5000 medlemmer?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Do'h
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 1891

Hmmm... siden midtsessongen av 2003 har jeg vært på alle... men jeg har ikke lagt merke til at vi har en egen junior fans...
    LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

da burde du reise deg opp og se litt til høyre for kanarifeltet, det står ett par stykker der!! I hele fjor hang d plakater på stolpene der hvor det stod: "junior kanaris"........

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 423

Re: 5000 medlemmer?

Opprinnelig skrevet av iL
        Fint du er optimistisk Petter, men jeg skulle gjerne sett en slagplan for hvordan vi skal klare det. Har vi ikke stått på stedet vil rundt 2500-3000 de siste åra da?
        2500 medlemmer er da ikke så ille med tre syvendeplasser på rad og et spill som ikke alltid har vært som å se på Brasil. I KFLs medlemsdatabase tipper jeg det er opp mot 7000 navn og adresser. Jeg førte det registeret i tre år og vet det ikke er mange dobbeltføringer. Dersom vi plukker bort de som er meldt inn på kødd, personer som er døde etc. tror jeg vi står igjen med godt over 6000 personer som en gang i verden har vært såpass interessert at de har meldt seg inn i KFL. Er da 5000 medlemmer om noen år ren fantasi? På ingen måte, men selvsagt trengs det en plan, en strategi og iherdig innsats fra flere enn tre ildsjeler.
        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Hertis
          I karantene
          Forumonanist
          • May 2004
          • 173

Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Skjønner ikke helt poenget med å stille opp i en artikkelsom er skrevet kun for å reklamere for vif og aper.

Det må gå det an å lage en artikkel om KFL/SLK uten å ta med søppla fra "byen".
          Er jo på sin plass å ta med søppla når de nesten er større enn LSK på romerike.

Kommentar

• Hertis
            I karantene
            Forumonanist
            • May 2004
            • 173

Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
            Opprinnelig skrevet av iL
            Fint du er optimistisk Petter, men jeg skulle gjerne sett en slagplan for hvordan vi skal klare det. Har vi ikke stått på stedet vil rundt 2500-3000 de siste åra da?
            2500 medlemmer er da ikke så ille med tre syvendeplasser på rad og et spill som ikke alltid har vært som å se på Brasil. I KFLs medlemsdatabase tipper jeg det er opp mot 7000 navn og adresser. Jeg førte det registeret i tre år og vet det ikke er mange dobbeltføringer. Dersom vi plukker bort de som er meldt inn på kødd, personer som er døde etc. tror jeg vi står igjen med godt over 6000 personer som en gang i verden har vært såpass interessert at de har meldt seg inn i KFL. Er da 5000 medlemmer om noen år ren fantasi? På ingen måte, men selvsagt trengs det en plan, en strategi og iherdig innsats fra flere enn tre ildsjeler.
            Hva vil du da kalle klanens over 10 000 med nedrykk og div de siste åra ?

Kommentar

• Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

dem er "oslos stolthet" oslos eneste lag, hadde du bodd i oslo hadde du sikkert holdt med enga, Hadde lillestrøm vært en by på 400 tusen mennesker så så klart det hadde vært 10000 kfl medlemmer.... men det er d jo ikke, vi må satse på romerike, et samfunn, mange kommuner, klanen satser på en by... dem har jo en fordel men vi skal hvise dem... bare vent, 6000 medlemmer i løpet av 2005. det lover jeg!!!!

Ps: bare finn på no lurt, sats litt penger, bruk media.... Vi er STOLTE LSK vi ler alltid sist!!!!!!

Kommentar

• Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

Da så. Nice. Men er dette godt nok kjent/bra for barna?
                Burde være sånn at foreldra tenker: "det skal faen meg sønnen/dattra mi inn i"
                LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4397

Opprinnelig skrevet av Do'h
                  Også om ALLE måtte ha kort for å komme inn på kanari feltet og det ikke var mulig å kjøpe flere biletter per person/kort.
                  Da ville nok flere meldt seg inn.
                  ja, jo kanskje.. Men jeg syns det er helt feil måte å gjøre det på.. Meningen er jo å få flest mulig folk innpå feltet? Og da er det jo høl i huet og nekte folk å komme inn?
                  ..................

