Fy faen er det mulig...1-1...
2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00
Collapse
X
-
-
22 min Myklebust takler så det lukter svidd. Fin takling av venstrekanten.
Defensivt synes jeg Myklebust har forbedret seg mye. Den dagen selvtiliten er på topp og fintene og skudda sitter bedre tror jeg han virkelig kan bli god. Ja jeg vet han har hatt noen år i LSK uten å imponere men 1 år med HB som trener tror jeg blir bra.
Fuck.. 1-1Kommentar
-
45 min: Gult kort Lillestrøm Edwin Eziyodawe. Kaster seg ned inne i boksen, men får gult kort for filming.
FILMING ER NOE JEG IKKE VIL SE I SPORTSKLUBBEN!!!!!Kommentar
-
Arild kommer nok inn å snur dette. Husker at vi sleit forrige gang vi spilte mot Strømmen i cupen, det var vel i 05, og da vant vi og kom til cupfinalen..LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.Kommentar
-
Er det deg Kaizer? Om du ikke har sett situasjonen bør du holde deg for god til å kritisere egne spillere.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå skjer det ting
49 Edwin kommer seg fri og slår inn foran mål der Nosa brenner ballen over det åpne målet. Nok en stor LSK-sjanse!
48 Kjempesjanse LSK! Myklebust skyter alene med Hording, men keeperen redder. Returen havner hos Nosa som skyter over det åpne målet.
47 Hording med nok en håpløs utrusning på et LSK-frispark, men Strømmen får klarert.Kommentar
Kommentar