Det er andre tabba av Hansen som har blitt mål. Håper for han sin skyld at han kan gjøre det godt igjen som på brann kampen. Å han kan starte flere kamper
Start-LSK Sør Arena 06-05-09 kl 19.00
Collapse
X
-
Det er liksom ikke måte på hva som skal gå imot nå.....makan til amatørtabbe
Så av reprisen at han ser på ballen når den nærmer seg og løfter blikket for å plassere skuddet.....det er dumt......fokus på ballen....Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Skulle kjøpe kampen på VG men får FAIL hele tiden, får faen ikke kjøpt kampen!!!!!!!!! holder på å svime av her nåKommentar
-
Kommentar
-
-
Fy faen så latterlig. Vi pisser tydeligvis gladelig på oss selv når motstanderen ikke har gjort det enda.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Når motstanderen ikke lager tröbbel for oss så gjör vi det selv. Egentlig bare trist hele greia. Selvom jeg hater Arsenal synes jeg synd på Gibbs i går, det samme gjör jeg selvsagt om Andre Hansen. Utrolig kjedelig når unge spillere gjör så store tabber i viktige kamper. Det er bare å håpe at de kommer fort over det.Kommentar
-
-
faen
da er vi på en tur til kristiansand uten poeng igjen?
faen hva driver han keperen med som jeg ikke vil si navnet på......... uff og uff.
dette går mot addecoen.......... møter tom nordlie neste sesong .....
men burte ikke henning få litt pepper snart?
tom nordlie fikk jo masse pepper n år ikke resultatene gikk vår vei....Fugla forever... eLSKerKommentar
-
Vi er intet mindre enn ligaens desidert dårligste lag. Alt prat om dommere, uflaks og marginer holder ikke. Vi har ikke plan, innsats eller talent. Hvem hadde trodd at vi skulle være dårligere i år enn i fjor? At klubben sier at man nærmest er fornøyd med å ligge nederst? Dette er ikke klubben jeg en gang kjente.BølerkanarisKommentar
-
Altså, hva i svarte huleste satan gjør Kippe feil der?Kommentar
-
VIDEO - jeg gir meg ikke på det....der tok dommer igjen feil og vi missa en corner. Med video på 4.dommer hadde alle sånne avgjørelser vært ute av diskusjon. Norske dommere er generelt elendig!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Eller skal videodommeren bare gi ordre til de tre som er ute på banen?
Veldig vanskelig system å gjennomføre, tror jeg.
Men dette temaet hører jo egentlig ikke hjemme i denne tråden...Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
da er vi på en tur til kristiansand uten poeng igjen?
faen hva driver han keperen med som jeg ikke vil si navnet på......... uff og uff.
dette går mot addecoen.......... møter tom nordlie neste sesong .....
men burte ikke henning få litt pepper snart?
tom nordlie fikk jo masse pepper n år ikke resultatene gikk vår vei....
Vi rykker ned!Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!Kommentar
-
Det er en helt annen situasjon i år, selv om poengene har uteblitt. Vi spiller bedre og innsatsen er en helt annen, og det bygges et nytt lag med unge spillere.....men vi har hatt mye stang ut. Det er den store forskjelle og derfor vi har tiltro til HBEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Dette er faen meg ikke avgjort.
Sykt trua på Bergmann!Kommentar
-
Kommentar