Noen som vet om Rösler kunne tenke seg å bare spille ÈN forbanna kamp? Etter det jeg husker, så skal Erlandsen gå NAKEN gjennom Storgata hvis han gjør comeback. DET er noe jeg absolutt kunne tenkt meg å se etter kveldens flopp mot Enga.. :twisted:
RÖSLER
Collapse
X
-
Må ærlig innrømme at jeg har andre drømmer enn å se Arne Erlandsen løpe naken rundt i LillestrømUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondMå ærlig innrømme at jeg har andre drømmer enn å se Arne Erlandsen løpe naken rundt i Lillestrøm- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Jan Banan: Du får fortsette å tenke på Erlandsen naken, og ha sadistiske fantasier om han, mens vi andre går å drømmer om at lsk skal begynne å vinne noen kamper igjen... :PUltras Felt C LillestrømKommentar
-
-
Ja, men Röslern har vel ingen trenererfaring? Og derfor kan vel en slik sjefs resultater slå begge veier?
Filip!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Jeg påpekte kun fakta. Selv mener jeg at Uwe Rösler er et klart førstevalg. Jern-Uwe vil være både riktig og viktig for LSK i framtida.
Ved flere anledninger tidligere har Arne Erlandsen rådført seg med Uwe Rösler. Hvem som er sjefen, er det ingen som veit..
Filip!Filip!
\"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!Kommentar
-
Tror nok bare "hypen" dette ville ha fått, ville ført til at det "løsnet" for oss... Hvorfor ikke!???.. Eller Cash ut Tom Nordlie !!
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av CBLhan er og tar trenerutannelsen nå.... hvis han blir trener tror jeg lillestrøm kan bli store i fremtiden..........www.kfl.no/debattKommentar
Kommentar