Gylfi (ute for kjønnssjikanering) og Søgård (tre gule - så klart!) i debutmatchen sin! Diverse beinbrudd og papirrot har siden stansa den fremadstormende islendingen, men Rösler har sagt han har trua på David og det har jammen jeg óg.
Et annet alternativ er at vi rett og slett bare henter Lars Iver/oppskrytt (stryk det du ikke syns passer) Strand. Han var veldig god i ei sånn rolle i fjor før Gamsten dro. I år tror jeg han har spilt mye ute til venstre, mens i de kampa han har spilt i midten har stort sett kula blitt måka over hue på'n. Vi har jo allerede noen U21-spillere, men syns ikke vi skal gi oss før vi har ei håndfull. Myklebust, Riise, Vidarsson, Larsen og Strand. Skulle vel bli fem, det!TS05 - Felt CKommentar
Kommentar