Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00
Faen i helvete,nesten så jeg avbestiller syden turen bare pga av denne kampen. Håper alle som kan møter opp her og at strømmen ryker på hode og ræva ut av cupen....Kjenner at hatet til strømmen er nesten like stort som hatet til vif.:evil:
Selv om vi skulle vinne denne, så gjenstår ETT begredelig faktum: Betydelig tilskudd i strømmens klubbkasse.
Strømmen stadion har vel ikke møteplikt over seg. Jeg er så heldig at jeg er langt inne i dypeste skogen med en 12.7 MØR og langt unna Strømmen stadion denne dagen.
Takk for NFF for og legge opp kampen på samme dag som CL finalen.
Flott. Da får vi håpe at folk flest glemmer denne kampen og heller velger CL-finalen.
Opprinnelig skrevet av sniper
Strømmen stadion har vel ikke møteplikt over seg. Jeg er så heldig at jeg er langt inne i dypeste skogen med en 12.7 MØR og langt unna Strømmen stadion denne dagen.
Selv om vi p.t ikke er i veldig god form tror jeg allikevel vi er et klart bedre lag enn Strømmen. Det laget vår mangler er samhandling og jeg tror vibare blir bedre og bedre for hver dag som går hvis vi nå klarer oss uten flere skader. Husk også at de fleste av de skadede spillerne er tilbake inne denne kampen så dette blir plankekjøring... 4-0 til LSK.
Kan vi håpe på noen grove sleiv skudd som sneier innom strømmen stadion og treffer di 10 strømmen patriotene som er der.:twisted:
Kommentar