2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Er det greit at jeg heier på LSK selv om jeg bor på Strømmen og har gangavstand til Strømmen stadion og Strømmen storsenter.
Hva med at Vidar Riseth ble første gang presentert som LSK spiller på Strømmen. Den er vel vond og svelge for noen.
Og hate et middelmådig Lag i 2 div er bare tull spør du meg.
Bruk heller energien deres til og støtte LSK.:twisted::twisted::twisted:Kommentar
-
Hehe, mye hat har ja!
Ble født på Strømmen, har bodd på Strømmen, gått på skole på Strømmen, og jobbet på Strømmen hele mitt liv!
Jeg trives godt her oppe!
Så, stedet kan vi vel akseptere?
Meeeen, det finnes kun ett lag på Romerike; Vårt kjære LSK!
Jeg hater av natur Strømmen IF!
Den stygge Rød/Gråe drakta deres, enormt stygge "Stadion" og generelt grellt spill.
Nei, la oss pisse på dette drittlaget i andre runde(om det ryktet ikke stemmer).
Kan de ikke rive dette møkket av en Stadion og heller bygde de stygge blokkene de absolutt skal presse inn i sentrum der!
eLSKer LSKKommentar
-
Kan bekrefte at ivar hoff sa vi har fått walkover i andre runde i cupen. hva han legger i det utsagnet, nei det, er en annen sak...CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er fra Fetsund, men har bodd i Lillestrøm, nå Skjetten-boer.....så jeg nærer ikke no hat mot Strømmen, bare mot søpla! Sist gang jeg var på Strømmen stadion var da LSK spilte mot de i 1. divison i 88-89 eller no sånt......men nå skal jeg pinadø gå igjen :-DEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Så man kan si at Strømmen stadion og Åråsen ligger så langt unna hverandre som det er mulig på den lille avstanden som inngår i bygrensa og gråbikkjesøplegrensa.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Hvem er den verste spissen å møte? hvilke lag holder du med i england? hvilke lag hater du mest i norge(vålenga)?
martin glormen, hamar
Torgeir Bjarmann: Jeg bryr meg egentlig ikke hvem jeg spiller mot, men da jeg var helt sylfersk synes jeg Alf Kåre Tveit(Viking)var en lei type å møte. Han var litt bohemtype og uortodoks i spillestilen. Han visste vi aldri hvor vi hadde. Jeg holder med England i Leeds. Jeg hater Strømmen mest i Norge. Det henger sammen med aldersbestemte klasser å gjøre. Jeg spilte for Skedsmo fra jeg var 5 til 16-17 år. Etter det har jeg kun spilt for LSK.
[/FONT]Kommentar
-
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Hvem er den verste spissen å møte? hvilke lag holder du med i england? hvilke lag hater du mest i norge(vålenga)? [/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]martin glormen, hamar[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]Torgeir Bjarmann: Jeg bryr meg egentlig ikke hvem jeg spiller mot, men da jeg var helt sylfersk synes jeg Alf Kåre Tveit(Viking)var en lei type å møte. Han var litt bohemtype og uortodoks i spillestilen. Han visste vi aldri hvor vi hadde. Jeg holder med England i Leeds. Jeg hater Strømmen mest i Norge. Det henger sammen med aldersbestemte klasser å gjøre. Jeg spilte for Skedsmo fra jeg var 5 til 16-17 år. Etter det har jeg kun spilt for LSK.[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]http://tux1.aftenposten.no/nettprat/bjarmann/[/FONT]
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT]Kommentar
-
Det er vel liten grunn til å gulpe rundt dette nå?! Uttalelsen er fra 2001, han hatet strømmen den gang. Hvordan det er i dag har han vel, meg bekjent, ikke uttalt seg noe om.Kommentar
-
Jeg hater stedet strømmen! Det har jeg gjort siden jeg var liten, og omtrent før jeg var klar over historien mellom strømmen og Lillestrøm. strømmen er et utrolig jævla kjipt, grått og trist høl. Det har det alltid vært, og det kommer det sikkert til å forbli i mange år til. Fy faen.Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Herregud....denne feilden mellom Strømmen og Lillestrøm er liksom et gufs fra fortiden med rivalisering. På onsdag er dette et lokalt derby som fugla skal løse greit, men å nøre oppunder no gammelt strømmen-hat, og med en 8 år gammel uttalelse fra Bjarmann, blir etter min mening litt barnslig.
Klart det er rivalisering mellom Strømmen og Lillestrøm, men skal vi klare å samle Romerike om ett lag, så må vi slutte med pissprat og skitsnakk om andre.......jeg gleder meg til cup-kamp på Strømmen stadionEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Jeg hater stedet strømmen! Det har jeg gjort siden jeg var liten, og omtrent før jeg var klar over historien mellom strømmen og Lillestrøm. strømmen er et utrolig jævla kjipt, grått og trist høl. Det har det alltid vært, og det kommer det sikkert til å forbli i mange år til. Fy faen.Knurr...Kommentar
Kommentar