Fordi det er utrolig sjelden utenlandske spillere slår til fra start og er en slik klar forsterkning, især afrikanere. Nosa viser at han er langt lengre fremme i utviklingen enn for eksempel Dosso, som er jevnaldrende. Og enda er han uslepen i flere aspekter av spillet. Hvor hadde vi vært uten ham? Hadde Sungot gjort det like bra?
2. runde i cupen: Strømmen 2010 - Lillestrøm Onsdag 27. mai kl. 18:00
Collapse
X
-
Fordi det er utrolig sjelden utenlandske spillere slår til fra start og er en slik klar forsterkning, især afrikanere. Nosa viser at han er langt lengre fremme i utviklingen enn for eksempel Dosso, som er jevnaldrende. Og enda er han uslepen i flere aspekter av spillet. Hvor hadde vi vært uten ham? Hadde Sungot gjort det like bra?Kommentar
-
Jeg vet ikke om det kan brukes som en unskyldning, men dette er den 4. kampen siden 16. mai og vi har en ny viktig kamp på mandag. Strømmen har hatt et langt mer behagelig program. Da blir det vel gjerne sånn når man slepper seg ned noen prosent. Likevel skuffende når vi tar en tidlig ledelse. Men midtbanen Tokstad-Søgård-Bjørkøy-Mykle holder nok ikke høy nok kvalitet.Kommentar
-
Kommentar
-
Men jeg frykter vi ikke får mulighet til å bygge et lag rundt ham.Kommentar
-
-
Rett og slett flaut. Vi evner rett og slett ikke å heve oss etter Østsiden-matchen. Skremte ikke den gutta nok?
Situasjonen der hvor Edwin ble taklet innenfor 16-meteren; skulle det være et straffespark, eller var det gule kortet riktig?Kommentar
-
^Jeg så det som straffe...
Men faen. Berg sier at det var overkjøring i 2x45min. Da er jeg mer enig med Myhre (!) som ikke er enig og påpeker at gutta sine kom rett fra jobb...
Har Berg for små krav til gutta ell?Kommentar
-
Tror nok Berg prøver å bygge opp gutta, gi dem litt tro på seg selv.. I den situasjonen laget er i nå så tror jeg ikke det er noen som lar seg "skremme" til å bli bedre, så er vel riktig måte å gjøre det på.Kommentar
-
Etter å ha lagt av meg der og da-frustrasjonen på stadion, hvor alt bedømmes med frustrasjonsbriller, mener jeg Henning et godt stykke på vei har rett. Nå er jeg uansett bare glad og letta. De som trudde at dette skulle bli en enkel kamp, har enten ikke vært lenge med i gamet eller har utrolig treigt for å lære...Kommentar
-
Tore GalgerudKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar