LSK-Odd, lørdag 16. mai kl 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

For dere som ikke skjønner hvorfor MJ ble tatt ut: Han har vært skadet i to år. Da spiller man ikke hele kampen første gangen man er i startelleveren. AT det ble Essediri kan vel glatt forsvares med at det ikke fantes andre, og han gjorde da uansett en god jobb der nede.

Vi var best i dag, hele kampen gjennom, og hadde fortjent tre poeng. Det er jævlig irriterende, men sånn skal det være i år. Jeg tror vi kommer til å plukke trepoengere når Riise, Mouelhi, LKE og Edwin er å finne fra start igjen, men det blir vel aldri, ettersom Satan tydeligvis har funnet det for godt å opprette en åttende indre sirkel eksklusivt for oss med hjertet på rette plassen.
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• kunden
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 2429

Kippe som vanlig BB. Nosa også meget bra.
      Kan behandle ball som igen andre i LSK, bortsett fra Edwin.
      Arild helt anonym, bortsett fra et par sleivspark og feilpasninger. Vinner ikke
      en eneste duell og kommer for sent på nikken inn foran mål fra Kippe på overtid.
      Bjørkøy virker tung og treg men gjør et par bra ting. Espen jobber utrettelig
      men har noen skjønnhetsfeil mot slutten.
      Myklebust fortsatt best hjemover, og trekker inn mot midten når han har kjemperom for å trekke ut i bredden. MJ og Nordvet gjør sine saker bra.
      Dosso uryddig, som nevnt, og varier veldig i prestasjoner.
      Otto gjorde sine saker bra.
      Ellers er jeg overasket over at kampen ble slik den ble i form av tupp og mæl.
      Tydelig at gutta har fått beskjed om å kjempe om hvert poeng fremover.
      Blir tøft mot FFK ...

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6104

Opprinnelig skrevet av Grusom B
        For dere som ikke skjønner hvorfor MJ ble tatt ut: Han har vært skadet i to år. Da spiller man ikke hele kampen første gangen man er i startelleveren. AT det ble Essediri kan vel glatt forsvares med at det ikke fantes andre, og han gjorde da uansett en god jobb der nede.
        Johnsen har fått milionlønn for å sykle rundt på sykelen sin i to år. Da skal det være mulig å løpe i 90 min. På benken satt ringstad. Det var uansett ikke det verste byttet i dag.
        Last edited by HSft; 16.05.2009, 20:30.

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5102

Et skritt i riktig retning. Hadde det ikke vært for Hansén's pene ben, så hadde vi vunnet denne kampen.

Desverre er det mye av gjennomgangsmelodien i år.

"Hadde det ikke vært for...."

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

FVi var best i dag, hele kampen gjennom, og hadde fortjent tre poeng.
            Hjelper ingen verdens ting når vi slutter å spille fotball, dette var et elendig ODD-lag og vi rota nok engang bort en seier. Slutt sytinga om hva vi fortjener, vi gjør de samme forsvarsblemmene kamp etter kamp og blir straffa for det. Søgård tror han er Maradona og får ikke klarert, Odd får innkast der Dosso og Bjørkøy kåler det til slik bare vi kan i år og det er 1-1.

Kommentar

• OJ
              Medlem
              Bøffel
              • May 2005
              • 31

Opprinnelig skrevet av HSft
              Johnsen har fått milionlønn for å sykle rundt på sykelen sin i to år. Da skal det være mulig å løpe i 90 min. På benken satt ringstad. Det var uansett ikke det værste byttet i dag.
              HELT ENIG!! MØKKA disposisjoner. Synes Henning fremstår svært dårlig på taktiske disposisjoner i løpet av kampen nok engang. Skal Bjørkøy ut, så setter man ikke inn Fredrik Gulbrandsen!!

Og skal Essidiri inn, så er det på høyre kant!!

SORRY HENNING, men dette er ikke bra nok!!!

