Morten Skjønsberg noe for oss??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pondus73
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 612

    Morten Skjønsberg noe for oss??

    Stabæks U21-spiller Morten Skjønsberg er bosmann etter denne sesongen, er det en spiller vi bør knytte til oss?? Odd er allerede på banen!
    La oss fortsette raidingen av spennende norske U21-spillere!!!
    ------eLSKe-------
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #2
    Ikke dumt..han virket god offensivt!

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #3
      Han har jeg sett i aksjon - utrolig god spiller med lav alder. Fremtidig lanslagspiller

      Kommentar

      • Skiba
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Jun 2005
        • 13

        #4
        Bra det hviss vi klarer å hente fler av disse unge lovende gutta uten at det koster oss noe særlig.

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          Kjempebra hvis vi klarer å skaffe unge og gode spillere, men vi må også huske at det må være en balanse i laget. Alle unge kan ikke få spille samtidig, og de unge trenger spilletid for å utvikle seg. De spillerne som er kjøpt og linka hittil virker som veldig fornuftige kjøp.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • e.d
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 688

            #6
            Hvorvidt det er balanse i laget har vel ikke så mye med alder å gjøre. Det har med spillernes kvaliteter å gjøre. Jeg synes det er udelt positivt av LSK å satse på unge spillere som er aktuelle for u-landslaget. Håper også de får tak i han keeperen på Haugesund.
            synging, mentalitet - Kanari-Fansen

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
              Ikke dumt..han virket god offensivt!
              Er det back han er? Isåfall så synes jeg vi kan signe han istedenfor Bergomi, 15 år yngre og sikkert ikke noe dårligere
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Baron
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Nov 2003
                • 187

                #8
                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                Ikke dumt..han virket god offensivt!
                Er det back han er? Isåfall så synes jeg vi kan signe han istedenfor Bergomi, 15 år yngre og sikkert ikke noe dårligere
                Er kanskje 15 år yngre, men den jævla skjeggveksten får han til og se 15 år eldre ut. Stakkars mann. Har'n ikke hørt om barberhøvel :lol:
                Baron!

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av e.d
                  Hvorvidt det er balanse i laget har vel ikke så mye med alder å gjøre. Det har med spillernes kvaliteter å gjøre. Jeg synes det er udelt positivt av LSK å satse på unge spillere som er aktuelle for u-landslaget. Håper også de får tak i han keeperen på Haugesund.
                  Det må være en balanse mellom kvalitet og talent. Vi kan ikke ha en stall med bare 20-åringer, noen må ha erfaring også. I tillegg finnes det ikke mange nok unge spillere som er gode nok for Tippeligaen.

                  Når det er sagt, synes jeg det er flott at LSK jakter mange unge spillere, men det er viktig at de er gode nok. Vi vil ikke ha unge spillere fordi de er unge, men fordi de er gode, og fordi de representerer fremtiden i klubben vår!
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Vi må huske på at alt er flott og fint med unge spilleree, men vi må også hente noen etablerte og eldre spillere. De unge vil ikke klare å bære alt dette selv. De etablerte tilfører stabilitet og rutinen som de yngre skal lære av.

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Det må være en balanse mellom kvalitet og talent. Vi kan ikke ha en stall med bare 20-åringer, noen må ha erfaring også. I tillegg finnes det ikke mange nok unge spillere som er gode nok for Tippeligaen.

                      Når det er sagt, synes jeg det er flott at LSK jakter mange unge spillere, men det er viktig at de er gode nok. Vi vil ikke ha unge spillere fordi de er unge, men fordi de er gode, og fordi de representerer fremtiden i klubben vår!
                      Er enig i dette, men når valget står mellom en u-21 landslagsspiller og en 33 årig A- landslagsspiller synes jeg det er opplagt å velge u-21 landslagspilleren med mindre helt spesielle forhold skulle tale imot dette. 33 åringen vil om et år være litt dårligere enn nå, mens 21 åringen kan bli veldig mye bedre i løpet av et år. Og om 2 år er det større sjanse for at 23 åringen spiller på A-landslaget enn 35 åringen
                      hvis karriere er på hell og det er ikke sikkert han spiller fotball i det hele tatt.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av e.d
                        Opprinnelig skrevet av blue
                        Det må være en balanse mellom kvalitet og talent. Vi kan ikke ha en stall med bare 20-åringer, noen må ha erfaring også. I tillegg finnes det ikke mange nok unge spillere som er gode nok for Tippeligaen.

