1. runde i cupen: Østsiden - LSK søn. 10. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Lillestrøm-frispark fra 18 meter, men Frode Kippe skjøt rett i ØIL-muren.
Hvorfor tar Kippe frisparkene våre? Må vel være en eller annen som har bedre skuddteknikk på laget vårt? Hvor mange mål har Kippe scoret på frispark?Kommentar
-
Og det lille jeg så av Bolly mot VIF, var mer spennende enn det jeg har sett av resten av laget de siste to sesongene.Kommentar
-
Samtidig har han de individuelle ferdighetene som kan låse opp dette forsvaret. Vi sliter jo mot et etablert forsvar.Kommentar
-
Ett. Mot Viking da han satte den når keeperen dirigerte muren.Kommentar
-
Husker ikke akuratt hvilket år det var, men det var under Uwe Rösler når vi spilte hjemme mot Viking. Ivan Basso stod ved den ene stanga og dirigerte muren mens Kippe fikk ta et tidlig frispark og satt den lett i motsatt hjørne.Kommentar
-
Jeg har hvert på flere treninger selv og sett med mine egne øyne det du sier, så jeg sier ikke at du har feil. Men Bolly har, som mange andre har hvert inne på siste året, noe i seg som ingen andre på laget har...
Nei jeg syntes det er på høy tid å la han få prøve seg!
Bedre med 1 tap og 1 seier, enn 2 uavgjorte.... Om du skjønner hva jeg mener!!Kommentar
-
Trond Olsen gjode vel ikke sakene sine så bra på trening og for andre laget han heller...
Jeg har hvert på flere treninger selv og sett med mine egne øyne det du sier, så jeg sier ikke at du har feil. Men Bolly har, som mange andre har hvert inne på siste året, noe i seg som ingen andre på laget har...
Nei jeg syntes det er på høy tid å la han få prøve seg!
Bedre med 1 tap og 1 seier, enn 2 uavgjorte.... Om du skjønner hva jeg mener!!Dette er en ballKommentar
-
Kommentar
-
Trur ØIL skal få slite utover i omgangen. Det tærer på kreftene å forsvare seg i samtlige minutter. Til slutt orker de ikke holde samme press alle sammen, og da kollapser et lag fort når de individuelle ferdighetene er såpass store store som de er.Kommentar
-
-
PINLIG ja.... Håper for guds skyld det skjer noe i andre omgang.... Hadde jeg levert like dårlige resultater på jobben som dette her, hadde karrieren vært kort.... Nå kom visst Bolly Bollemus inn, får se om han får til noe....Wenche MyhreKommentar
-
Slapp av litt a. Østsiden kjemper med nebb og klør til krampa tar dem, vi har ballen 90% av tia og det er bare et spørsmål om tid før målene kommer. Greit nok at vi har vært dårlige i år, men det er ingen grunn til å hyle om hvor pinlig dette er før kampen faktisk er ferdig. Jeg er hellig overbevist om at vi tar dem greit i andre omgang.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar