Puh.
1. runde i cupen: Østsiden - LSK søn. 10. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Dette er vel sesongen hvor alle de senere års vanstyre gir forferdelige resultater.
Hadde kanskje håpa at dagens spillere skulle ha tæl nok til å kunne ta et tak, og kanskje har de det . . . ?
Det verste er at jeg ikke klarer å få de store følelsene; føler meg bare oppgitt og resignert . . .woodyKommentar
-
-
Personlig driter jeg i om vi scorer 4 mål og vinner. Å ligge under mot fuckings Østsiden etter en halvtime er flaut og uakseptabelt uansett hvordan det går videre i kampen.
Nå må faen meg spillera våkne her!!..................Kommentar
-
Kuriositet fra en annen cupmatch:
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
"Lillestrøm har fullstendig kontroll på banespillet her på Østsiden, og eier ballen 90 prosent av tiden, men gjestene sliter med å spille seg gjennom en tøft ØIL-forsvar"Kommentar
-
Fra rb.no:
Lillestrøm har fullstendig kontroll på banespillet her på Østsiden, og eier ballen 90 prosent av tiden, men gjestene sliter med å spille seg gjennom en tøft ØIL-forsvarHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Lillestrøm har fullstendig kontroll på banespillet her på Østsiden, og eier ballen 90 prosent av tiden, men gjestene sliter med å spille seg gjennom en tøft ØIL-forsvar
Denne kampen kan være bra for oss. Er vel dette vi har sliti litt med. Har ikke noe særig banespill og ting ser ofte planløst ut.Dette er en ballKommentar
-
Lillestrøm har fullstendig kontroll på banespillet her på Østsiden, og eier ballen 90 prosent av tiden, men gjestene sliter med å spille seg gjennom en tøft ØIL-forsvar
Denne kampen kan være bra for oss. Er vel dette vi har sliti litt med. Har ikke noe særig banespill og ting ser ofte planløst ut.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Liveoppdateringen er så dårlig, så jeg tar meg i å sitte å titte på kuriositeter i andre matcher. Start möter i dag Trauma. Tenk deg overskriftene om start mot formodning skulle ryke i den matchen.
Field day for tabloidene."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dosso nede med skade. Håper det går bra, vi trenger faen ikke flere skader nå.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar