1. runde i cupen: Østsiden - LSK søn. 10. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
-
Faen kan vi ikke kutte ut preiket om alle disse purunge talentene. Nå har vi fått det som vi ville og overraskelse - vi er et bunnlag på alle mulig måter. Vi trenger mannfolk med hår på brystet og ikke bare pungen. Jeg tror ikke løsningen ligger i å få enda flere unggutter inn på laget. Skjønt, det er selvfølgelig ikke tenåringenes feil at vi sliter om dagen.
LSK - slik vi fremstår om dagen er en skam. Men skammen begynner høyt høyt opp i systemet der man nå faktisk er komfortabel med nedrykk. Det er det greit at vi sliter litt med et lag som vi kanskje møter i seriespill om et par sesonger.BølerkanarisKommentar
-
Kommentar
-
Faen kan vi ikke kutte ut preiket om alle disse purunge talentene. Nå har vi fått det som vi ville og overraskelse - vi er et bunnlag på alle mulig måter. Vi trenger mannfolk med hår på brystet og ikke bare pungen. Jeg tror ikke løsningen ligger i å få enda flere unggutter inn på laget. Skjønt, det er selvfølgelig ikke tenåringenes feil at vi sliter om dagen.
LSK - slik vi fremstår om dagen er en skam. Men skammen begynner høyt høyt opp i systemet der man nå faktisk er komfortabel med nedrykk. Det er det greit at vi sliter litt med et lag som vi kanskje møter i seriespill om et par sesonger.Kommentar
-
Jada! Nosa etter målgivende av Bolly.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Jaaaaaaa! (vi skårte på Østsiden og jeg hyler, litt av en sesong)Kommentar
Kommentar