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6104

Opprinnelig skrevet av OJ
                HELT ENIG!! MØKKA disposisjoner. Synes Henning fremstår svært dårlig på taktiske disposisjoner i løpet av kampen nok engang. Skal Bjørkøy ut, så setter man ikke inn Fredrik Gulbrandsen!!

Og skal Essidiri inn, så er det på høyre kant!!

SORRY HENNING, men dette er ikke bra nok!!!
                Det verste med det siste byttet er at man flytter Nosa, som er i form og den beste spilleren på banen, ut på kanten når man jager mål.
                Last edited by HSft; 16.05.2009, 19:20.

Kommentar

• Oddis
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 2744

Nå får det faen meg værra nok! Må snart gå ann å gi straff mener jeg.. Kutt lønna, sperr dem inne.. Jeg driter i det bare de skjønner alvoret snart! Vi har 4 poeng på 9, niiiiiiii jævla kamper!
                  Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1634

Vi var best i dag, hele kampen gjennom,.
                    Du skal ha ganske gule briller for å hevde at vi var best etter at vi tok ledelsen. Tvert i mot får vi som fortjent når feigheten fullstendig lammer oss.

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

Opprinnelig skrevet av kunden
                      Kippe som vanlig BB. Nosa også meget bra.
                      Kan behandle ball som igen andre i LSK, bortsett fra Edwin.
                      Arild helt anonym, bortsett fra et par sleivspark og feilpasninger. Vinner ikke
                      en eneste duell og kommer for sent på nikken inn foran mål fra Kippe på overtid.
                      Bjørkøy virker tung og treg men gjør et par bra ting. Espen jobber utrettelig
                      men har noen skjønnhetsfeil mot slutten.
                      Myklebust fortsatt best hjemover, og trekker inn mot midten når han har kjemperom for å trekke ut i bredden. MJ og Nordvet gjør sine saker bra.
                      Dosso uryddig, som nevnt, og varier veldig i prestasjoner.
                      Otto gjorde sine saker bra.
                      Ellers er jeg overasket over at kampen ble slik den ble i form av tupp og mæl.
                      Tydelig at gutta har fått beskjed om å kjempe om hvert poeng fremover.
                      Blir tøft mot FFK ...
                      Arild helt anonym?!?! vi kom til en 100% sjangse pga av en LEKKEr flikk han gjorde inne i boksen, fordelte ballen raskt til nærmeste eller best plasserte medspiller uten å bruke for lang tid.
                      så å si at han bare viste frem sleivspark og dritt er totalt feil, følg også med bevegelsen hans når han IKKE har ball.
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6104

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        Arild helt anonym?!?! vi kom til en 100% sjangse pga av en LEKKEr flikk han gjorde inne i boksen, fordelte ballen raskt til nærmeste eller best plasserte medspiller uten å bruke for lang tid.
                        så å si at han bare viste frem sleivspark og dritt er totalt feil, følg også med bevegelsen hans når han IKKE har ball.
                        Synes ikke arild var spesielt bra i dag. God spiller på sitt beste, men i dag bidro han ikke med voldsomt. Lå omtrent alltid i passningsskyggen når Nosa hadde ball. Tror et bytte med Edwin(eller gulbrandsen) hadde heva oss voldsomt. Nosa fungerte uansett bedre som oppspillspunkt.

Kommentar

• maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1289

Uansett er det en trøst å ta en titt på addecoligatabellen for å forsikre seg om at vi gjorde det eneste "riktige" i fjor vår.
                          Langrennsløpere, elgjegere, ulvejegere, storbønder, småkårsfolk og husmenn ser visst ut til å tåle treningsmengdene godt i forhold til visse overbetalte LSK spillere. Skjegget er på vei til postkassa er jeg redd

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Berg synes visst synd på gutta og mente de fortjente tre poeng, hakk i plata og utrolig provoserende! Dette var et grusomt Viking-deja vu og intet annet! Vi møter et lag uten sting, men er så totalt blotta for selvtillit og killer-instinkt at vi kåler det til igjen. Har notert meg at psykologihjelp hos andre lag latterliggjøres her, men det er da åpenbart at det er noe som det ikke snakkes om på Åråsen.

