LSK-Odd, lørdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Blir naturligvis hyggelig å se Sundgot igjen, en av få som spiller med hjertet utenpå drakta og som ser ut til å bry seg om hva som skjer i klubben. Regner med at han kanskje putter et mål, noe som alltid er hyggelig. Men når både Riseth og Nordtveit i gjennomsnitt kløner inn et mål hver per kamp, og keeperen i tillegg lager ett selvmål blir det naturligvis vanskelig. Når man i tillegg tar med at dommerstanden normalt ordner minst ett mål til til motstanderen og/eller snyter oss for en skåring er kampen i praksis avgjort.

Dermed kan man i utgangspunktet forstå at spillere som "sliter" med det som tilsynelatende er småskader og antydninger til smerter slipper å spille denne kampen. Hadde vi vært en klubb i desperat poengnød (noe vi ikke er, for dette vil jo snu av seg selv) kunne man forventet at spillere som hever fete lønninger måtte spille tross "murringer" i lår og historiske smerter de ikke har kjent noe til på uker. Det kommer i sannhet til å være en uthvilt og kjernesunn gjeng som tar fatt på oppholdet i adeccoligaen.

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av Felt C
      LKE gikk av treninga sammen med Riise.På formasjonstreninga igår spilte visst OO og Sundgot sammen.
      Dette bli mer og mer besynderlig. Hva skjer med operasjonen til Meter'n?

Først ble skaden ignorert, så ble operasjon utsatt grunnet et fryktinngytende 3.-divisjonslag, og nå?

Er planen at han skal humpe rundt halvskadet hele sesongen?
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

Laget blir: Fredriksson, Eriksen, Nordtveit, Kippe, Johnsen, Myklebust, Søgård, Dosso, Bjørkøy, Sundgot og Nosa. Synspunkter?

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Opprinnelig skrevet av dollyholly
          Laget blir: Fredriksson, Eriksen, Nordtveit, Kippe, Johnsen, Myklebust, Søgård, Dosso, Bjørkøy, Sundgot og Nosa. Synspunkter?
          Det er fortsatt 21 kamper etter denne, for å redde sesongen. Så det kan være lurt å vente med halvskadde spillere. Jeg håper Hansen får fornyet tillit, men gjør han en ny blemme, bør Otto få sjansen igjen. Vi må begynne med å få en sterk defensiv. Vi redder ikke plassen uten at vi klarer å holde nullen, eller slepper inn maks ett mål i snitt resten av sesongen. Da øker sjansen betraktelig for poeng og trepoengere. Vi får håpe på Nosa magi og ett innhopp av Edwin, som har vært farligst av de rene spissene våre.

Kommentar

• dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

Laget blir som jeg skrev, Otto står i morgen.

Kommentar

• Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

Opprinnelig skrevet av dollyholly
              Finn minst tre feil....
              Jaja, å støtte laget er vel det viktigste.. uansett. Så jeg skal ikke komme noe negativt om enkeltspillere nå, bortsett fra at jeg hadde ønsket meg minst 2 andre spillere inn på laget.

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6104

Det laget ser vel egentlig en del dårligere ut enn alle de andre lagene som er satt opp her. Ingen offensive ferdigheter på midtbanen.

Forsvaret ser dog bra ut. Men jeg skulle gjerne sett Hansen i mål. Håper Bolly og Edwin i hvertfall kommer innpå banen i en del minutter.

Kommentar

• Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

Fra Aftenposten m.fl:

Trolig lagoppstilling (4-4-2): André Hansen – Håvard Nordtveit, Vidar Riseth, Frode Kippe, Marius Johnsen – John Anders Bjørkøy, Espen Søgård, Hassane Dosso, Magnus Myklebust – Olivier Occean, Arild Sundgot.

De har glemt Nosa her. Eriksen usikker. Riise ikke med nå heller. For jævlig.

Men positiv til å satse på Bjørkøy på dødball. De med presset på seg for videre spill er i hvertfall Hansen, Riseth, Søgård, Mykke-løst.

Kunne vi bare fått med oss poeng i denna kampen, ikke tape i Drammen, og seier hjemme mot S-fjord.. da er ting litt på stell igjen.

Kommentar

• heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2131

For meg finnes det bare en spiller i en kamp som denne. Kun en spiller som kan redde oss fra den dårlige kharmaen som har ødelagt alt etter at Judas kom tilbake. Legenden. Det eneste hjertet som er igjen i klubben. Med Arild på topp så vinner vi.
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• BennyLem
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2902

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                      Fra Aftenposten m.fl:

Trolig lagoppstilling (4-4-2): André Hansen – Håvard Nordtveit, Vidar Riseth, Frode Kippe, Marius Johnsen – John Anders Bjørkøy, Espen Søgård, Hassane Dosso, Magnus Myklebust – Olivier Occean, Arild Sundgot.
                      Synes det blir helt feil å benke Ringen. Han har tross alt levert ganske stabilt. I tillegg har han teknikk, fart og pasningsfot, noe som sårt trengs i den gjengen der.

Hva Myklebust, Søgård, Riseth og Dosso har levert er heller tvilsomt.

Kommentar

• dollyholly
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2007
                        • 965

Aftenposten har altså bommet på tre spillere, Riseth, Hansen og Occean

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Halmstrå

Eneste muligheten for å vinne i dag tror jeg vil være at noen av skadene er bløffer, og at en sentral spiller som Riise "plutselig" blir frisk.

Kommentar

• Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Eneste muligheten for å vinne i dag tror jeg vil være at noen av skadene er bløffer, og at en sentral spiller som Riise "plutselig" blir frisk.
                            Jeg har god tro på at nettopp Riise er kaninen som trekkes opp av hatten like før kampstart.

Kommentar

• KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

En sterk defensiv og utnytte dødball eller evt magi fra Nosa eller en av våre nye landsmenn er oppskriften på tre poeng. Har ikke like store forventninger til denne som jeg pleier å ha til en hjemmekamp.

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                Har ikke like store forventninger til denne som jeg pleier å ha til en hjemmekamp.
                                Da kan du ikke ha sett mange kamper i 2008 og 2009. Hvis du pleier å ha store forventninger.

Dårlig spill, få tilskuere, skralt med poeng. Feilpasninger, selvmål, skader. Det er forventningene før dagens kamp. Og de er beklageligvis realistiske.

Å sette penger på LSK i nåverende utgave er som å satse på TA-Invest eller 5%-community. Men, du har jo folk som gjør det også.

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Til slutt må vi også vinne en jævla kamp. Og i dag vinner Fugla. Merk mine ord. Hvorvidt vi spiller bra eller vinner fortjent er irrelevant, men i dag blir det 3 poeng. Riise eller ei, vi tar hjem denna.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Ola
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2003
                                    • 1651

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Da kan du ikke ha sett mange kamper i 2008 og 2009. Hvis du pleier å ha store forventninger.

Dårlig spill, få tilskuere, skralt med poeng. Feilpasninger, selvmål, skader. Det er forventningene før dagens kamp. Og de er beklageligvis realistiske.

Å sette penger på LSK i nåverende utgave er som å satse på TA-Invest eller 5%-community. Men, du har jo folk som gjør det også.
                                    2,65 på Odd-seier i dag er en gavepakke fra Norsk Tipping. For de som ikke er overtroiske er det bare å cashe inn. Bedre risk/reward enn både TA Invest og T5PC.

Kommentar

• Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

jeg hade håpa å få se laget heve seg mye, få litt spilleglede i laget som ville kunne heve laget fra der de er mentalt i dag!
                                      Kom igjen Fugla! full innsats og blø for klubben nå, 3 poeng er viktigere enn på aller så lenge nå!!!!!

åpner første ølen og gjør meg klar til kamp her nå
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

Kommentar

• Eriksve
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 885

LSKs startellever mot Odd Grenland (4-4-2): Otto Fredrikson - Lars Kristian Eriksen, Håvard Nordtveit, Frode Kippe, Marius Johnsen - John Anders Bjørkøy, Hassane Dosso, Espen Søgård, Magnus Myklebust - Arild Sundgot, Nosa Igiebor

Kommentar

• Rovfugl
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 3672

Viktig at vi klarer å temme Kovacs i lufta forran boksen i dag!
                                          DØ FOR FUGLA!!!
                                          http://www.fluefiskebloggen.no
                                          LSK er min religion
                                          Ujah er min gud

Kommentar

Working...