Atla away, Alta away, Alta, Alta, Alta away. I tillegg venter storheter som Sarpsborg 08 og Stavanger IF. Årets THK-tur blir til Nedre Eiker Stadion.
Hva skjer om vi rykker ned?
Collapse
X
-
Det aller, aller verste er jo at vi skal spille mot Strømmen. Jeg driter i Alta, det er jo bare morsomt. Det finnes ikke noen verdens ting morsomt med å møte Strømmen. Fy faen, Strømmen. Bare det bør være motivasjon nok til å vinne resten av kampene i år. HATER JÆVLA STRØMMEN!Kommentar
-
Begrunn? Er du rar eller? Strømmen er laget og stedet er vi født til å hate. Vi skal elske VIF og RBK i forhold til det vi skal føle ovenfor Strømmen. Pokkern heller, det finnes ikke noe bra med Strømmen. Det forholdet som eksisterte til Strømmen for om åra er gjør at dagens oppgjør mot VIF bare er barnemat i forhold.
Og strømlinga føler det samme, tro du meg. Det er en grunn at hageslangene går varme der oppe hver gang det nærmer seg flom i Lillestrøm.
Hater jævla Strømmen!Kommentar
-
Kommentar
-
Bannehopper og flyplass lista vil jo ihvertfall vokse drastisk
Og vi får se litt nye steder av utkant Norge.
Det blir isåfall bare jævelig trist førjulstid men når sesongen kommer er ihvertfall jeg like klar som alltid til å trøkke på og støtte fuglalønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Kommentar
-
Begrunn? Er du rar eller? Strømmen er laget og stedet er vi født til å hate. Vi skal elske VIF og RBK i forhold til det vi skal føle ovenfor Strømmen. Pokkern heller, det finnes ikke noe bra med Strømmen. Det forholdet som eksisterte til Strømmen for om åra er gjør at dagens oppgjør mot VIF bare er barnemat i forhold.
Og strømlinga føler det samme, tro du meg. Det er en grunn at hageslangene går varme der oppe hver gang det nærmer seg flom i Lillestrøm.
Hater jævla Strømmen!Kommentar
-
Kommentar
-
Regner med at det skjer noe med spillerstallen vår ved nedrykk, på godt og vondt. Kanskje vi kan pante en del tomgods, selv om det er vel strengt tatt bare BHR som har grunn til å føle seg for god for Adecco-spill og som er attraktiv for TL-klubbene. Regner uansett med at BHRs rådgivere anbefaler han å bytte klubb allerede til sommeren, dersom han skal kunne utvikle seg og endelig ta steget til en større liga (f. eks. den svenske ). Han blir jo ikke akkurat spilt god/bedre av dagens kollegaer.
Det skal også blir spennende å se hvilke kvalitetsspillere som tar sjansen med å gå over til LSK i sommer, som et ledd i klubbens anstrengelser med å forbli i Tippeligaen...men det er vel et spørsmål som hører hjemme i en annen tråd?Kommentar
-
Kommentar
-
Han er av de bedre ja, og for god for Addecco, men han har faenmeg vært med å bidra til at LSK ligger der de ligger han også. Han har ikke vært fantastisk.Kommentar
Kommentar