Kiko ut å da. Faen at alt skal gå i mot oss
Start-LSK Sør Arena 06-05-09 kl 19.00
Collapse
X
-
Jeg er oppgitt, pga tekniske drittfeil frå jeg ikke sett kampen! hører på radio og leser her at vi NOK en gang spiller helt bedriten foppall.
Dette KAN ikke få lov å fortsette fremover! Tidligere kamper og sikkert i denne også virker spillerne våre så forbanna tafatte og sløve at det er en skam.
Vi er på det punktet nå hvor vi kan ende opp med å kjempe i bunnen hele forbanna sesongen, og slik det ser ut nå er jeg faen meg livredd for nedrykk allerede!! jeg kan vel ikke gjøre det, men jeg gjør det likevel..... jeg KREVER forbedringer i alle ledd! slutt å slippe inn tullemål, slutt å begå så helvetes mange idiotfeil både i forsvar ,midtbane og angrep og gi 100% innsats!
jeg er skikkelig deppa nå og ord kan ikke beskrive detKommentar
-
-
nei kanskje riktig det men har ikke vert mye postivt og skrive om i det siste.. desverre.
og jeg tar selvkritikk for at jeg ikke drar fram det positive..
men på malaga så så jeg til tider et mye mere giv i laget at vi jobba som et lag og ikke som vi gjør nå. nå virker vi livløse og motløse bare tar et løp innimellom. og ja et løp inni i 16 meteren så klarer vi ikke plukke han opp... merkelig
Men helt klart enig med det du skriver. Dette er for svakt og du har lov å si fra. Men jeg synes bare troverdigheten din styrkes om det ikke er kun negativt som blåser ut av trompeten din.Kommentar
-
Kiko skada?? ja for flere skader er jo faen meg det vi trenger nå!Kommentar
-
Marius Johnsen skal tydeligvis inn.
En tier på at han går ut med skade. Noen som vedder imot?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bhr
Det er vel tydelig at Bjørn Helge er motoren i laget, da...?
Ihvertfall virker det sånn på meg som sitter her uten radio og tv.
du som hadde streaming av kampen, har du access code, så jeg kan få se? har prøvd mye forskjellig her, og klarer ikke å gjette det, gitt!
Har veldig lyst til å se, selv om jeg ikke tror jeg kommer til å like det jeg ser.For Fugla
Mats Brekke
LillestrømKommentar
-
ja
Joda, det er lettere å si fra når ting er helsvart så jeg skjönner den men vi skal ikke glemme vi har Tippeligaens yngste lag, mange skader og en trener som ikke har hatt kjempegod tid på seg.
Men helt klart enig med det du skriver. Dette er for svakt og du har lov å si fra. Men jeg synes bare troverdigheten din styrkes om det ikke er kun negativt som blåser ut av trompeten din.
ja skal prøve og ta dette til etterretning. takk for at du sa ifra og som sagt vi på forumet må tale kritikk og det må lsk spillerne/trennere gjøre også.
noen med på en gravøl?Fugla forever... eLSKerKommentar
-
er vi med på spillet nå i 2 omgang eller?Kommentar
-
Mer enn 1.omg iallefall. Marius Johnsen på topp sammen med Iggie. Men der hadde start en stor sjanse og vi legger oss sikkert igjenTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
fra vg-live:
<LI class=minute>56<LI class=text>André Hansen er igjen i trøbbel. Er ute på en skovtur, og blir delvis rundet av Børufsen. Start-spilleren får ikke avsluttet skikkelig og LSK-forsvaret slipper med skrekken.
WTF , tabbe igjen av Hansen, nå begynner det å bli mange på kort tid herKommentar
Kommentar