Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Dersom det stemmer at Riise ikke kan spille i morgen, så begynner dette å se litt stygt ut. Det var det siste vi trengte. Han er jo en av få som har fått til noe offensivt. Er redd vi vil slite igjen, gitt!
Hjelp, panikk...Noen som har noe positivt nytt slik at trua kan styrkes??
Dersom det stemmer at Riise ikke kan spille i morgen, så begynner dette å se litt stygt ut. Det var det siste vi trengte. Han er jo en av få som har fått til noe offensivt. Er redd vi vil slite igjen, gitt!
Og LKE er i beste fall på benken. Arild og Kiko er vel heller ikke aktuelle..?
Det betyr vel samme lag som mot Østsiden...
Skrekk og gru...
Hvis ingen av de skada blir friske til kampen blir må det blir noe i disse baner:
Nosa-Edwin
Er ikke Eddy også skadet? Skulle være ute et par uker etter Start-matchen.
Kanskje like greit om flere av oss tar med sko og begrenser oppladningen til fem-seks halvlitere. Vi kan bli bedt om å spille. Like greit, nivået er alt annet enn avskrekkende.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Er ikke Eddy også skadet? Skulle være ute et par uker etter Start-matchen.
Kanskje like greit om flere av oss tar med sko og begrenser oppladningen til fem-seks halvlitere. Vi kan bli bedt om å spille. Like greit, nivået er alt annet enn avskrekkende.
Du har rett. Da blir det vel noe slikt:
Hansen
Håvard-Vidar-Frode-Stian
Bolly-Bjørkøy-Rånern-Marius
Nosa-Mykle
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Det mest positive du kan gjøre, for din egen del, er nok å sette en del penger på Odd. Det er fristende å spille på at Odd vinner med to mål eller mer. Gir 4.9 i odds.
Har du likvide midler, så er det bare å satse. Tipper det faktisk er relativt trygt å ta opp forbrukslån for å vedde her til og med.
De som ser tegn til at LSK skal klare poeng her, vennligst si ifra. Odd er bedre spillere for spiller. De er mer samspilte. De har bedre selvtillit. De har færre skadeproblemer.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Som den ukuelige (om enn urealistiske) optimisten jeg er, nekter jeg å la trua på poeng slippe taket - på tross av set-backs på skadefronten.
Ikke synes jeg Odd er bedre spiller for spiller, heller, men det får så værra.
Mer samspilte og med mer flyt/selvtillit - definitivt.
Nå håper jeg godværet det er i skrivende stund holder seg til imorra kveld, for av en eller annen grunn kan det synes som om vårt kjære lag kun fungerer i godvær (ikke ulikt min første bil for mange år sia, men det er en anna sak...).
Jeg for en har tro på at vi klarer å få inn akkurat et mål mer enn våre motstandere, og tar den etterlengta 3-poenger'n.
Ikke usansynlig at finspillet helt eller delvis uteblir, men akkurat nå tar jeg til takke for poeng - om det så er et latterlig selvmål/flaksemål som blir gjeldende.
Stalltips 0-0 til sent ikampen, når innbytter Marius J sklir inn en sein seiersgoll i go gammal Bjarmann-stil fra 13 cm's hold (med vilkårlig kroppsdel).
Det mest positive du kan gjøre, for din egen del, er nok å sette en del penger på Odd. Det er fristende å spille på at Odd vinner med to mål eller mer. Gir 4.9 i odds.
Har du likvide midler, så er det bare å satse. Tipper det faktisk er relativt trygt å ta opp forbrukslån for å vedde her til og med.
De som ser tegn til at LSK skal klare poeng her, vennligst si ifra. Odd er bedre spillere for spiller. De er mer samspilte. De har bedre selvtillit. De har færre skadeproblemer.
Det eneste positive for LSK er vel da grasrot-spenna. Ellers ligger dette an til å bli rene skrekkfilmen for de stakarene som må benke seg forran flatskjermene av oss fugler!
Noen burde vel tipse folketrygdfondet om denne? En langt sikrere investering enn splintbomber og energiaksjer. Med Riise ute er uansett løpet kjørt, sett penger nå før bookmakerne oppdager blemma. Det minste klubben kan gjøre for oss når de heller velger å hvile en åpenbart frisk spiller (som forsvinner i sommer til søpla for kr 5) enn å satse på 3 poeng er å ofre sitt gode navn og rykte slik at fansen kan få råd til litt mer alkohol. Hadde en sikker 1-3 seier til Odd her, med Riise ute blir denne naturligvis langt større.
At Sundgot blir klar til kampen, er for meg en mager trøst. Han har vel ikke imponert så mange i år og jeg står på ingen måte på bordet og jubler nå!! Blir svært overrasket om han vil utgjøre forskjellen på lagene!
At Sundgot blir klar til kampen, er for meg en mager trøst. Han har vel ikke imponert så mange i år og jeg står på ingen måte på bordet og jubler nå!! Blir svært overrasket om han vil utgjøre forskjellen på lagene!
Forskjellen på å spille med og uten en goalgetter i en kamp som dette kan definitivt være forskjellen på 3 eller 1 poeng. Blir veldig glad hvis legenden kan spille.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Forskjellen på å spille med og uten en goalgetter i en kamp som dette kan definitivt være forskjellen på 3 eller 1 poeng. Blir veldig glad hvis legenden kan spille.
Jo hvis han snart kan vise seg å være nettopp en goalgetter så ser jeg gladelig mer til Arild i kampene. Er dog noe usikker på om han har sin beste form for tiden, noe jeg mener han må ha for å forsvare en plass på laget.
Jo hvis han snart kan vise seg å være nettopp en goalgetter så ser jeg gladelig mer til Arild i kampene. Er dog noe usikker på om han har sin beste form for tiden, noe jeg mener han må ha for å forsvare en plass på laget.
Hvor vanskelig kan det være å forsvare en plass på laget som til nå har 3 uavgjorte på 8kamper?
At Arild spiller fra start tror jeg vi bare skal glede oss over.
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Kommentar