Kommentar

• Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

Opprinnelig skrevet av Hertis
                    2 cupgull, kvartfinale mot Chelsea i CVC, Newcastle for to år siden, seriesølv i fjor. Legg så på 2 opprykk så får du moroa som vi har vært langt unna, helt siden du var guttunge.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 423

Opprinnelig skrevet av Hertis
                      Nå er det vel strengt tatt ikke VIF-supporterne som er tema her, er det vel?
                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

Petter - Jeg synes det er bra at du setter mål! Husk at det er faktisk ikke bare de 7 000 tilskuerne som er på kamp som er kanarifans, men flere titusener som er oppvokst her på Romerike! LSK er i manges fotball hjerter og spørsmålet er bare hvordan vi får meldt de inn. Og de på 1 500 på Romerike som er medlem av speiderklanen ville ikke jeg hatt som medlem i stolte Kanari- Fansen uansett! For å si det sånn - hadde jeg jeg levd 9. april 1940 så var det ikke de 1 500 jeg vill satt min lit til. Tror "analjenka" på de 1 500 er det riktige terminologien på de dårene.

Men noen ting kan hjelpe på:
                        - Lett å melde seg inn
                        - Div. rabatter (Trenger ikke å være så mye, bare at de er der)
                        - Og at vi prater stolt om klubben vår og Kanari- Fansen

Vi må i hvert fall på en eller annen måte få folk til å "få ut den berømte fingeren"! Vi er mange flere enn 2 500 - til og med flere enn de 11 000 som møtte opp mot sotahjørnet!!

Ps. 2 - 1!!!
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• pondus73
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2004
                          • 612

Jeg tror mye er gjort dersom vi alle bestemmer oss for å verve en kompis, venninne, bekjent eller kollega. Da er vi allerede dobla!!!
                          Det er ikke så mye som skal til!!!
                          Og kanskje passe på at alle som har familier melder inne hele hurven, så blir det også noen.
                          Selv vurderer jeg å melde inn alle hybelkaninene, men det er så vanskelig å holde orden på hvor mange det er til enhver tid :lol:
                          ------eLSKe-------

Kommentar

• Kanaristar
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2005
                            • 155

Ikke glem at det før var mange Fugla fanatikere på andre steder enn nedre romerike, tenker på Høybråten, Karihaugen og andre steder som har kort vei til Lstr. Vet at det er noen i dag også. LSK har en fenomenal historie, problemet er bare at de som er unge ikke opplevde disse stormaktsdagene. Tipper vi kun trenger et par gode sesonger så øker medlemsmassen, selv fra andre steder enn tradisjonelle fuglaområder. Ikke alle synes vIF er så jævla fett i Oslo heller!

Til sist, jeg ble enormt provosert for en tid tilbake da jeg så en slamp fyke rundt på togstasjonen i Lstr med vIF genser. Slike bør skamme seg!
                            Kjøp Citroën !

Kommentar

• Ola
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1651

En morsom historie som forteller hvor lettpåvirkelige barn er når det gjelder valget av klubb;

For at KFL skal ha 5000 betalende medlemmer tror jeg man bør ha fokus på rekruttering i aldersgruppen 8-12 år. For eksempel skreddersydd vervekampanje for denne aldersgruppen hvor medlemskapet koster Kr. 50 og det tilfaller kr. 10 til den som verver. (Netto inntekt kr. 40,-)

Jeg tror prisen er veldig relevant. Også er det viktig med god distribusjon. 1-2 ververe pr alderstrinn pr skole er bra.

Kommentar

• pondus73
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 612

Opprinnelig skrevet av Kanaristar
                                Ikke glem at det før var mange Fugla fanatikere på andre steder enn nedre romerike, tenker på Høybråten, Karihaugen og andre steder som har kort vei til Lstr. Vet at det er noen i dag også. LSK har en fenomenal historie, problemet er bare at de som er unge ikke opplevde disse stormaktsdagene. Tipper vi kun trenger et par gode sesonger så øker medlemsmassen, selv fra andre steder enn tradisjonelle fuglaområder. Ikke alle synes vIF er så jævla fett i Oslo heller!