Hvor mange repriser må vi tåle?

Kommentar

• ap4
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 271

Så jævlig frustrerende. Full kontroll i 75 minutter til scoringa. Så rakner det pga. psyke og at vi aldri klarer å spille en hel kamp med samme forsvar. Får håpe de klarer å fortsette med det positive fra denne kampen. Odd fikk ikke til mye i dag (noe som gjør det ekstra surt å ikke ta 3 poeng.)

Kommentar

• HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6104

Totalsett er vi mye bedre enn ODD i dag. Otto virker sikrere enn tidligere i år, selv om han ikek blir satt på store prøver og forsvarsfireren vår er meget sterk om alle holder seg skadefrie. Spesielt eriksen gir oss en ekstra dimensjon på høyre. Håper ikke han er ute igjen.

Offensivt er det ikke så mye bra, men så lenge vi har en deffensiv trygghet fremover tror jeg vi kan bygg opp noe. Nosa storspilte i dag og det kommer til å bli en fryd å se han som hengende spiss med raskere og bedre spillere rundt seg fremover. Når vi får inn Riise for Bjørkøy og Mouelhi for Dosso kan det bli bra. Håper også at vi tør å prøve Bolly eller Ringstad på venstreving. Om vi i tillegg får en spiller med fart på topp forran Nosa(Edwin, Occean, Bergmann, Gulbrandsen) så tror jeg vi får flere mål fremover.

Ser absolutt potenisal i laget og tror seierne kommer snart.

Kommentar

• andersmm
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 5764

Opprinnelig skrevet av maxpayne
                                  Uansett er det en trøst å ta en titt på addecoligatabellen for å forsikre seg om at vi gjorde det eneste "riktige" i fjor vår.
                                  Langrennsløpere, elgjegere, ulvejegere, storbønder, småkårsfolk og husmenn ser visst ut til å tåle treningsmengdene godt i forhold til visse overbetalte LSK spillere. Skjegget er på vei til postkassa er jeg redd
                                  Nå tror jeg vi skal gi Nordlie mer tid i de dype skoger før vi feller noen dom. Nordlies første år bruker jo gå veldig bra. Samtidig er det ingen som kan adeccoligaen som Uday. Seriøst; se EN kamp fra fjorårets vårsesong og si at vi burde beholdt mannen. EN kamp. Se på spillermaterialet han henta til klubben. Se på spillerne han skvisa ut. Jøsses amalie.
                                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• scages
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2003
                                    • 1292

Må bare få gratulere idiotene med nok en gang å kaste bort poeng ved å legge seg, i en kamp vi til de grader styrer. I stedenfor å male på til 2-0, 3-0, og 4-0 slipper vi oss, og alle visste hvordan det ville gå. Gratulerer med dagen! Faen meg flaut.

Ps: Kan noen lære Nosa offsidereglene?

Kommentar

• reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13278

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                      Har notert meg at psykologihjelp hos andre lag latterliggjøres her,?
                                      Det innlegget var brutal ironi. Ingen som så LSK etter skåringa kan være i tvil om at de var vitne til et mentalt kollaps. Synd vi har en ledelse som tror idretten har stått stille siden 80-tallet på dette området.

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Forresten: Neste kamp bør dette laget starte:

-------------Otto--------------
                                        Eriksen-Kippe-Nordtveit-Johnsen
                                        ---------Kiko----Bjørkøy--------
                                        ----Riise-----Nosa-----Ringstad-
                                        -----------Arild/Bjørn-----------
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6104

Opprinnelig skrevet av scages
                                          Ps: Kan noen lære Nosa offsidereglene?
                                          Tror occean fikk beskjed om å gjøre det når vi henta Nosa. Saken er i gode hender.

Kommentar

Working...