Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hvor lenge skal det gå denne veien før ting begynner å skje? hvor lenge skal de få holde på med dette! nå er det faen meg snart på tide at noen KREVER noe av dette helvetes laget!!
2-0 til start vi står og ser på dette fy faen gi spillerne våre bøter sånn at de må prestere for og få lønningene sine....... dette holder ikke mål... henning og bjarmann her må dere ta grep...... våkn opp vi rykker ned hvis vi ikke reagerer.... nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2-0 til start vi står og ser på dette fy faen gi spillerne våre bøter sånn at de må prestere for og få lønningene sine....... dette holder ikke mål... henning og bjarmann her må dere ta grep...... våkn opp vi rykker ned hvis vi ikke reagerer.... nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
henning berg ødelagt lsk?
Tror jeg aldri har värt borti en större tulling på et fotballforum noen gang som det du er, beklager.
Ligger 2-0 under mot et Start lag som ikke er imponerende.
Forskjellen er vel at vi må ha 20 sjanser for å få ett mål, mens Start får ett mål av oss og i tillegg scorer på innlegg hvor det er en forbanna Start spiller på løp.
Vi er verken effektive eller produktive. Kommer ingen vei med ballen.
Det er greit å tape, men når vi viser null framgang kamp etter kamp er jeg redd Adecco fort kan bli en realitet.
Glimrende av Nosa. Rive seg vekk fra en mann i feltet. Det er det ikke ofte vi klarer med dagens mannskap
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Vi er for dårlig, både framover og bakover. Det har vært sånn hele sesongen. Dommerne har også vært dårlige i år, men det er ikke der det ligger. Vi slipper inn alt for enkle mål og sliter med å score. Lagene som vi har spilt mot har vært sykt effektive.
Forferdelig runde når vi i skrivende stund faktisk har en luke opp til nr 15!
Kan alle som har skriki om hvor dårlig Otto er nå ta ett skritt fram ?!
Jeg har.....og jeg står på at han har spilt for dårlig, særlig om vi vet hva han kan. At Andre driter seg ut i kamp nr to på rad gjør jo ikke situasjonen noe bedre......
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Kommentar