Til sist, jeg ble enormt provosert for en tid tilbake da jeg så en slamp fyke rundt på togstasjonen i Lstr med vIF genser. Slike bør skamme seg!
                                Jeg skal love deg at det er mange i Oslo som har søpla langt opp i halsen, eller andre steder. Selv er jeg i en sånn gjeng, og vi er fra Oslos østkant!!!

La folk få holde med det laget de vil, vi vet jo at ikke alle vet sitt eget beste her i verden
                                Selv så flytter jeg til Sogn og Fjordane til høsten, men det betyr jo ikke at jeg i det hele tatt vurderer å bytte lag liksom.

Så det at folk får opp øynene og flytter til romerike er jo ingen grunn til å skifte klubb mener nå jeg. Men det som virkelig er viktig er jo å få tak i ungene deres sånn at vi kan lage litt helvete i søpleheimene :lol:
                                ------eLSKe-------

Kommentar

• Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

Vi må få med oss de unge! Fra 8 år og oppover!!! Få med oss ungdommen.. Noe som kan hjelpe er jo Verve premier!!! så hvis du verver inn 5 stk så får du ett LSK sjerf, verver du inn 10 stk får du en lsk drakt, verver du inn 50 stk så får sessongkort!!! Da trur jeg medlemstallene hadde steget no sinnsykt!!

Det er bare opp til dere i kfl styre, det er dere som bestemmer hvor kjappt økningen skal gå!!!

Kommentar

• pondus73
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2004
                                    • 612

Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Det er bare opp til dere i kfl styre, det er dere som bestemmer hvor kjappt økningen skal gå!!!
                                    HELT FEIL!!!!

Det er opp til DEG og MEG om hvor fort vi skal øke!!!!!!!

Vervepremier ser jeg ikke helt poenget med, det er bokklubber som gjør sånt!!!!!

Hvis vi er aktive og stolte så vil vi klare å verve massevis av folk, uten at det koster Kanarifansen ett øre!!!!!!!
                                    ------eLSKe-------

Kommentar

• Do'h
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 1891

50 stk ja :lol:
                                      LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Ola
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1651

Opprinnelig skrevet av pondus73
                                        Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                        HELT FEIL!!!!

Det er opp til DEG og MEG om hvor fort vi skal øke!!!!!!!

Vervepremier ser jeg ikke helt poenget med, det er bokklubber som gjør sånt!!!!!

Hvis vi er aktive og stolte så vil vi klare å verve massevis av folk, uten at det koster Kanarifansen ett øre!!!!!!!
                                        Jeg klarer ikke å la meg engasjere veldig av denne saken, da det er mye i og rundt Lillestrøm Sportsklubb som jeg synes er viktigere enn antall formelle navn i medlemsregistrene...

MEN; dine argumenter er veldig dårlige og veldig naive. Alle skjønner at det må mobiliseres for å øke medlemsmassene. Noe må gjøres, det må igangsettes en aktivitet! Det holder ikke å si at; "la oss alle få med en venn så bli vi dobbelt så mange"! DET er teori, og ikke noe annet. ALLE verver og det er ikke tvil om at dette kan være et virkningsfullt verktøy.

Kommentar

• gamle-perta
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2418

En av gutta på mailinglista har påpekt noe som jeg tror er ganske viktig: Nemlig det at KFL hvert år visstnok sender ut giroer uten navn og adresse på.
                                          Da viser undersøkelser at betalingsvilligheten synker dramatisk. Hadde bokklubben og andre store meldlemsklubber gjort tilsvarende hadde trolig medlemstallet stupt.
                                          Så jeg tror det er et grep å tenke på - i alle fall når det gjelder å få med seg flest mulig fra året i forveien. Og husker jeg riktig så har Jan Jensen opplyst at det fortsatt 1000 medlemmer fra 2004 som ikke har betalt i år.

mvh
                                          perta
                                          Mvh
                                          Gammer´n (Per T)

Kommentar

Working...