                        Når det er sagt, synes jeg det er flott at LSK jakter mange unge spillere, men det er viktig at de er gode nok. Vi vil ikke ha unge spillere fordi de er unge, men fordi de er gode, og fordi de representerer fremtiden i klubben vår!
                        Er enig i dette, men når valget står mellom en u-21 landslagsspiller og en 33 årig A- landslagsspiller synes jeg det er opplagt å velge u-21 landslagspilleren med mindre helt spesielle forhold skulle tale imot dette. 33 åringen vil om et år være litt dårligere enn nå, mens 21 åringen kan bli veldig mye bedre i løpet av et år. Og om 2 år er det større sjanse for at 23 åringen spiller på A-landslaget enn 35 åringen
                        hvis karriere er på hell og det er ikke sikkert han spiller fotball i det hele tatt.
                        Jeg antar at du sikter til André Bergdølmo her. Hvis det var opp til meg, ville LSK aldri ha brukt penger på en så gammel spiller, med mindre det var full krise! Viktig med kamptrening på høyt nivå, hvis de unge spillerne skal få en fullverdig utvikling.
                        JA til unge, gode spillere!!
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • okb
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 2377

                          #13
                          Er man ute etter forsterkninger fra Stabæk, bør Henning Hauger være en av navnene som nevnes. Ung alder. Spennede spiller. Overgikk Martin Andresen flere ganger forrige sesong.

                          -okb
                          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                          Kommentar

                          • Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

                            #14
                            Stabæk har flere gode spillere. Egentlig litt rart at de klarte å rykke ned... Angående U21 kampen i går. Noen som så Skjønsberg og hvordan han presterte? Virker som en "kul" type med publikumsvennlig spillestil.

                            Fakta:
                            Morten Morisbak Skjønsberg
                            Posisjon: Forsvar
                            Født: 12.02.1983
                            Høyde: 181 cm
                            Vekt: 72 kg
                            Tidligere klubber: Helset IL, Bærums Verk
                            U-21-kamper: 18
                            Mål: 0
                            Debut: 12.02.2003 borte mot Hellas

                            Kommentar

                            • @ringo
                              -Stabæk-supporter-
                              Bøffelpromp
                              • Jun 2005
                              • 14

                              #15
                              Stabæk har flere gode spillere. Egentlig litt rart at de klarte å rykke ned...
                              Hepp,

                              Akkurat det der lurer vi litt på også... :?

                              Men det spørs om ikke løsningen finnes hos Odd og heter Gaute Larsen. Hvis ikke Stabæk rykker opp igjen i år tipper jeg det er mange av de unge lovende som forlater skuta! Hauger og Skjønnsberg er nevnt, men det finnes flere...

                              @ringo

                              Kommentar

                              • gamle-perta
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2418

                                #16
                                Stabæk har i dag avslått en forespørsel fra Odd om å leie eller kjøpe Skjønnsberg....

                                mvh
                                perta
                                Mvh
                                Gammer´n (Per T)

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Det kommer vel helt ann på pris?! 8)

                                  Kommentar

                                  • Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av @ringo
                                    Hauger og Skjønnsberg er nevnt, men det finnes flere...
                                    Ja, det er en til. Nemlig Bjørnar Holmvik.

                                    Jeg foreslår at vi bytter Skjønnsberg, Holmvik og Hauger mot Winsnes, Powell og Soltvedt. Ok?

                                    Kommentar

                                    • @ringo
                                      -Stabæk-supporter-
                                      Bøffelpromp
                                      • Jun 2005
                                      • 14

                                      #19
                                      Ja, det er en til. Nemlig Bjørnar Holmvik.
                                      Jepp,

                                      Han har hatt en god sesong... Mange av ungutta i Stabæk har hatt godt av ett år i første, og tatt et - to, tre skritt i utviklingen de ikke ville tatt i Eliteserien. Så får vi se om vi tar straka vegen opp igjen eller ikke.

                                      Jeg foreslår at vi bytter Skjønnsberg, Holmvik og Hauger mot Winsnes, Powell og Soltvedt. Ok?
                                      Takk for det generøse tilbudet, vi skal tenke på det... 8)

                                      Seriøst, hvis disse gutta går fra Stabæk, går de til Søpla... Garantert, det er helt forjævlig.

                                      @ringo

                                      Kommentar

                                      Working...