la denne tråden synke.. den kan bli fin å ha på starten av neste sesong i 1 div, bare å endre overskrift og noen få detaljer..
Hva skjer om vi rykker ned?
Collapse
X
-
Vi RYKKER ned. Jeg har aldri sett et dårligere lag i TL.
Nå må folk komme ut av den tåka de lever i. Vi er det lette laget i årets serie. Jeg fatter og begriper ikke hvordan vi skal kunne vinne en kamp med det vi presterer gang etter gang.... -
Jeg er så mentalt sliten etter siste 14 månedene. Ingenting snur den 16 mai, noe sånt er ikke mulig. Vi er ferdige i TL i oktober, etter 35 år, trist. Ja, ja ... i det minste blir det noen nye øde steder å se neste år.
Planene om ny stadion bør skrinlegges inntil videre og spillera forberedes på lønnskutt.
Jeg har resignert.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Jeg er så mentalt sliten etter siste 14 månedene. Ingenting snur den 16 mai, noe sånt er ikke mulig. Vi er ferdige i TL i oktober, etter 35 år, trist. Ja, ja ... i det minste blir det noen nye øde steder å se neste år.
Planene om ny stadion bør skrinlegges inntil videre og spillera forberedes på lønnskutt.
Jeg har resignert.
I mine øyne er Lillestrøm Titanic. Vi har truffet isfjellet og begynt å ta inn vann. Det er bare å vente på at det stolte skipet knekker og synker til havets bunn.
Ps. Fra Titanic gikk ned i 1912 gikk det over 70 år før det ble funnet...Kommentar
-
Hvis Lillestrøm Sportsklubb rykker ned fra tippeligaen er klubben ferdig. Et nedrykk vil bety konkurs, som betyr degradering til 2. divisjon. Rykker vi ned er toppklubben LSK død. Vi kommer aldri tilbake igjen, om så skjer.
I mine øyne er Lillestrøm Titanic. Vi har truffet isfjellet og begynt å ta inn vann. Det er bare å vente på at det stolte skipet knekker og synker til havets bunn.
Ps. Fra Titanic gikk ned i 1912 gikk det over 70 år før det ble funnet...Kommentar
-
Hvis Lillestrøm Sportsklubb rykker ned fra tippeligaen er klubben ferdig. Et nedrykk vil bety konkurs, som betyr degradering til 2. divisjon. Rykker vi ned er toppklubben LSK død. Vi kommer aldri tilbake igjen, om så skjer.
Ps. Fra Titanic gikk ned i 1912 gikk det over 70 år før det ble funnet...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Økonomisk tror jeg ikke LSK tåler nok en sesong med sviktende inntekter. Det kom helt tydelig frem på årsmøtet. Skulle vi overleve må nok en gang håpe på Lillestrømbankens nåde. Det er ikke sikkert de er like snille to år på rad.
Jeg sier ikke LSK er en boble. Jeg sier at LSK er et vakkert og beundringsverdig skip. Men vår kaptein (ledelsen) har vært overambisiøs, kjørt for fort, og ikke klart å svinge unna når isfjellet kom.
Vi kan godt late som ingenting har skjedd. Fortsette å spille slik som bandet på Titanic, helt til vi er våte på beina. Men før eller siden må man bare ta inn over seg.
Det er dessverre ikke nok livbåter til alle..Kommentar
-
Det er mulig vi ikke rykker ned. Og jeg er isolert sett tildels enig i at et nedrykk kunne vært bra. Men, nedrykk betyr konkurs som betyr degradering fra NFF. Ergo kommer vi aldri tilbake om vi rykker ned. Havner i annen divisjon og lever på gammel storhet.
Økonomisk tror jeg ikke LSK tåler nok en sesong med sviktende inntekter. Det kom helt tydelig frem på årsmøtet. Skulle vi overleve må nok en gang håpe på Lillestrømbankens nåde. Det er ikke sikkert de er like snille to år på rad.
Jeg sier ikke LSK er en boble. Jeg sier at LSK er et vakkert og beundringsverdig skip. Men vår kaptein (ledelsen) har vært overambisiøs, kjørt for fort, og ikke klart å svinge unna når isfjellet kom.
Vi kan godt late som ingenting har skjedd. Fortsette å spille slik som bandet på Titanic, helt til vi er våte på beina. Men før eller siden må man bare ta inn over seg.
Det er dessverre ikke nok livbåter til alle..Kommentar
-
Det er ingen skip i sikte. Tviler på at noen kommer for å redde oss denne gangen.Kommentar
-
For å fortsette Titanic analogien. Den rikeste mannen om bord, Astor, gav opp. Han gikk tilbake til lugaren uten å forsøke å komme seg av skipet. Rederiets eier, stakk med halen mellom beina i en av livbåtene.
Det er ingen skip i sikte. Tviler på at noen kommer for å redde oss denne gangen.
Jeg sier det på denne måten: Det finnes såpass mange ressurssterke mennesker som ikke vil tillate at LSK forsvinner fra norsk toppfotball med en konkurs.Kommentar
-
Det er en del fler pengesterke menn rundt LSK enn Per Berg, og da mener jeg ikke Sharif. Per Berg bruker fortsatt kroner på LSK, som spillerinvestor, noe han opprinnelig ville gjøre fra begynnelsen.
Jeg sier det på denne måten: Det finnes såpass mange ressurssterke mennesker som ikke vil tillate at LSK forsvinner fra norsk toppfotball med en konkurs.Kommentar
-
Når det gjelder nedrykk og komme raskt tilbake - Leeds...Kommentar
-
Hva skjer om vi rykker ned?
Starter en ny tråd, med samme tittel som den i fjor. Også i år får vi håpe at denne kan stenges før sesongslutt.
De negative samles her og oppfordres ikke til å forsøple trådene til de positive kreftene.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Det aller, aller verste er jo at vi skal spille mot Strømmen. Jeg driter i Alta, det er jo bare morsomt. Det finnes ikke noen verdens ting morsomt med å møte Strømmen. Fy faen, Strømmen. Bare det bør være motivasjon nok til å vinne resten av kampene i år. HATER JÆVLA STRØMMEN!Kommentar
Kommentar